مجلس خبرگان رهبری در پایان اجلاسیه خود بیانیه ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت الله علی معلمی نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر گفت: کیفر هم باید بازدارندگی داشته باشد. جریمه کردن با مبلغ این مشکل را حل نمی‌کند. متأسفانه اجرای حدود را در جامعه جدی نگرفتیم اگر اجرای حدود واقعا جدی گرفته می‌شد آمار سرقت و شرارت افزایش پیدا نمی‌کرد... در هرصورت یک قانون‌گذار باید به طور جدی قانون وضع کند. این‌ها تعزیر نیاز دارد. این بی‌حجابی‌ها نیاز به تعزیرات دارد و بهترین تعزیرات شلاق است نه پول.
اراکی با اشاره به اینکه بی خرد‌های غربی، زنان شهوتران، آلوده دامن، بی حیثیت و برده گونه زندگی کردن را به عنوان الگو برای جوانان ما مطرح می‌کنند، گفت: زنانی که اسلام پرورش داده زنانی همچون حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند که در عالم نمونه و بی مثالند و دختران و زنان ما برای رسیدن به سعادت حقیقی باید از رفتار، منش و سیره این بانوان بزرگ عالم هستی الگو بگیرند.
در آستانه روز جهانی قدس، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم دشمن ‏شکن روز قدس دعوت کرد.
رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اعضای مجلس خبرگان رهبری امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای این مجلس پنجشنبه ۴ اسفند ابتدا به مرقد مطهر امام (ره) رفته و سپس به دیدار رهبرانقلاب می روند.
در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مرجعیت شیعه، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام موهن را وحشی گری فرهنگی دانست و آنرا روی دیگر سکه حمایت دولت فرانسه از منافقین ارزیابی کرد.
عضو مجلس خبرگان در پایان خطاب به قوه قضائیه و قضات پیشنهاد داد: برای محاکمه اغتشاشگران از حکم بغی به جای محاربه استفاده کنند. بغات کسانی هستند که برای براندازی نظام اسلامی به میدان می‌آیند و حکم بغات از محارب به مراتب سخت‌تر است چرا که محارب فقط به ارعاب مردم می‌پردازد و کاری به نظام اسلامی ندارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ساماندهی زندگی مردم، توجه به وضعیت معیشتی، موضوع حجاب و نیز بصیرت افزایی از مهم‌ترین تاکیدات نشست امروز بود.
آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.
دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مشخص است که مطالبه این نوجوانان چیست. مطالبه این نفرات حیوانی است. مطالبه برهنگی زن و شهوت‌رانی در جامعه که مطالبه انسانی نیست. باید بررسی کنیم که چه شده است که این نفرات به این مطالبه دست پیدا می‌کنند. مسئولان کشور باید به موازین حجاب و عفاف و ازدواج اهمیت بدهند.
پیرو بیانات رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم له قدردانی کرد و نوشت: با این سخنان تکلیف فتنه گران و وظیفه مردم و خواص روش شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید به همین گروه ارشاد تذکر داد که برخورد‌های دوستانه، پدرانه، برادرانه و مادرانه با این خواهران و برادران صحبت کنند.
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب‌طلبان تأکید نمود.
مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، اغتشاشات اخیر و توهین به مقدسات دینی را محکوم و بر پیگرد قضایی آشوب‌طلبان تأکید کرد.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه‌ای از وزارت امور خارجه خواست تا در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها منافع مالی کشور تأمین شود.
رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری به همراه اعضا مجلس خبرگان رهبری با حضور در حرم مطهر امام(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
اعضای مجلس خبرگان رهبری امشب با رئیس جمهور دیدار و گفتگو می‌کنند و ضمن ارائه دیدگاه‌ها، مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
دهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ