در پی آزمایش جدید موشکی کره شمالی، نخست‌وزیر ژاپن خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی «تهدیدهای موشکی کره شمالی» شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نصر-۱ یک موشک کروز ساخت ایران است، که قابلیت از بین بردن هدف‌های ۳۰۰۰ تنی مانند کشتی‌های جنگی را دارد. موشک نصر-۱ می‌تواند از پایگاه‌های ساحلی و هم از شناور‌های جنگی پرتاب گردد، و مدلی از آن در حال اصلاح و تغییر است تا قابلیت شلیک از هلیکوپتر‌ها و زیردریایی‌ها را داشته باشد.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که پس از آرامش چند ساعته، دقایقی قبل چندین موشک از غزه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شده است.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به شمار موشکهای شلیک شده از غزه به سمت این رژیم اشاره کردند.
با رسیدن موشک‌های مقاومت فلسطین به منطقه حولون واقع در نزدیکی تل‌آویو و فعال شدن پدافند موشکی صهیونیست‌ها، وحشت از تکرار اصابت این موشک‌ها صهیونیست‌ها را فراگرفته است.
نیروی‌های روسیه از موشک‌های ضدزره دهلاویه ایران که در واقع کپی موشک ضد زره کورنت خودشان است استفاده می‌کنند، حال برخی منابع روسی مدعی شدند ویدیو مربوط به شلیک و اصابت این موشک به زرهپوش اوکراینی است.
سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
نفتالی بنت می‌گوید موشک‌هایی که روز سه‌شنبه از نوار غزه به سوی تشکیلات اشغالگر صهیونیستی شلیک شد، وضعیت ضعف و سردرگمی رژیم اسرائیل را تأیید می‌کند.
ارتش رژیم صهیونیستی به شمار موشک‌های شلیک شده از سوی مقاومت فلسطین به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین اشاره کرد.
درحالیکه پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به ساقط کردن تعدادی از موشک‌های شلیک شده از سوی اسرائیل شد ارتش رژیم‌صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای از جزئیات تجاوز نظامی به سوریه خبر داد.
کشتی‌های ناوگان پاسیفیک، موشک‌های کروز «موسکیت» را به یک هدف دریایی دشمن فرضی در دریای ژاپن شلیک کردند.
روسیه در یک آزمایش تسلیحاتی، موشک‌های ضد کشتی مافوق صوت با سرعت ۲۳۰۰ مایل در ساعت را به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.
تصاویری از شلیک موشک‌های پدافند هوایی دریا پایه نواب و شلیک کروزهای هوشمند نیروی دریایی سپاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
کره شمالی  اعلام کرد که یک موشک بالستیک قاره پیما هواسونگ-۱۵ را جریان یک رزمایش نظامی شلیک کرده است. خبرگزاری کره شمالی، می‌گوید رهبری این کشور گفته است که این آزمایش ظرفیت جنگی واقعی واحد‌های موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و آمادگی آن را که برای ضدحمله قدرتمند نشان داد. خبرگزاری دولتی کره شمالی اضافه کرد، این موشک قاره پیما مسافت ۹۸۹ کیلومتر را در ارتفاع پنج هزار و ۷۶۸ کیلومتری طی کرد و سپس در دریای شرقی فرود آمد.
نیروی گارد ساحلی ژاپن اعلام کرد: در ساعت ۷.۰۸ دقیقه به وقت محلی بامداد امروز دوشنبه، کره شمالی به نظر موشکی بالستیک شلیک کرده و به این خاطر از کشتی‌های دریایی و هوایی خواسته اطلاعات را پیگیری کنند و در صورت سقوط ترکش‌های ناشی از موشک‌ها به آن‌ها نزدیک نشوند و موضوع را به سیستم امنیت دریایی اطلاع دهند.
رزمایش نیروی دریایی سپاه با نام سردار شهید نصرالله شفیعی با هدف آمادگی های نیرویی برای مقابله با تهدیدات متصور در خلیج فارس و عملکرد مطلوب سامانه موشک‌های کروز دریایی با موفقیت برگزار شد.
در ادامه برگزاری مراحل اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، سامانه‌های موشکی و یگان‌های شناوری نیروی دریایی ارتش با استفاده از موشک‌های نصر اهداف سطحی خود را در دریا منهدم کردند.
‏این فیلم منتشر شده توسط وزارت دفاع روسیه ظاهراً نشان می‌دهد که نیرو‌های روسی موشک‌های بالستیک اسکندر-ام را به سمت مواضع نظامی اوکراین شلیک می‌کنند. دیده می‌شود که نیرو‌ها در حال آماده سازی موشک قبل از شلیک آن هستند.
تصاویر وزارت دفاع روسیه از لحظه شلیک موشک‌ها به سمت مواضع اوکراینی را مشاهده ‌می‌کنید.
این موشک‌ها از منطقه سونان در پیونگ‌یانگ به سمت دریا شلیک شده است.
وزارت دفاع روسیه تصاویر هوایی از شلیک موشک‌های هواپیمای سوخو ۲۵ به منطقه خارکف اوکراین را منتشر کرد.
نیروی هوایی اوکراین برای اولین بار ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد جنگنده‌های میگ-۲۹ موشک‌های رادارگریز هارم (HARM) را حمل و با شلیک آن پدافند هوایی دشمن را منهدم می‌کنند.
برخی از موشک‌های شلیک شده توسط ارتش روسیه به اوکراین منفجر نشدند و خاطراتی از جنگ مرگبار برای غیرنظامیانی که روزانه در اطراف بمب‌ها و مین‌ها حرکت می‌کنند، باقی گذاشته است.
وزرای خارجه آمریکا، ژاپن و استرالیا، شلیک موشک‌های بالستیک ارتش چین را محکوم و خواستار توقف رزمایش‌های نظامی چین در منطقه تایوان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ