نخست‌وزیر ژاپن به‌منظور تصمیم‌گیری نهایی در خصوص تخلیه آب‌های آلوده نیروگاه هسته‌ای فوکوشیما، از این نیروگاه بازدید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری کیودو ژاپن از ملاقات نخست وزیر این کشور و رئیس جمهور ایران در ماه سپتامبر در نیویورک خبر داد.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن امروز چهارشنبه وارد قطر شد.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن امروز چهارشنبه وارد قطر شد.
رسانه‌های ژاپن روز شنبه گزارش دادند که در نزدیکی محل سخنرانی فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در شهر واکایاما یک انفجار مهیب رخ داد. یک مرد ناشناس یک بمب دودزا به سمت نخست وزیر پرتاب کرد.
آن‌گونه که رادیو ژاپن گزارش داده این انفجار در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه صبح امروز (به وقت محلی) و هنگاهم سخنرانی نخست‌وزیر ژاپن رخ داده است. کیشیدا در کارزار انتخاباتی یک نامزد حزب حاکمِ (لیبرال دموکرات) سخنرانی می‌کرد که این حادثه رخ داد.
نخست وزیر ژاپن قرار است پیش از میزبانی نشست گروه هفت، سفری به چند کشور آفریقایی داشته باشد.
فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با نارندرا مودی نخست‌وزیر هند در دهلی‌نو با قطار وارد کی‌یف شد.
«فومیو کیشیدا» نخست‌ وزیر ژاپن برای دیدار با رییس جمهور اوکراین با استفاده از قطار وارد کی یف شد.
کیهارا در این تصاویر در حالیکه به سمت بالا نگاه می‌کند و سپس به کیشیدا که چند متر جلوتر از او ایستاده خیره می‌شود، دست‌ در جیب است. کیهارا بعد از اینکه متوجه می‌شود جلوی دوربین است، شلوارش را مرتب می‌کند و دست‌هایش را مقابلش جمع می‌کند.
کیشیدا اولین سفر خود را به واشنگتن از زمان انتخابش در اکتبر۲۰۲۱ انجام داد و یک ماه پس از آن بود که دولت کیشیدا برنامه‌هایش را برای تقویت قابلیت‌های نظامی و افزایش قابل توجه هزینه‌های نظامی در مواجهه با افزایش قدرت چین و آزمایش‌های مکرر موشکی کره‌شمالی اعلام کرد.
نخست وزیر ژاپن در سخنانی خواستار اتخاذ موضع قدرتنمد گروه- ۷ در برابر روسیه شد.
نخست وزیر ژاپن در سخنانی خواستار اتخاذ موضع قدرتنمد گروه- ۷ در برابر روسیه شد.
معاون شورای امنیت روسیه نخست وزیر ژاپن را «ندیمه» واشنگتن خواند که به یاد و خاطره قربانیان حمله اتمی به هیروشیما خیانت کرده است.
بر اساس اعلام رسانه های ژاپنی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و آمریکا چهارشنبه و پیش از دیدار «فومیو کیشیدا» و «جو بایدن» با یکدیگر نشستی را برگزار می کنند.
فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، صعود تیم ملی این کشور به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.
نخست وزیر ژاپن، یک وزیر کابینه خود را به دلیل رسوایی مالی از مقام خود عزل کرد.
نخست وزیر ژاپن اعلام کرد که چین به طور فزاینده اقداماتی انجام می‌دهد که ناقض حاکمیت توکیو بوده و به تشدید تنش در منطقه منجر می‌شود.
پلوسی پس از دیدار با نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا در یک کنفرانس خبری گفت: ما از ابتدا گفته‌ایم که هدف ما تغییر وضعیت موجود در تایوان یا منطقه نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ