یک نیمه وقت برای رونالدو کافی بود تا نسخه‌ یکی دیگر از حریفان النصر در لیگ عربستان را بپیچد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از کوه‌های پنهان شده در اعماق زمین می‌توانند بیش از چهار و نیم برابر ارتفاع کوه اورست یا بیش از ۳۸ کیلومتر ارتفاع داشته باشند.
اگرچه رافال یک هواپیمای رادارگریز به معنای واقعی نیست، اما در طراحی خاص آن سطح مقطع راداری (آرسی‌اس) و رد فرو سرخ تا حد بسیاری کاهش یافته است. به این ترتیب می‌توان صفت نیمه‌پنهان‌کار را برای این جنگنده نسل چهار و نیم در نظر گرفت.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
فاصله پنج امتیازی در صدر جدول در پایان نیم فصل اکنون با اختلاف چهار امتیازی و حضور در جایگاه سوم همراه شده تا قهرمانی برای دومین فصل دور از دسترس پرسپولیس قرار گیرد.
جرد پیکفورد، دروازه‌بان انگلیسی اورتون، قراردادش با این تیم را تا چهار سال و نیم دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا تابستان 2027 بازیکن این باشگاه خواهد بود.
شاگردان امیر قلعه‌نویی سرانجام پس از 5 مسابقه موفق به کسب پیروزی شدند.
سرمه‌ای پوشان سیرجانی شروع خوبی در نیم فصل دوم مسابقات نداشته‌اند و پس از مدت‌ها جایی در میان چهار تیم برتر ندارند.
مایکل اسپرینگ من حقوقدان و دیپلمات اسبق امریکایی گفت: چهار و نیم سال قبل من در ایران بودم و سال گذشته FBI با من تماس گرفت تا در این مورد صحبت کنند.
حسن یزدانی حدوداً چهار ماه و نیم بعد از شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در فینال مسابقات جهانی بلگراد، امروز در تورنمنتی بین‌المللی روی تشک خواهد رفت.
مهدی تیکدری معتقد است یکی از دلایل نتیجه‌گیری خوب گل‌گهر در مسابقات، ارتباط خوب بین بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم است.
سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید تیمش برای نیم فصل دوم چند جابجایی خواهد داشت.
وقتی ما سرعت غلبه سویه BA۵ را در اروپا را رصد می‌کنیم، می‌بینیم با شیوع سویه BQ۱ سرعت انتقال این بیماری افزایش یافته است، در حالی که از زمان آخرین تزریق واکسن عمومی کرونا زمان زیادی گذشته و جمعیت چشمگیری از مردم کشورمان نیز دوز سوم و چهارم کرونا را تزریق کرده اند و پیش بینی می‌شود، در یک تا یک و نیم ماه آینده دچار پیک جدید کرونا خواهیم شد و به اوج خود می‌رسد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: تولید برق از زباله در شهری چون مشهد با جمعیت حدود چهار و نیم میلیون نفر، منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی خواهد شد.
ستاره ایرانی هال سیتی پس از چهار ماه و نیم شرایط بازی به دست آورد.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
پیگیری‌ها از روابط عمومی مترو تهران حاکی از این است که اصلاً چیزی به نام واگن آقایان وجود ندارد. یک و نیم واگن ابتدایی قطار از هر طرف ویژه بانوان است و چهار واگن دیگر از مجموع ۷ واگن قطار، عمومی.
شاگردان کی‌روش ظهر امروز آخرین تمرین خود را پیش از بازی با ولز برگزار می کنند.
زن جوان گفت: ساعت ۸ و نیم شب بود که زنگ در خانه‌مان را زدند. ما در طبقه دوم برجی در زعفرانیه زندگی می‌کنیم. پشت در سرایدار ساختمان بود که برای گرفتن زباله آمده بود. از آنجایی که هر شب در همین بازه زمانی او به مقابل آپارتمان می‌آمد، در را باز کردم. اما به محض باز کردن در، ناگهان چهار مرد که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند به همراه سرایدار در مقابل درظاهر شدند.
چهار باشگاه ایرانی از حضور بازیکنان در جام جهانی قطر سود مالی کسب خواهند کرد.
نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال که بعد از اتمام پنجره چهارم انتخابی جام جهانی عازم مجارستان شده بود هفته آینده به کشور باز می گردد تا تیمش را برای پنجره پنجم این رقابت‌ها آماده کند.
کلاهبرداری با عضویت در گروه دوستیابی
وزارت ورزش: امسال چهارونیم میلیارد به کشتی پول دادیم!
با اعلام رسمی فیلم‌های راه یافته به هفتاد و نهمین دوره جشنواره ونیز، مشخص شد سینمای ایران حضور چشمگیری در دوره جدید قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان خواهد داشت. «شب، داخلی، دیوار» ساخته وحید جلیلوند و «خرس نیست» از جعفر پناهی، دو نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی جشنواره امسال ونیز هستند و لیلا حاتمی نیز یکی از داوران بخش مسابقه اصلی خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ