فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان و یوونتوس، معتقد است که تیم‌های ایتالیایی خوش شانس بودند که در لیگ قهرمانان با چنین قرعه‌ای روبرو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی در پایان فصل 24-2023 مربی تیم ملی برزیل خواهد شد و در تاریخ فوتبال بعضا شرایط تیم‌ها با مربیانی که تاریخ انقضای مشخصی دارند، خوب پیش نرفته است.
فابیو کاپلو نیز دوران کاری خود را وامدار حضور برلوسکونی می داند.
یک اتحاد ویژه در نهایت منجر به بازگشت باشکوه استقلال خوزستان به لیگ برتر شد.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
سرمربی سابق رئال مادرید به سکان‌دار کنونی هدایت این تیم توصیه کرد پیشنهاد برزیل را بپذیرد.
فابیو کاپلو و پائولو دی‌کانیو، هر دو معتقدند بهتر است اینتر در فینال لیگ قهرمانان با منچسترسیتی بازی کند تا رئال مادرید.
کارلو آنچلوتی معتقد است اگر فردا با ترکیبی متفاوت برابر ختافه قرار بگیرند، این مورد نباید باعث عصبانیت تیم های دیگر شود.
فابیو کاپلو، سرمربی افسانه‌ای سابق میلان، کارشناس اسکای اسپورت برای دیدار دربی دلامادونینا بود.
فابیو کاپلو معتقد است که اکنون منچسترسیتی "بهترین تیم جهان" است. بله درست متوجه شدید؛ همین تیم پپ گواردیولا که برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده می شود.
فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، به سوال پرتکرار این روزهای دنیای فوتبال پاسخ داد و مهاجم مورد علاقه خود را از زوج ارلینگ هالند و کریم بنزما انتخاب کرد.
در بازی امشب رئال مادرید و چلسی انتظار می رود که کارلو انچلوتی و فرانک لمپارد تیم‌های خود را را ترکیبی متفاوت نسبت به بازی اخیرشان در لالیگا و لیگ برتر به میدان بفرستند.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
ایتالو گالبیاتی، دستیار سابق فابیو کاپلو در تیمهای ملی انگلیس، رئال مادرید، رم و میلان در سن 85سالگی درگذشت.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی، از این که دوران تیکی تاکا به پایان رسیده ابراز خوشحالی کرد.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی، معتقد است که لیونل مسی، پله و دیه‌گو مارادونا بازیکنان دست نیافتنی دنیای فوتبال هستند.
فابیو کاپلو معتقد است رونالدو مقصر اصلی گرفتار شدن در شرایط بد کنونی‌اش است و باید خودش را سرزنش کند.
فابیو کاپلو می‌گوید جام جهانی قطر رسما پایان تیکی‌ تاکا را اعلام کرد و نشان داد مالکیت توپ بدون سرعت و خلاقیت هیچ ارزشی ندارد.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق و پرافتخار فوتبال ایتالیا، اذعان داشت کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از منچستریونایتد گرفته است.
اخیرا فاش شد که مسئولان بارسلونا با بدنساز تیم ملی برزیل تماس گرفته اند و از او خواسته اند تا بیشتر مراقب رافینیا باشد. کارلو آنچلوتی امروز درپاسخ به سوالی در این رابطه، واکنش جالبی نشان داد.
فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.
فابیو کاپلو، سرمربی اسبق و ایتالیایی یوونتوس، از عملکرد این در شروع فصل ناامید شده است.
فابیو کاپلو معتقد است که استفانو پیولی نقش بسیار مهمی در قهرمانی فصل گذشته میلان در سری آ داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ