مهاجم گلزن تراکتور نخستین بازی ملی خود را برابر روسیه انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هشت برد در 10 بازی برابر تیم فوتبال تراکتور، این یحیی گل محمدی حالا بهتر از همه مربیان تاریخ بازیهای 48 ساله پرسپولیس و تراکتور نتیجه گرفته است.
پس از فهد طالب و عباس قاسم، علی يوسف، مهاجم باشگاه الزوراء، با قراردادی یک ساله به جمع شاگردان ویسی پیوست.
بعد از هشت فصل، آقای گل‌های بوندس‌لیگا با کمتر از 20 گل به این عنوان دست پیدا کردند و البته با کمترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها.
هفته آخر لیگ برتر شب کم نظیری را سپری کرد، شبی پر از گل و صحنه های زیبا از فوتبال
15 سال پیش در چنین روزی منچسترسیتی در بازی برابر میدلزبرو در لیگ برتر با هشت گل شکست خورد. تابستان همان سال شیخ منصور مالک باشگاه سیتی شد و ورق برگشت.
فیلیپه کاردوسو بازیکن کاساپیا پس از حضور در میدان به عنوان بازیکن تعویضی، ظرف هشت دقیقه هم گل زد و هم 2 بار کارت زرد گرفت.
او که از هشتگ حجاب اجباری استفاده می‌کند، مانند همان کسانی است که در دهه ۶۰ در پیشانی دختران پونز فرو می‌کردند؛ همان کسانی که چند صباح بعد از اتمام پروژه پونزکاری، همراهان و هم‌قطاران آقای شهردار سابق شدند! همگی به دنبال سیاسی کردن موضوع بودند و هستند؛ دوستان آقای شهردار با انحرافات سیاسی در دهه‌های گذشته و خود ایشان با غرض‌ورزی‌های سیاسی در مقطع کنونی؛ که اگر این‌گونه رفتار نکنند ایده دیگری برای باقی ماندن در دنیای سیاست ندارند.
رئال بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد و امشب باید برابر تیمی قرار بگیرد که فقط و فقط هشت گل دریافت کرده است.
شماره هشت مس رفسنجان در تمام بازی‌های ثابت خود همراه این تیم توپی درون دروازه تیمش ندیده است.
یک نیمه وقت برای رونالدو کافی بود تا نسخه‌ یکی دیگر از حریفان النصر در لیگ عربستان را بپیچد.
شاگردان هرنان کرسپو در هفتمین پنالتی صعودشان را به جمع هشت تیم برتر آسیا جشن گرفتند.
رئال مادرید با یک پیروزی آسان و پرگل برابر الچه قعرنشین، دوباره اختلاف خود با بارسلونا را به عدد هشت رساند.
مهدی فضایلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی به استفاده وزیرخارجه از لفظ بانوی اول برای همسر رهبر انقلاب واکنش نشان داد.
سیامک نعمتی که سال‌های پرافتخار و روزهای تلخ و شیرین زیادی را با پرسپولیس تجربه کرد حالا باید با شماره ۸۸ این تیم وداع کند.
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
فده والورده شب گذشته نیز برای رئال گل زد تا آمار او به هشت گل برسد. او هدفش ماندن در رئال برای سال هایی طولانی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی این تیم است.
اینستاگرام بار دیگر در اقدامی مغرضانه و با تاکید بر سیاست های دو گانه خود، هشتگ شاهچراغ و هشتگ های مربوط به دو برادر کم سن حادثه تروریستی شاهچراغ (آرتین و آرشام) را محدود کرد.
روزنامه رسمی دولت از قول یک پژوهشگر فضای مجازی و رسانه نوشت: ترند شدن (داغ شدن) هشتگ مهسا امینی با اکانت‌های روباتیک انجام شده و به‌طور نمونه ۵۰ روبات فعال در این کمپین در مدت زمان ترند بودن این هشتگ بین ۴ تا ۵ هزار ریتوئیت انجام داده‌اند.
لائوتارو مارتینز به هشت بازی ناکامی در گلزنی پایان داده و اولین گل خود در لیگ قهرمانان این فصل را برابر بارسلونا جشن گرفت.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد همه تیم‌ها در حال پیشرفت هستند و فکر نمی‌کرد ویتنام را با هشت گل شکست بدهند.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توئیتی به انتقاد از آمریکا پرداخت. برخی رسانه‌ها این توئیت را در مخالفت با توافق هسته ای ارزیابی کرده‌اند.
قیمت طلا امروز جمعه کاهش یافت اما قیمت‌ها برای اولین افزایش هفتگی خود از اواسط آوریل تعیین شده بود زیرا نرخ دلار از بالاترین سطح دو دهه گذشته کاهش یافت و نگرانی‌ها در مورد رشد اقتصادی ایالات‌متحده باعث احیای تقاضای امن شد.
انتشار تصاویری از اردوغان با ۴ رییس جمهور ایران در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ "این چرا تموم نمیشه" با واکنش های متفاوتی مواجه شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ