اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا از امدادرسانی به بیش از ۱۳۰ سرنشین خودرو در محور اندیکا _ بازفت بر اثر بارش شدید برف خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر به تشریح خدمات امداد و نجات در ۶ استان متأثر از سوانح جوی در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور بیش از ۸۵۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی نماز عید فطر خبر داد.
قائم مقام سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: بیش از ۲۰ هزار امدادگرمتخصص و آموزش دیده در حال حاضر در سراسر کشور با هلال‌احمرهمکاری و آمادگی مقابله با حوادث را دارند.
سخنگوی طرح نوروزی هلال‌احمر، ‌با اشاره به آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر، در چهار روز گذشته خبر داد.
این روزها که موضوع تخریب بافت تاریخی شیراز بیش از هر زمان دیگری حساسیت کنشگران را برانگیخته؛ به نظر می رسد طرح حفاظت از بافت تاریخی که توسط یوکا معمار مشهور نوشته شد؛ باید پیگیری شود.
رئیس جمهور ترکیه می گوید دولت آنکارا برای بازسازی مناطق زلزله زده برنامه ریزی می کند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات جستجو و نجات در مناطق زلزله زده بی وقفه ادامه دارد.
معاون رئیس جمهور ترکیه از نجات ۷ هزار و ۸۴۰ نفر از زیر آوار درپی زلزله شدید بامداد دوشنبه در این کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۷ هزار نفر متاثر از سوانح جوی کشور طی ۵ روز گذشته خبر داد.
مدیر ارشد تیم جستجو و نجات بریتیش کلمبیا گفت: بدون دریافت این پیام اضطراری احتمالاً بیش از یک هفته زمان می‌برد تا آن‌ها بتوانند این دو زن را پیدا کنند.
اهواز- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از ریزش ۱۲ باب منزل مسکونی و امدادرسانی به بیش از ۱۱۰ خانوار بر اثر بارندگی‌های اخیر در استان خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به بیش از ۴ هزار نفر در سوانح جوی کشور طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر در حوادث جوی ۳ روز اخیر در ۲۳ استان کشور خبر داد.
شوش- فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد که با رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات یافتند.
"کورتنی اسمیت" و "شان تاپهام" در کتاب "خانه‌هایی که می‌توانند جهان را نجات دهند" بیش از ۱۵۰ پروژه را در سراسر جهان مورد بررسی قرار داده‌اند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۰۸۹ نفر و نجات ۱۴۸ فرد در حوادث مختلف طی یک هفته گذشته درکشور خبر داد.
اهواز- سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آب‌گرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شد.
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر در داخل برج حضور داشتند که آتش‌نشانان این افراد را به سلامت خارج کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یکشنبه ۱۵ آبان، خبر آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در منطقه ۲۲، خیابان کاج، تقاطع خیابان اقاقیا به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و حریق در برج ۱۵ طبقه‌ای رخ داده بود که پنج طبقه منفی نیز داشت.
شهردار تهران پس از نشستن بر مسند شهرداری پایتخت ساخت سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی را در دستور کار خود قرار داد و پیش بینی میشود تا پایان سال بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی جواز شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تشریح جزئیات وقوع حریق در یک مجتمع مسکونی در شهرک ولیعصر(عج) از نجات بیش از ۶۰ نفر توسط آتش‌نشانان خبر داد.
این راهکارها پیش از این، طی بیش از یک دهه در مجموعه گزارش‌هایی در «تابناک» ارائه و منتشر شده اما چون عملاً اجرایی نشده، اکنون در قالب یک پیشنهاد واحد ارائه می‌شود؛ راهکارهایی که می‌تواند این ساختار را دستخوش تحول اساسی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ