مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: انتشار اوراق گام در یک ماه اخیر به ۷ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفترچه راهنمای انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ فردا منتشر می‌شود و داوطلبانی که اسامی آن‌ها به عنوان مجازین آزمون سراسری اعلام شده، از روز سه‌شنبه ۳۱ مردادماه می‌توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
اصفهان- رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان لنجان از پیگیری قضایی درخصوص انتشار بوی کُک در هوای زرین‌شهر و تذکر دادستان به کارخانه ذوب آهن خبرداد.
بخش‌هایی از پرونده کیفری جدید علیه ترامپ در وب سایت دادگاه منتشر و بلافاصله پس از انتشار حذف شد.
شب گذشته آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت تگزاس آمریکا، باعث انتشار گازهای شیمیایی خطرناک شد.
یازدهمین استاندارد بین‌المللی تدوین شده با سرپرستی ایران در حوزه فناوری نانو با عنوان «فناوری نانو – منسوجات حاوی نانومواد– خواص ابر آبگریز و ارزیابی دوام» منتشر شد.
سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای ضمن انتشار جزئیات جدید در مورد ابعاد هتاکی به قرآن، تاکید کرد: آمران و عاملان این جنایت سازمان‌یافته نیز بنا بر سنت محتوم الهی، تاوان عمل خود را خواهند پرداخت.
والدین علاوه بر آموزش استفاده از فضای مجازی به کودک، باید در انتشار تصاویر فرزندان خود هم محتاط بوده و این حس را به کودک نیز منتقل کنند.
باشگاه رئال مادرید جزئیات صورت حساب‌های مالی فصل گذشته را به طور رسمی منتشر کرد.
بررسی‌های اولیه دانشمندان روی این فسیل‌ها نشان داده بود که V. rhodanica موجودی کوچک شبیه اختاپوس با هشت بازو، اندام‌های مکنده و دندانه‌هایی موسوم به «سیری» است.
کتاب صوتی مارادونا با صدای عادل فردوسی‌پور منتشر شد. عادل فردوسی‌پور چهره محبوب نسل‌های مختلف این‌بار سراغ یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی تاریخ و شاید محبوب‌ترین آن یعنی دیه‌گو آرماندو مارادونا رفته است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و منتشر اولین سند راهبردی جهت افزایش بهره وری تحقیقات سلامت به منظور افزایش کارایی نظام سلامت خبر داد.
برای نخستین‌بار گروه تروریستی «جیش الظلم» عکس گردان انتحاری‌ خود را منتشر کرد.
جیمز مدیسون، ستاره تاتنهام، پس از انتشار عکسی با دوقلوهای تازه متولد شده اش، به طرز بی رحمانه ای در شبکه های اجتماعی سوژه شد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به استعفا کریمی و حواشی این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارشبه‌منظور کمک به رونق بخش مسکن و ایجاد رقابت بیشتر، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با تایید بانک مرکزی نسبت به انتشار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اقدام کنند.
مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی، اسناد سفارت آمریکا از شهید بهشتی را منتشر کرد.
برخلاف ادعای پیشین، اسناد جدید سازمان لیگ نشان می‌دهد که پرسپولیس، استقلال و سپاهان کمتر از مجموع 13 باشگاه دیگر هزینه کرده‌اند.
مجموعه تصاویری از دکتر مصطفی چمران، وزیر دفاع وقت به همراه مرحوم مهدی بازرگان رئیس دولت موقت و مرحوم عباس شیبانی و علی اکبر معین فر، نمایندگان وقت مجلس، در ستاد مشترک ارتش به مناسبت سالگرد شهادت تیمسار قرنی و همچنین تصاویری از حضور وی در جبهه‌های جنوب و نیسان که برای اولین بار از آرشیو عکس ایرنا منتشر می‌شود.
انتشار کلید نهایی آزمون ارشد گروه پزشکی
کلید نهایی آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی، روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه منتشر می‌شود.
فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس در نامه‌ای به وزارت ورزش، فعالیت ۷ چهره ورزشی عضو هیات علمی دانشگاه را در راس فدراسیون‌های ورزشی ممنوع و غیرقانونی اعلام کرد.
متهم پس از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ از موضوع اظهار بی اطلاعی می‌کرد، اما پس از روبه رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت قصد ازدواج با شاکی را داشتم، اما وی قبول نکرد و بعد از آشنایی با شخصی دیگر، به ارتباط با بنده ادامه نداد و من هم برای تلافی و انتقام از وی با ایجاد صفحه جعلی با نام و مشخصات وی دست به این اقدام زدم.
هفته آینده نتایج مرحله اول آزمون آموزگاری و نیز دفترچه آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری که آزمون آن دو ماه دیگر برگزار می‌شود، منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ