کیلیان امباپه به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم مورینیو، دیروز رم بازی دوستانه برابر پارتیزانی را 10 نفره به اتمام رساند که در نوع خود حرکتی جالب بود.
همکاری دوباره این دو دوست قدیمی فعلاً ممکن نشده، ولی مدافع پیشین استقلال وعده داد که درباره غیبتش در کادر فنی به‌زودی صحبت می‌کند
در حال حاضر و پس از جدایی قریب‌الوقوع عثمان دمبله و فرانک کسیه، تنها یازده بازیکن بارسا قراردادشان در لالیگا ثبت شده است.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
باشگاه فوتبال کادیز اسپانیا، چیپس‌هایی با نام و نشان خود به بازار عرضه کرده است.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
تیم ملی والیبال ایران در اخرین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت.
در حالی که همه چیز حکایت از انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا دارد، صفحه اسپانیایی رسمی باشگاه منچسترسیتی در توییتر، تصویری از این ستاره آلمانی در کیت جدید منتشر کرد.
افشین پیروانی می‌گوید با سقف بودجه، امکان رقابت در لیگ قهرمانان آسیا وجود نخواهد داشت
نام ایران ( ИРАН) زینت‌بخش روستایی در روسیه است؛ روستایی که در دو کیلومتری بزرگراه جمهوری کاباردینو - بالکاریا و شهر ولادی قفقاز پایتخت جمهوری اوستیای شمالی در جنوب غرب روسیه قرار دارد. منبع: ایرنا
آکادمی خداداد عزیزی که مدتی است در مشهد راه‌اندازی شده و در رده‌های مختلف کشوری و استانی تیم‌داری کرده، حالا پا به عرصه جدیدی از تیم‌داری خواهد گذاشت و در لیگ دسته اول فوتبال مشهد تیم‌داری خواهد کرد، تیمی که «آرمین رهبر» و «احسان عسکری» از مدیران آکادمی خداداد و مربی و بازیکن اسبق ابومسلم در کادر فنی‌اش حضور دارند.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
تکلیف نیمکت تیم ملی عربستان برای جام ملت‌های آسیا 2023 هنوز روشن نشده است.
پس از نطق آتشین لاپورتا و حملات بی‌سابقه او با رئال، برخورد گرمش با خوزه آنخل سانچس، مدیر اجرایی رئال مادرید، در مجمع لالیگا بازتاب گسترده‌ای داشت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
امروز رسما اعلام شد که تیم های فوتبال زنان بارسلونا و سویا به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز از کوپادی‌رینا(جام حذفی فوتبال زنان اسپانیا) اخراج شده اند. بارسا 9-0 بازی خود را برده بود.
فرانکی دی‌یونگ، ستاره هلندی بارسا، می‌گوید از تصمیم ژاوی برای تعویض او متعجب شده است ولی به تصمیم سرمربی‌اش احترام می‌گذارد.
با شکست دیشب هلند مقابل آرژانتین، سرمربی لاله‌های نارنجی صاحب یک رکورد عجیب و غریب شد.
گلن جانسون، مدافع سابق لیورپول، از مصدومیت‌های متوالی تیاگو آلکانتارا متعجب است.
کریستیانو رونالدو در میان 30 نامزد اولیه توپ طلای 2022 قرار داشت ولی در رده بندی نهایی یک امتیاز هم کسب نکرد.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
بلیت فروشی دربی اصفهان از ساعت 14 آغاز می‌شود ولی قیمت درنظر گرفته شده با اعتراض هواداران اصفهانی مواجه شده است.
بلیت فروشی دربی اصفهان از ساعت 14 آغاز می‌شود ولی قیمت درنظر گرفته شده با اعتراض هواداران اصفهانی مواجه شده است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ