هوش مصنوعی سلفی بیش از حد واقعی از بازیگران سرشناس را از صحنه فیلمبرداری بوجود آورده است، که تشخیص جعلی بودن آنها بسیار دشوار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این تصویر تاریخی سقاخانه‌ای در بازار بزرگ تهران را به تاریخ ١٣٠٧ شمسی متعلق به خانواده جان نثار مشاهده می‌کنید. نفر اول ایستاده از سمت راست حسن جوانشیر، مأمور نظمیه، نفر دوم اسدالله جان‌نثار و شخص نشسته روی نیمکت اصغر جان‌نثار نفر وسط حاج رضا جان نثارمؤسس سقاخانه هستند.
عکسی از «باز آلدرین» ایستاده روی ماه که توسط «نیل آرمسترانگ» گرفته شده بود، برای ایجاد این سلفی تاریخی به‌صورت دیجیتالی معکوس شد.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
اولین کسی که با این تماشاچی برخورد کرد سپ کاس 28ساله بود که بعد از برخورد با دست‌خهای این تماشاچی نقش زمین شد. بعد از آن بود که دوچرخه‌سوارهای پشت سر سپ کاس هم با او و با یکدیگر برخورد کرده و صحنه‌های عجیبی در مسیر خلق شد.
بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ ایران، تصویری جدید از خود در کنار همسر و فرزندش در یک رستوران منتشر کرد و آن را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
تصویری از سلفی جدید مهدی قایدی و همسرش را ببینید. این تصویر را ستاره سابق استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
روزگاری بود که خانه‌ها برای معمار‌ها و ساکنین‌شان چیزی فراتر از سقفی برای خوابیدن بودند.
این طاووس ها از باغ وحش یا قفس خود فرار نکرده اند، بلکه متعلق به آن خیابان ها هستند. گردشگران اغلب با آنها سلفی می گیرند.
هوش مصنوعی در نبود افراد سرشناس که دیگر زنده نیستند، دست به کار شده و بجای آن‌ها هم سلفی گرفته و هم توئیت زده...این تازه آغاز راه است و باید منتظر هر اتفاق جالب و دور از ذهن دیگری از طرف هوش مصنوعی باشیم.
طی چهار روز بیش از ۲ میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد.
پس از بازی آخر پورتو و کسب عنوان آقای گلی مهدی طارمی به سمت هواداران تیمش رفت و با آن‌ها عکسی به یادگار گرفت.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری‌زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
منابع عبری زبان از تلاش یک فلسطینی برای انجام عملیات حمله با سلاح سرد در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در استان «سلفیت» و شهادت عامل آن خبر دادند.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
شاید جالب باشد که بدانید این ماده‌سگ کوچک بعد از برنده‌شدن در مسابقه «زشت‌ترین سگ بریتانیا»، در دو برنامه تلویزیونی محبوب در بریتانیا حضور یافت و حالا به یک چهره مشهور تبدیل شده است؛ همه او را می‌شناسند و عده‌ای هم با دیدن او در خیابان، می‌خواهند با او عکس سلفی بگیرند!
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) مصادف با روز ۶۸۲ مریخی از مأموریت این کاوشگر، مجموعه‌ای از تصاویر سلفی را از خودش تهیه کرد که ناسا حالا آن‌ها را به یکدیگر چسبانده و منتشر کرده است.
یک عقاب کنجکاو که احتمالاً به فناوری علاقه داشته است با دزدیدن پهپاد یک عکاس، از خود عکس سلفی گرفت!
شیائومی ۱۳ به نمایشگر تخت ۶.۳۶ اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود. در مرکز بخش بالایی نمایشگر این پرچمدار، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. تراشه ۴ نانومتری اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ هم در این گوشی قرار گرفته است.
در آستانه ۱۶ آذر و روز دانشجو، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با حضور در سلف و خوابگاه دانشجویی با دانشجویان در تبریز دیدار و گفتگو کرد.
نخستین تصویر مربوط به ماموریت آرتمیس یک به زمین ارسال شد. روز گذشته کپسول بی سرنشین اوریون همراه ابر موشک اس ال اس به فضا پرتاب شد تا سفر ۲۵ روزه به ماه را آغاز کند.
محمد انصاری پیشکسوت فوتبال و عضو اسبق تیم پرسپولیس، نیما نکیسا دروازه بان اسبق تیم ملی، هومن افاضلی، محمد سیفی، ابراهیم شکوری، سبحان خاقانی، مهدی رحمتی دروازه بان اسبق استقلال...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ