تیم فوتسال پالما در هفته بیست و سوم لیگ دسته اول اسپانیا برابر واین آلبالی تن به شکست داد و نوار پیروزی‌هایش قطع شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران بریتانیایی نشان داده‌اند که ساعت خواب متفاوت می‌تواند باعث انتخاب رژیم بد و تضعیف باکتری‌های روده شود.
اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری بانک تجارت شب گذشته در تالار رودکی تهران برگزار شد تا در جریان آن هشت شرکت زیرمجموعه «تفتا»، دستاوردها و خدمات خود را در قالبی متفاوت و موسیقایی ارائه کنند.
وضعیت آب خیابان‌های اصلی با انتهای خیابان‌ها متفاوت است. از ساعت یک شب به بعد چهار الی پنج ساعت آب دارند و می‌توانند تانکر‌های خود را پر از آب کنند، منتهی به دنبال این هستیم تا سایر خیابان‌ها و کوچه‌ها آب پایدار شود.
ستاره ایرانی هال سیتی با لباس متفاوت در جشن عروسی شرکت کرد
مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
آیین‌های نخستین شب قدر همزمان با ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع)، با حضور سید حسن خمینی و رئیس قوه قضائیه در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد. تصویری از حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم نخستین شب قدر را مشاهده کنید.
برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه رمضان نوشتند، کم نیستند افراد بی‌حجاب یا کم حجابی که نماز و روزه می‌گیرند و احیا را برگزار می‌کنند. حجاب را ابزاری برای سرکوب نکنید؛ مردم را بیشتر از دین فراری ندهید.
پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بهره‌گیری از ساعات شب مختص ماه مبارک رمضان خواهد بود. در ماه مبارک رمضان باتوجه به اینکه با سال نو و بهار مصادف شده است، طبیعتا نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته از زمان روز به خوبی استفاده کنیم. بر همین اساس در مدیریت شهری تلاش کردیم برنامه‌های مفرح و در عین حال معنوی که سازگاری با سال نو و ایام ماه رمضان داشته باشد ترتیب دهیم؛ یعنی مفرح بودن و معنوی بودن شاخص‌های زیست شبانه است. در حقیقت برای این ایام زیست شبانه متفاوت با تعاریفی است که از این موضوع در گذشته صورت گرفته است.
عملکرد متفاوت بارسلونا در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.
در شرایطی که شب گذشته و در جلسه هماهنگی دو تیم قرار بود استقلال آبی بر تن کند، اما اینگونه نشد.
مانوئل نویر در دورهمی بایرینی ها بعد از تساوی یکشنبه شب دیده شد.
یکی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد یک خرس کنجکاو و بازیگوش، متوجه وجود این دوربین شد و با گرفتن ژست‌های متفاوت در برابر آن، حدود ۴۰۰ عکس از خودش به ثبت رساند!
لژیونرهای فوتسال ایران در لیگ دسته اول اسپانیا شب متفاوتی را پشت سر گذاشتند و در کسب سه امتیاز ناموفق ظاهر شدند؛ اگرچه سعید احمدعباسی با دو گل زیبا هواداران تیم آلبالی را به وجد آورد.
کریم بنزما قبل از شروع ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا و نیز دربی پنجشنبه شب مادرید، رفتاری متفاوت نسبت به سرخیو بوسکتس و کوکه، کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو، نشان داد.
کریم بنزما قبل از شروع ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا و نیز دربی پنجشنبه شب مادرید، رفتاری متفاوت نسبت به سرخیو بوسکتس و کوکه، کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو، نشان داد.
بارسلونا شب گذشته برابر بتیس مثل تمام بازی های اخیر خود دو چهره متفاوت داشت. تکرار این اتفاق باعث عصبانیت شدید ژاوی شد.
دومین شب مراسم عزاداری حضرت زهرا سلام‌الله‌علی‌ها دیشب با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از عزاداران فاطمی در حسینیه امام خمینی رحمت الله علیه برگزار شد.
اعضای تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته برای شرکت در مسابقات جام جهانی به قطر رسیدند.
روزنامه ایران نوشت: مبلغ یک شب شعارنویسی با توجه به تعداد شعار‌ها متفاوت است، اما افراد عموماً مبلغی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برای هر شب شعارنویسی دریافت می‌کردند.
انتشار غبار و ذرات معلق در مسیر تردد خودرو‌های سنگین حدفاصل معدن تا کارخانه و قطعی آب قسمت آسیاب سنگ معدن و انتشار غبار و ذرات معلق عامل نارضایتی مردم و مسئولان شهرستان ری از فعالیت خارج از ضوابط کارخانه سیمان تهران است.
یکی از نذورات محبوب مردم نذر پیراهن، دستمال و پارچه سیاه بود که بین فقرا و بی‌سیاه‌مانده‌ها تقسیم می‌کردند. بعد از نماز صبح در اغلب خانه‌ها و روضه‌خانه‌ها از مردم با نان روغنی و پنیر و خرما پذیرایی می‌شد و در بعضی از تکایا نیز ظهر و شب غذا می‌دادند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ