سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه دوم جهانی، گفت: دنبال دیده شدن نیستیم وگرنه این صعود کار خیلی بزرگی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون جهانی بسکتبال در یک گزارش نسبت صعود تیم ملی زنان ایران به فینال کاپ آسیا واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی تنیس با اشاره به تغییرات اعمال شده در روند برگزاری مسابقات دیویس کاپ و صعود این تیم به گروه دوم جهانی، گفت: دنبال دیده شدن نیستیم وگرنه این صعود کار خیلی بزرگی بود.
رییس فدراسیون تنیس گفت: فکر می‌کردم از گروه سه آسیا صعود کنیم و امیدوارم ستاد عالی بازی‌ها در مورد حضور تنیس در هانگژو تصمیم جدیدی بگیرد.
آلباسته که فصل قبل تا یک قدمی صعود به لالیگا پیش رفت، به دنبال جذب امیر عابدزاده است.
نستا، مدافع سابق میلان، در مورد شکست روسونری مقابل اینتر در بازی رفت لیگ قهرمانان گفت که هنوز مسیر را برای بازگشت باز می‌بیند.
سپهر روزی‌طلب و مهدی عبدی دو بازیکن هوادار که در روزهای اخیر مورد هجمه شدید هواداران استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بودند، نقش پررنگی در صعود هوادار ایفا کردند.
ساکت الهامی ترکیب مورد نظر خود برای دیدار حساس با استقلال ملاثانی در مرحله یک چهارم نهایی را انتخاب کرد که در آن حضور یک بازیکن زیر ۲۳ سال برای نخستین بار در ترکیب اصلی خودنمایی می‌کند.
تمامی تلاش های ایران برای صعود به المپیک در ادوار مختلف را اینجا مورد بررسی قرار داده ایم.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، معتقد است که هنوز شانس صعود تیمش به مرحله بعد لیگ قهرمانان 50 درصد است و در مورد دلیل درخشش تیمش در این فصل توضیح داد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهی برای لیگ برتر فوتبال مورد تایید دپارتمان صعود مجوز حرفه‌ای آسیا قرار گرفت.
آیین نامه صدور مجوز حرفه‌ای باشگاهی برای لیگ برتر فوتبال مورد تایید دپارتمان صعود مجوز حرفه‌ای آسیا قرار گرفت.
قیمت طلا در معاملات اولیه امروز (چهارشنبه) در تلاش برای رشد است، در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره جلسه سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال رزرو ایالات‌متحده در نشست هفته آینده بودند.
سرمربی هلند بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل آمریکا و صعود به مرحله بعدی، در نشست خبری به این شکل از عملکرد مدافع جوان تیمش (دنزل دامفریز) قدردانی کرد تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
صعود تیم ملی ژاپن به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر با غلبه بر اسپانیا هنوز هم مورد توجه بسیاری قرار دارد.
به دنبال ناکامی در صعود به دور حذفی مسابقات جام جهانی چند مربی مطرح و سرشناس از سمت خود استعفاء کردند.
فوتبال نمادی است که موجب تبلور هویت ملی می‌شود و باهمراهی نمادهایی همچون «صعود» و «پرچم» ما را به عنوان یک ملت پیوند می‌زند؛نمادی که این روزها مورد هجمه براندازان و وطن‌فروشان قرارگرفته است.
یکی از پیش بینی های جالب کافو در مورد جام جهانی، صعود ایران از دور گروهی بود.
طبق پیش‌بینی مؤسسه اپتا که به صورت تخصصی فوتبال را از نظر آماری مورد بررسی قرار می‌دهد، تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه B تیم آخر خواهد شد و یک بار دیگر از صعود به مرحله یک هشتم نهایی باز خواهد ماند.
کارلوس کی‌روش سخت‌ و فشرده‌ترین برنامه آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی قطر در نظر گرفته است.
روزنامه الریاض عربستان با انتشار گزارشی در مورد تیم‌ملی، ایران را تیمی با بازیکنان لژیونر برجسته خواند که شانس صعود به مرحله بعدی جام جهانی را دارد.
سرمربی پرتغالی سپاهان در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه صحبت‌های جالبی در مورد تجربه کار با بزرگان فوتبال جهان و پیش‌بینی‌اش از نمایش تیم ملی در قطر مطرح کرد.
بانک آمریکایی گلدمن ساکس در پی افزایش نشانه‌های کندی اقتصاد جهانی، قیمت نفت مورد پیش‌بینی خود را به میزان قابل توجهی کاهش داد اما اعلام کرد نفت به دلیل محدودیت عرضه احتمالا از سطوح فعلی صعود می‌کند.
محمد خاکپور در اولین گفتگوی خود پس از سکوت چندین ماهه، در مورد مهمترین بازی زندگی‌اش صحبت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ