رسانه‌های ژاپن روز شنبه گزارش دادند که در نزدیکی محل سخنرانی فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در شهر واکایاما یک انفجار مهیب رخ داد. یک مرد ناشناس یک بمب دودزا به سمت نخست وزیر پرتاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارسینه نوشت: این هواپیمای تک‌صوت دو خدمه بود که توسط نورث روپ (بعدها نورتروپ گرومن) طراحی و از سال ۱۹۸۷ تا ۲۰۰۰ تولید شد. این بمب افکن می‌تواند هم سلاح‌های متعارف و هم سلاح‌های هسته‌ای گرمایی، مانند بمب‌های هسته‌ای ام کی ۸۲ با هدایت جی پی اس ۸۰ پوند (۲۳۰ کیلوگرم) یا شانزده بمب هسته ای ۲۴۰۰ پوندی (۱۱۰۰ کیلوگرم) بی۸۳ را پرتاب کند.
تلویزیون مرکزی چین امروز پنجشنبه از پرتاب موفقیت آمیز هفت ماهواره چینی به فضا به صورت همزمان خبر داد.
بازیکنان برای دیدن داستان‌های مربوط به سلاح‌های هسته‌ای نیازی به بازگشت به رایانه‌های آمیگا یا DOS ندارند. متال گیر به طور کلی درباره یک سرباز ویژه است که تلاش می‌کند کسی را از استفاده از آخرین قطعه فناوری برای پرتاب کلاهک هسته‌ای به دلایلی باز دارد.
این دومین تلاش هند برای تبدیل شدن به چهارمین کشوری است که به ماه فضاپیما فرستاده است. این فضاپیما طبق برنامه پس از ۴۲ روز بر سطح ماه فرود خواهد آمد.
چین ماهواره جدیدی را برای آزمایش‌های فناوری اینترنتی پرتاب کرد.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
امروز شاخص با یک جهش ۲۷ هزار واحدی مواجه شد و اگر پول هوشمند و ارزش معاملات خرد به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان برسد می توان امیدوار بود که بورس به سمت بالا پرتاب شده است.
دوومیدانی کاران تیم ملی ایران در رقابت‌های جوانان آسیا از رقیبان خود در کسب عنوان عقب ماندند.
روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.
فرزاد حسین خانی با وجود بازی خوب تیمش مقابل سپاهان با دست خالی ورزشگاه را ترک کرد.
اسپیس‌ایکس در روز دوشنبه مجوزی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارائه کرد و درخواست مجوز برای انجام عملیات در اسرع وقت در روز ۱۵ ژوئن را داد. با این وجود امکان پرتاب آن در بازه‌ی زمانی ۱۵ ژوئن تا ۱۵ دسامبر وجود دارد.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
رسانه‌ها از پرتاب بمب صوتی به کنسولگری روسیه در فنلاند و یادداشت اعتراض‌آمیز مسکو برای هلسینکی خبر دادند.
تیم تحقیقاتی مستقر در آمریکا و نیوزیلند، اعلام کردند که این رویداد آتشفشانی که در فاصله ۶۵ کیلومتری جزیره اصلی این کشور اتفاق افتاده، علاوه بر فوران و پرتاب ستون‌های آتشفشانی عظیم به استراتوسفر، انفجار‌هایی از بخار نیز تولید کرد که صدا‌های مهیبی ایجاد کرده و در عین حال عامل اصلی ایجاد سونامی بود.
به‌نظر می‌رسد «هرمان گورینگ»، فرمانده کل وقت نیروی هوایی آلمان دستیابی به بمب‌افکنی با قابلیت پرتاب ۴.۵ تن بمب روی نیویورک را در سر داشت. به‌عقیده او، با چنین اقدامی می‌توانستند جایی برای هیچ‌گونه زورگویی باقی نگذارند.
تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان احمدیه بروجرد می‌گویند قسمت‌هایی از بدن‌شان در مدرسه فلج شده است، یک پزشک در بیمارستان آیت‌الله بروجردی می‌گوید مسمومیت دانش‌آموزان از هرچه بوده، از استشمام گاز مونوکسید کربن نبوده، دو دانش‌آموز مدرسه ۱۵ خرداد بروجرد می‌گویند که شیئی شبیه یک بمب کوچک را دیده‌اند که از بیرون مدرسه به حیاط پرتاب شده و ماده‌ای که از آن بیرون می‌آمده، آن‌ها را مسموم کرده است.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
این فیلم که توسط نیرو‌های ویژه اوکراین از واحد امگا منتشر شده است، ظاهراً نشان می‌دهد که پهپادهای اوکراینی در حال پرتاب بمب بر روی نیرو‌های روسیه در نزدیکی دونتسک هستند.
ویدئویی از حمله پهپاد اوکراینی به دو تن از ارتش روسیه منتشر شده که آن‌ها با عکس العمل به موقع از مرگ جان سالم به در می‌برند. در این ویدئو پهپاد اقدام به پرتاب بمب روی سربازان روس دراز کشیده در یک کانال می‌کند، اما آن‌ها خیلی سریع بمب را برداشته و به طرف دیگر پرتاب می‌کنند.
هواپیما‌های بدون سرنشین، بمب‌ها را از بالای سنگر‌های روسیه پرتاب می‌کنند، در حالی که بمب‌ها و نارنجک‌ها روی اهدافشان می‌افتند.
آیا روسیه یک بمب هسته‌ای کوچک پرتاب می‌کند؟ به تاریخ پرآشوب هسته‌ای ایالات متحده امریکا نگاه کنید.
هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی یک بمب را بر روی سرباز روس پرتاب کرد و بمب درست به هدف اصابت کرد.
یک سرباز روس که در سنگر خوابیده پس از پرتاب بمب توسط پهپاد اوکراینی به طور معجزه آسایی از انفجار جان سالم به در برد.
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که لحظه پرتاب مهمات از یک پهپاد ارتش اوکراین و اصابت آن به سرباز ارتش روسیه را نشان می‌دهد. گفته شده سرباز روس در این عملیات پای خود را از دست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ