\تیم ملی فوتبال ایران فردا شب ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم آزادی تهران میزبان تیم ملی روسیه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی فرنگی پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، بلافاصله با همان چهره‌های شاخص خود راهی بازی‌های آسیایی چین می‌شود.
کارت بلیت‌ها یا کارت‌های شارژی از جمله پرکاربردترین روش‌های پرداخت هزینه در خطوط مترو تهران بوده و تهیه از این کارت‌ها را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که به طور مداوم از مترو استفاده می‌کنند. برای تهیه این کارت‌ها نیازی به ارائه مدارک خاصی ندارید و چند نفر می‌توانند از یک کارت برای سوارشدن به مترو استفاده کنند. ظاهر این کارت‌ها کاملاً مشابه کارت‌های بانکی بوده، اما اطلاعاتی از فرد مصرف‌کننده بر روی آن درج نمی‌شود. برای تهیه کارت بلیت تهران می‌توانید به سایت register.eticket.tehran.ir یا به‌صورت حضوری به باجه‌های تهیه کارت بلیط در مترو مراجعه کنید.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تناسب نداشتن عرضه و تقاضا، تشکیل بازار سیاه و شکل گرفتن بازار‌های غیررسمی و درگاه‌های غیررسمی باعث افزایش تخلفات در حوزه فروش بلیت هواپیما شده است.
منصور قنبرزاده اعلام کرد که با بهای رایگان برای بلیت بازیهای لیگ برتر مخالف است.
تراکتور درآمد چندانی از محل فروش بلیت مسابقات خود ندارد و اغلب صندلی‌های بازی‌های با تماشاگر این تیم، به طور رایگان برگزار شده، اما حالا با این جریمه‌ها گویا تراکتور برای داشتن تماشاگر باید پول هم بدهد!
منچستریونایتد برای اولین بار طی 11 سال گذشته قیمت بلیت های فصلی خود را افزایش می دهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه گرانی بیش از اندازه بلیت ها باعث شده تا هواداران به ورزشگاه نیایند گفت: با این روش، هواداران را فراری خواهیم داد و شاهد بازیهای لیگ با کمترین حضور تماشاگر خواهیم
سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
قیمت بلیت بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی افزایش چشمگیری داشته است.
خرید بلیت های بازی های المپیک در سایت مخصوص بازی‌ها شروع شده است.
خرید بلیت های بازیهای المپیک در سایت مخصوص بازیها شروع شده است.
این ظرفیت به دلیل حوادث اخیر در جریان جام جهانی قطر نیز فعال نشد اما در نهایت برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا، مجوز پخش بازیها در سالن‌های سینما فراهم شد که در کدام شگفتی منجر به فروش 14350 بلیت و 610 میلیونی در 103 سالن در سراسر کشور متشکل از 58 سالن در تهران و 43 سالن در شهرستان‌ها شد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسلواکی مجبور به فروش چهار بلیت دیدارهای حساس جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
هنگام تحویل بلیت‌های جام جهانی به مردم شرکت مجید طرح لباس های تیم ملی در قطر را لو داد!
بلیت بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز (شنبه ۱۴ آبان ماه) در مرکز ملی فوتبال به سرگروه‌ها توزیع و تحویل می‌شود.
بلیت بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از امروز (شنبه ۱۴ آبان ماه) در مرکز ملی فوتبال به سرگروه‌ها توزیع و تحویل می‌شود.
آبادان- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی‌های گذشته تیم سپاهان را آنالیز کردیم، برخی بازیکنانشان را از دست دادند و سبک بازی آنها تغییر کرده است.
به نظر می‌رسد شرایط بغرنج اقتصادی و اجتماعی باعث شده که ایرانیان زیادی برای تماشای بازی‌های تیم ملی اقدام به خرید بلیت نکنند.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخپوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
بانوان هوادار پرسپولیس که قصد دارند برای تماشای بازی‌های سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور یابند، حتما باید برای جایگاه بانوان و با کد ملی خود نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.
به نظر می‌رسد حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر ۱۰۰ درصدی شده است و باشگاه‌ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران مواجه نیستند.
تمامی مسابقات لیگ برتر بدون بلیت فروشی و بدون تماشاگر برگزار می شود
به گفته نماینده فروش بلیت فدراسیون فوتبال ایران سامانه فروش، فردا امکان خرید مستقیم بلیط بازی های ایران در جام جهانی فراهم خواهد بود.
دو قهرمان وزنه برداری خود را برای حضور در جهانی کلمبیا آماده خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ