تیم ملی والیبال ایران در اخرین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
مدافع جدید نساجی مازندران در لحظات پایانی دیدار با پیکان کاپیتان تیمش بود.
سجاد شهباززاده در کمال ناباوری در اولین بازی با پیراهن مس رفسنجان کارت قرمز دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
تصویری از کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، با پیراهن اول جدید آرسنال لو رفته است و در توییتر دست به دست می‌شود.
نیمکت نشینان دو تیم ایران و فلسطین پس از گل تساوی آریا برزگر در واپسین ثانیه‌های مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
شاید باورنکنید، اما در آستانه برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال ایران جرثقیل‌های بزرگ در ورزشگاه آزادی مشغول کارند.
کاپیتان پیکان در بازی با تراکتور در تبریز یک اتفاق عجیب را تجربه کرد.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
تعداد دنبال کننده‌های سرمربی پرسپولیس هر روز کمتر می‌شود.
این سگ ۲ و نیم ساله که “شیلا” نام دارد، به یک مرکز درمانی حیوانات منتقل شده و به همراه توله هایش تحت مراقبت‌های دامپزشکی است. شیلا در این یک ماه بسیار ضعیف و لاغر شده و به گفته دامپزشکان باید دوره درمانی ویژه‌ای را سپری کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با آسیب دیدگی دست مواجه شده اما مشخص نیست این اتفاق به چه شکل رخ داده است.
باشگاه النصر عربستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و قرار است که سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به این ستاره پرتغالی پرداخت کند؛ هزینه‌ای که یک سرمایه گذاری بزرگ برای باشگاه عربستانی به حساب می‌آید.
در جریان بازی شب گذشته رئال مادرید برابر کادیز، رودریگو با ضربه دست عامدانه مدافع حریف سرنگون شد ولی VAR ترجیح داد دخالت نکند.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در متن یک اتفاق عجیب قرار داشته است.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
تماشای مسابقات فوتبال حتی در روزی که کارلوس کی‌روش در رسانه‌ها سرمربی تیم ملی شده بود، بخش جدانشدنی برنامه کاری اسکوچیچ و دستیارانش بود.
کمک داور مسابقه دچار حمله عصبی واگ شد. همین موضوع باعث شد تا بلافاصله کادر اورژانس وارد زمین شده و به وضعیت فلورین ده‌آرائوخو، کمک داور مسابقه رسیدگی کنند.
بلیت فروشی دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر آغاز شد.
صاحبان این برند معتقدند کفش‌های کتانی مانند یک دفتر خاطرات هستند و هر خراش، پارگی و لکه‌ای که در طول زمان اتفاق می‌افتد، داستانی را روایت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ