اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه های پرسپولیس، استقلال ، مس رفسنجان و استقلال خوزستان خبر داد.
اهواز - فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف پنج فروند شناور باری فعال و کشف ۵۵۰ دستگاه کولر گازی اسپلیت در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
استقلال خوزستان با یک بازی بیشتر، چهار امتیاز از نزديک ترین تعقیب کننده‌اش یعنی فجرسپاسی فاصله دارد و سایپا و خیبر نیز منتظر لغزش این تیم هستند
نتایج لیگ یک: کورس فجر، خیبر و اس خوزستان
ستاره فولاد خوزستان بعد از حدود ۳ هفته دوری، به تمرینات این تیم بازگشت و کار خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می‌کند.
دزفول- استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق دولت و مجلس، سهم دولت از درآمد صنایع نیشکر به استان خوزستان تعلق گرفت.
در پایان سال ۱۴۰۱ جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران نشانگر صدرنشینی قاطع شمس‌آذر قزوین است. تیم‌های استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و سایپا با ۴۱ امتیاز رتبه دوم را شریک شده‌اند و فجرسپاسی پشت سر آنهاست
در شرایطی که چهره‌های شاخص کشتی فرنگی ایران از عملکرد رئیس هیات استان خوزستان گلایه مند هستند، باید دید رئیس فدراسیون بدون حضور نایب رئیس خود به غائله نارضایتی‌ خوزستانی‌ها پایان می‌دهد یا خیر؟
مصاف دو تیم مدعی در لیگ یک یعنی جدال استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد در استادیوم غدیر اهواز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
در شرایطی که شمس آذر تا حد زیادی شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داده، جنگ بین دیگر مدعیان صعود دنبال می‌شود.
در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و استقلال خوزستان در روز باخت سایپا و خیبر خود را به رده سوم جدول رساند.
اهواز- باشگاه استقلال خوزستان، مهاجم خوزستانی تیم فوتبال خیبر خرم آباد را به خدمت گرفت.
سخنگوی دولت خبر داد که استاندار خوزستان تغییر کرد.
استقلال خوزستان، رکوردار تساوی های در لیگ یک به همراه خیبر خرم آباد مصاف با خوشه طلایی ساوه را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با تساوی های پی در پی خداحافظی کند.
اهواز- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با گلایه از ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان، از رفع مشکل آب گل‌آلود اهواز تا امشب خبر داد.
قائمشهر- مربی تیم فولاد خوزستان، از اتخاذ تصیم کادرفنی از مدیران باشگاه برای اعمال جریمه بازیکنان تیمش به دلیل ارائه بازی ضعیف و شکست مقابل تیم نساجی مازندران خبر داد.
خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان در هفته ششم لیگ دسته اول به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ایلام و خوزستان در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که خیزش گرد و خاک در نوار مرزی این دو استان دور از انتظار نیست.
اهواز – کارگران فصلی شوشتر که اغلب آنها زن بودند در حالی که عازم محل کار بودند در تصادفی مرگبار، یک بامداد خونین برای آنها رقم خورد تا باز هم مرگ کارگران در خوزستان خبر ساز شود
«خوزستان» را باید محل وعده گاه همه دولت‌ها دانست. این استان در هر دولتی با فوج فوج وعده و وعید‌های دولتمردان دولت‌ها مواجه بوده است؛ اما آنچه این روز‌ها در این استان می‌گذرد، دلخواه هیچ شهروند خوزستانی و ایرانی نیست. برخی از ناآرامی‌ها به همراه گرد و غباری که در این روز‌ها در استان خوزستان حاکم شده، موضوعاتی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.
چنانچه عده‌ای از روی غفلت مبادرت به چنین عملی می‌کنند باید متنبه شوند؛ همچنین چنانچه عده‌ای ناخواسته از ناحیه شیاطین تحریک می‌شوند، باید به این مساله توجه کنند؛ از سوی دیگر، اگر دست‌های پشت پرده‌ای نیز وجود دارد که می‌خواهند این گونه مراسم ملی و مهم ما را مخدوش کنند و سوژه به دست دشمن بدهند، باید موضوع دنبال و تعقیب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ