رهبر انقلاب فرمودند: اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و امنیت ذهنی مردم را به‌هم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف احیای حقوق عامه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی در توصیف اقدام فردی که تروریست مسلح در حرم شاهچراغ را مهار کرد نوشت: همه‌ی ایرانیان خود را در حفاظت از امنیت ملی مسئول می‌دانند.
طرح تشکیل سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، ماده‌ای هم دارد که در آن اختلاف در نظرات یا گزارش‌های دیگر نهاد‌های امنیتی آمده است؛ طبق این ماده، پیش‌بینی شده که در صورت بروز اختلاف نظر یا اختلاف در گزارش‌های مراجع و نهاد‌های امنیتی در «موضوعات قضایی یا در پرونده‌های جرایم ضد امنیت داخلی و خارجی»، این سازمان نقش «هماهنگ‌کننده» را خواهد داشت و «اعلام نظر نهایی توسط این سازمان و با مشارکت مراجع مذکور تهیه و به مرجع صالح اعلام می‌شود»
نخست وزیر ارمنستان به‌دنبال حمله پهپادی امروز جمهوری آذربایجان اعلام کرد: جامعه بین‌الملل برای حفاظت از امنیت مردم قره‌باغ اقدام کند.
بررسی تأثیر توسعه ابزارهای هوش مصنوعی بر حوزه امنیت سایبری حکایت از آن دارد که این فناوری جدید می تواند در آینده چهره حفاظت از داده را تغییر دهد و به منزله مدافع و مهاجم در این حوزه عمل کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در منطقه میامی برای امنیت یوزها سرعت مجاز به ۸۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده و تمهیدات نور و روشنایی جاده به صورت جدی در حال اجرا است.
آمریکا کارگروهی ایجاد می کند تا چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای انجام هر کاری از حفاظت از زیربنای حیاتی تا بررسی محموله ها کالاهای ساخته شده با نیروی کار اجباری را ردیابی کند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در کنفرانس بین المللی «همکاری در زمینه امنیت غذایی در بستر تغییرات اقلیمی»، اقدامات ایران برای حفظ تنوع زیستی و پیشگیری از تغییرات آب و هوایی را تشریح کرد.
دولت هلند تصمیم دارد برای حفاظت از امنیت ملی محدودیت های جدیدی بر صادرات فناوری نیمه رسانا وضع کند و به این ترتیب به آمریکا می پیوندد که سعی دارد صادرات تراشه به چین را محدود کند.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در ایران مسئولیتی مضاعف بر دوش دارد و باید به‌موازات پاسداری از ثبات جامعه، از امنیت، ایمان و اندیشه انقلابی مردم هم حفاظت کند.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
رشت- فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور با تاکید بر اینکه حفاظت از اراضی و انفال باید به سمت مردم محوری سوق پیدا کند، گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی تهدیدی جدی برای امنیت غذایی است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: براساس موارد مصوب، پیشگیری و مقابله با اقدامات برای تهدید، تطمیع مقامات قضایی از ماموریت‌های سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خواهد بود.
کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از تشکیل دو تیپ نظامی در منطقه کردستان با بودجه دولت مرکزی این کشور به منظور حفاظت از مرز مشترک با ایران خبر داد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد که اولویتش حفاظت از امنیت این کشور در شرایط خلأ قدرت است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: محل نگهداری پیروز با دوربین‌های مداربسته و نگهبان‌های ۲۴ ساعته مراقبت می‌شود، در حال حاضر برنامه‌ای برای رها سازی پیروز در توران نداریم و برای رها سازی متخصصان باید به جمع‌بندی برسد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب کلیات طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود ضمن بررسی طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، نشست مشترکی با رئیس سازمان صدا و سیما خواهند داشت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امنیتی که ما امروز در خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و حفاظت از منافع ملت ایران داریم از همه ادوار تاریخی گذشته بهتر است و خدای نعیم را به این جهت خاضعانه شاکر هستیم.
وزیر خارجه در توییتی از جایگاه و فعالیت‌های سردار همدانی در حفاظت از امنیت و اقتدار ایران قدردانی کرد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه بر اهمیت حفاظت بیشتر از مردم جمهوری های لوهانسک و دونتسک تاکید کرد.
روزنامه کمرسانت روسیه امروز پنجشنبه نوشت: فولکس‌واگن به کارمندان یکی از دو کارخانه این شرکت در روسیه در صورت موافقت داوطلبانه با ترک کار، حقوق پرداخت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ