سردار آزمون با حضور در کمپ تیم های ملی برای شرکت در فاز جدید اردوی شاگردان قلعه‌نویی آماده شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون امروز نیز در تمرین بایر لورکوزن، حضور فعالی داشت.
یک چهره خاص و یک مهمان ویژه، در تمرین امروز آبی‌های پایتخت حضور پیدا کرد که برای هواداران این تیم نیز سورپرایز جالبی بود: سردار آزمون با لباس استقلال.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در حضور کوتاه مدت مقابل حریف بلژیکی تلاش زیادی برای گلزنی داشت.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن به دنبال حضور ثابت مقابل رویال یونیون بلژیک است.
سردار آزمون از یکی از هنرپیشه‌های ایرانی برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
سرمربی جدید تیم ملی نیز مانند بازیکنانی که به اردو دعوت کرده، ساعتی پیش وارد هتل المپیک شد.
در کادر فنی فولاد، بازیکنان سابق تیم ملی حضور دارند و به منصوریان کمک می‌کنند.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
حضور زاکانی و معاون شهردار تهران در محل حادثه حریق گسترده در ساختمان اداری_تجاری ۱۵۳ واقع در خیابان بهار حاضر شد.
محمدباقر قالیباف در اولین ساعات بامداد امروز با حضور در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعلام حمایت از این نهاد مردمی و انقلابی با سردار سلامی فرمانده کل سپاه دیدار و گفتگو کرد
سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در دفتر رئیس جمهور با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.
سردار آزمون پس از حضور در جام جهانی 2018 برزیل اولین تمرین خود را با تیمش پشت سر گذاشت.
سجاد شهباززاده و عارف غلامی که دچار مصدومیت شده اند، نظاره گر تمرین امروز استقلال بودند.
آخرین تمرینات تیم ملی در دوحه قطر امروز با حضور همه بازیکنان برگزار شد.
در روزهایی که لیگ برتر نیز از حضور هواداران محروم بود، یکی از اتفاقات جالب در لیگ‌ آزادگان همراهی بانوان در استادیوم‌ها در حمایت از تیم محبوب‌شان است.
دستیار پرتغالی کارلوس کی‌روش بعد از مداوای سردار آزمون در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور پیدا کرد.
چند روز قبل تجمعی در شهر برلین برگزار شد که تعدادی ایرانی در آنجا حضور داشتند، اما صداوسیما در گزارشی عجیب، این اجتماع را در اعتراض به گرانی سوخت در اروپا مرتبط دانست.
نمایشگاه کشفیات چهارمین مرحله از طرح کاشف توسط پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی پایتخت در مقر پلیس آگاهی تهران آگاهی شاپور برگزار شد. در این طرح یک زن کودک ربا، سارقان خفه کننده زنان و باند سه نفره ای که با تهدید چاقو و زخمی کردن مردان، زنان دو خانواده را ربوده و مورد تعرض قرار داده بودند دستگیر شدند.
مهاجم تیم ملی بعد از مصدومیت جزیی، اکنون در رقابت برای حضور در ترکیب مقابل سنگال است.
مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن و برخی از اعضای این تیم با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر شدند.
آزمون که یکی از مهاجمان محبوب اسکوچیچ در دوران حضور این سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی به شمار می‌رود
در اولین کنسرتی که این خواننده مهاجر در آلمان برگزار کرد، اما سردار آزمون هم حضور داشت و مازیار فلاحی نیز در حین اجرا، از او تشکر کرد.
باشگاه بایر لورکوزن مراسم باشکوهی با حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان خود در ورزشگاه اولریش هابرلند برگزار کرد که بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ تماشاگر در این برنامه حضور یافتند و به حمایت از تیم خود پرداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ