خوزه لوئیس مندیلیبار امروز رسما به عنوان جانشین خورخه سامپائولی در سویا انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پافشاری ترکیه بر تقسیم جزیره قبرس به دو بخش روم‌نشین و ترک‌نشین و حمایت از دولت مستقل ترک‌های جزیره، موضوع مهمی است که به تنهایی، می تواند کل روابط ترکیه و غرب را به چالش بکشد.
اهواز - عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه چالش و آسیب مهم شهر اهواز، عدم ثبات مدیریت شهری است، تصریح کرد: در ۱۲ سال ۱۷ شهردار در اهواز تغییر کرده است.
محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول ممکن است دو دیدار مهم تیمش لیورپول در فصل آینده را به دلیل حضور تیم ملی مصر در جام ملت‌های آفریقا از دست بدهد.
تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه چالش مهم موضوع زندان در استان، مکان زندان است، گفت: وجود زندان در وسط شهر از مشکلات بزرگ ما است.
یک روزنامه عبری زبان به چالش‌های پیش روی سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به ویژه بعد از عملیات موفقیت آمیز نیروهای حزب الله در خاک فلسطین اشغالی اشاره کرد.
ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
اگرچه پس از بحران مالی منطقه یورو در سال ۲۰۰۸ انتظار می‏رفت چالش های اتحادیه اروپا به پایان برسد اما رقابت های سیاسی برای رهبری در اروپا یکی از موانع مهم این اتحادیه است.
با وجود گذشت سه هفته از کنار رفتن دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک نه تنها جایگزینی برای این پست مهم اجرایی تعیین نشده بلکه نشست پیش روی هیات اجرایی هم بدون اختصاص دستورالعملی به آن برگزار می‌شود.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
بارسلونا با ژاوی بازی های مهم و دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد و بدون شک سوپرجام مهمترین چالش برای آبی‌اناری‌ها خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران منابع انسانی و ازدیاد برداشت را دو چالش مهم صنعت نفت دانست و گفت: پژوهش فناورانه پشتیبان اصلی تولید نفت و گاز کشور هستند.
گرچه همه رودبار را به عنوان خاستگاه زیتون کشور می شناسند اما سهم ناچیز این شهرستان از سطح زیرکشت این محصول و همچنین کمبود آب مهم ترین چالش های پیش روی زیتونکاران است.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
رسانه‌های ضد انقلاب با سانسور حضور مردم در رویدادهای مهم تلاش می‌کنند ذهن جامعه با چالش مواجه شود تا تاکتیک خود که ترکیبی از فشار و چانه زنی است را دنبال کنند!
حضور همزمان چند مدافع مرکزی در اردوی تیم ملی ایران نشان از رقابت سرسختانه آنها برای پوشیدن لباس این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.
بارسلونا شنبه شب اولین آزمون مهم فصل 23-2022 را برابر سویا پشت سر خواهد گذاشت.
وزیر بهداشت عراق، گفت که مهم ترین چالش پیش روی این کشور تغییرات اقلیمی است که به خطری جدی تبدیل شده و یکی از نمودهای آن طوفان های گرد و غبار است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: یکی از مشکلات دولت قبل عدم هماهنگی در تصمیم‌سازی‌های کلان بود. به طور مثال در حوزه برجام نتوانستند به توافق کلی برسند و در نهایت نمی‌دانستند باید چه کاری انجام دهند تا برجام به سامان برسد که منافع ملی ایران را تامین کند و به همین علت دولت قبل گفت چون بین قوا اختلاف نظر وجود داشت به جمع بندی‌نرسیدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ