مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران با انتشار تصویری از خود در شروع محرم از استایل خاصش رونمایی کرد.
سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما که به‌شدت در فضای مجازی فعال شده است، قبل‌تر عکسی از شام عروسی‌اش در سال ۶۱ را منتشر کرد.
سیدعزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما که به‌شدت در فضای مجازی فعال شده است، قبل‌تر عکسی از شام عروسی‌اش در سال ۶۱ را منتشر کرد.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
مهدی قایدی همچون دیگر بازیکنان ملی‌پوش با تیپی متفاوت در اردوی تیم ملی حاضر شد.
ستاره ایرانی هال سیتی با لباس متفاوت در جشن عروسی شرکت کرد
بعدازظهر امروز (پنج شنبه) سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از غرفه‌های مختلف سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.
مهدی قایدی با تیپ متفاوت و جالبی در تمرینات استقلال حضور یافت
مالک باشگاه تراکتور تماشاگر ویژه دیدار این تیم مقابل نساجی بود.
می‌توان به وضعیت دو مربی خارجی که زمان زیادی از خداحافظی‌شان از فوتبال ایران نمی‌گذرد از زاویه‌ای دیگر نگاه کرد. دو مربی‌ای که یکی در سطح ملی و دیگری در عرصه باشگاهی فعالیت کردند، ابتدا محبوب بودند و بعدا با جایگاهی متفاوت از فوتبال ایران جدا شدند. کارلوس کی‌روش و آندرئا استراماچونی مربیان مورد بحث در این بخش هستند. دو مربی‌ای که ابتدا با تیپ و هیبت جذاب به دل تماشاگران فوتبال نشستند و بعد با ارائه بازی‌های خاص، کیفیت فنی را به نمایش گذاشتند، ولی خواسته یا ناخواسته تبدیل به مربیانی دوست‌نداشتنی در درازمدت شدند
قوی‌ترین نسخه الترا، تیپ الترا R بوده که ۹۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.الترا در نسخه‌های عادی و S پس از هربار شارژ قادر است ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند.
مهاجم سابق پرسپولیس در تعطیلی لیگ در زادگاه خود شوشتر مراسم ازدواج خود را برپا کرد و به جرگه متاهلین پیوست.
ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با جمعی از نوجوانان در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و به گفتگو نشست.
ابراهیم رئیسی روز یکشنبه با جمعی از نوجوانان در نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد و به گفتگو نشست.
حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.
جورجیا رودریگس شریک زندگی فوق ستاره مشهور فوتبال با نمایش تصویری از استایل ورزشی گرانقیمت اش در خیابان‌های ریاض توجه کاربران را جلب کرده است.
کارلوس کی‌روش بازی تیم‌های السد و ام صلال در لیگ قطر را نظاره گر شد.
همسر مهاجم برزیلی پرسپولیس با تیپ متفاوت
مورایس، سرمربی تیم سپاهان را این بار در استادیوم آزادی و در مصاف دوستانه با پرسپولیس که با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید، با تیپ متفاوتی دیدیم.
تصاویری از جورجینا همسر کریس رونالدو با تیپ کاملا متفاوت در قطر و فرزندان ستاره پرتغالی را مشاهده می‌کنید.
کارلوس کی‌روش در دیدار با رییس جمهور جملاتی را درباره وضعیت تیم ملی بر زبان آورد و البته قول مهمی به آیت‌الله‌ رییسی داد.
ساپینتو که در سوپرجام کت و شلوارپوش شده، امروز از «ساس‌بند» یا کش دو طرفه شلوار هم استفاده کرده تا خوش‌تیپ‌تر از قبل به نظر برسد.
سرمربی استقلال با تیپی متفاوت در دیدار با نساجی کنار زمین حضور یافت.
گل محمدی مو‌های خودش را تراشیده و با سری کچل شده تیپ خاصی برای خودش درست کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ