پرسپولیس پس از دو سال و دو ماه در دیدار خانگی به میزبانی ورزشگاه آزادی شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روملو لوکاکو در پاسخ به سوال یک هوادار انتقالش به یوونتوس را بعید دانست.
جلسه مشترک خطیر و نکونام در ساعات پایانی روز چهارشنبه هر چند دیر اما با سرانجامی امیدوارکننده انجام شد.
شورای عالی قضایی عراق برای افرادی که با تروریست‌های تکفیری داعش همکاری کرده بودند، مجازات سختی اعمال کرد.
پول استراماچونی و الشباب سرانجام واریز شد
به طور میانگین افزایش قیمت محصولات دو خودروساز اصلی کشور ۲۹ درصد است و همچنان برخی از محصولات تا ۳۰۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار هستند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی ارائه داد.
باشگاه پرسپولیس سرانجام طلب مهاجم برزیلی و مربیان خارجی این تیم را پرداخت کرد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون دوچرخه‌سواری فردا یکشنبه برگزار می‌شود.
مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.
مأموران نیز به تعقیب سارقان پرداختند و از سعادت آباد تا بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع بزرگراه همت، زانتیا سواران را تعقیب کردند. در نهایت مأموران پس از اخطار‌های پی در پی و شلیک چند تیر هوایی سرانجام چرخ‌های خودرو را نشانه گرفتند. اما گلوله‌های شلیک شده به لاستیک خودروی زانتیا و یکی از سرنشینان خودرو اصابت کرد که منجر به مرگ وی شد. راننده زانتیا با دیدن این صحنه از خودرو پیاده شده و قصد داشت به سمت دیگر بزرگراه فرار کند که ناگهان هنگام عبور از عرض اتوبان یک خودروی تالیسمان با او برخورد کرد و در دم جان باخت.
درگیری مهدی ترابی و احمد موسوی در هفته آخر نیم فصل، یکی از جنجالی‌ترین موضوعات این هفته فوتبال ایران بود.
اتفاق بزرگ کشتی تیمی ایران و آمریکا، شکستن طلسم جردن باروز مقابل کشتی‌گیران ایرانی آن‌ هم در خاک این کشور بود! با این حال عملکرد ضعیف علیرضا کریمی و امیرمحمد یزدانی و باخت سنگین قاسم‌پور به اسنایدر جام را تقدیم میزبان کرد.
پیگیری مراکز کنترل و درمان معتادان، ساماندهی معتادان متجاهر، کمک به اشتغال زنان سرپرست خانوار از موضوعات مورد بحث جلسه امروز شورای اجتماعی کشور بود.
دولت ونزوئلا و مخالفان برای بازیابی دارایی های مسدود شده این کشور در آمریکا با یکدیگر به توافق رسیدند.
نتانیاهو سرانجام با شریک سیاسی افراطی و تندرو خود دیدار و گفتگو کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تعیین تکلیف اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری که طی چند جلسه گذشته در دستور کار قرار داشت فردا نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تعیین تکلیف اساسنامه سازمان فناوری های نوین و نوآور شهری که طی چند جلسه گذشته در دستور کار قرار داشت فردا نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
علی دایی و علی کریمی با وجود آنکه دو چهره تأثیرگذار و پرهوادار در فوتبال ایران بوده‌اند، هیچ‌وقت نتوانستند برای همیشه اختلافی را که بینشان وجود داشت، نادیده بگیرند. آن‌ها به مرور زمان این اختلاف را کم‌رنگ کردند، ولی آشتی‌کنانی در کار نبوده است. این موضوع، ولی به لطف جبهه اصولگرایان، رسانه‌ها و روزنامه‌های نزدیک به این جریان به تازگی رقم خورده و علی دایی و علی کریمی بعد از سال‌ها بالاخره با یکدیگر آشتی کرده‌اند!
پیکسل واچ گوگل، یک ساعت هوشمند سبک وزن است که بهترین ویژگی های گوگل و Fitbit برای سلامتی، تناسب اندام و یادگیری ماشینی را با یکدیگر ترکیب می کند.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک‌ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
محمد محبی با عقد قراردادی قرضی و یک ساله از سانتاکلارا به استقلال پیوست.
آرش رضاوند سرانجام با استقلال ماند و تمدید کرد
در مقاله‌ای که اخیرا در Nature Communications منتشر شده است، تیمی از محققین گروه مهندسی زیست پزشکی نشان دادند که چگونه می‌توان لایه فلزی نازک یک CD را از پلاستیک سخت جدا کرده و آن را به حسگر‌هایی تبدیل کرد که بر فعالیت‌های الکتریکی قلب، ماهیچه، لاکتات، گلوکز، PH و سطح اکسیژن نظارت ‌می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ