تیم فوتبال آلتای اسپور در دیدار خارج از خانه مقابل ریزه اسپور شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم مجیدی باوجود گلزنی قایدی، بازی برده را باخت
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
بردیا سعادت در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و خسوس هررا نیز 28 امتیاز برای کوبا کسب کرد.
چین پس از شش باخت پیاپی طعم پیروزی را چشید و‌مانند ایران دو برده شد.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
خیبر در خوزستان بازی برده را باخت، وداع با صعود
گالاتاسرای با درخشش خیره کننده مرتضی شریفی به پیروزی رسید. همچنین فنرباغچه هم حریف خود را شکست داد اما تورشاد یک باخت دیگر را تجربه کرد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
مجیدی بازهم بازی برده را باخت؛ اینبار به یک پرسپولیسی!
کارشناس فوتبال با بیان اینکه عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر انتظارات را بالا برده است، گفت: سپاهانی‌ها از نتایج پرسپولیس دچار غرور شدند و فکر می‌کردند به راحتی این تیم را شکست می‌دهند.
به‌زودی اینجا تخریب خواهد شد. این صحبت‌های استاد غلامحسین معماریان، استاد دانشگاه علم و صنعت و دکترای معماری است که دانشجویان را به دل بافت تاریخی شیراز برده و با صدایی گرفته می‌گوید: «می‌دانم خرابش می‌کنند، این آقایان نمی‌دانند. تبعات ملی و بین‌المللی دارد».
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
ملی پوش اسنوکر ایران در مسابقات مسترز شکست خورد و از صعود به دور بعدی این رقابت‌ها بازماند.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در بازی برگشت از جام ابوظبی، با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.
رئال دیگر صدرنشین لالیگا نیست و شب گذشته آن را دودستی تقدیم بارسلونا کرد. رئال از هفته ها قبل‌تر دست‌ها را به نشانه تسلیم بالا برده بود.
رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.
پرسپولیس پس از دو سال و دو ماه در دیدار خانگی به میزبانی ورزشگاه آزادی شکست خورد.
ملی‌پوش عنواندار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره رسید. یزدانی این مبارزه را در شرایطی باخت که در المپیک حریف آمریکایی را برده بود.
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت بد و شوکه کننده داشت
شاگردان محمدبنا با عملکردی دور از انتظار، در چهار وزن روز نخست قهرمانی جهان، از رسیدن به نیمه نهایی باز ماندند و تنها به کسب برنز در شانس مجدد دل بسته‌اند.تیم ایران چهار برد دشوار و نزدیک را تجربه کرد و دو باخت داشت
تیم فوتبال صنعت نفت در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان بازی برده را باخت. فولاد هم برابر مس رفسنجان به تساوی رسید.
ملوان بازی یک بر صفر برده در برابر استقلال را 3-1 باخت. این دومین شکست انزلی چی ها در هفته های ابتدایی بود و بدین معنی است آنها بدون امتیاز به کار ادامه می دهند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و سپاهان در شرایطی به پیروزی تیم اصفهانی به پایان رسید که استقلال فصل بیست و یکم لیگ برتر را بدون شکست و با عنوان قهرمانی به پایان برده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ