دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران گفت: از سال ۲۰۰۴ به بعد دیدید که تیم ملی نتوانست در رقابت‌های آسیایی به عنوانی برسد. سعی بر این است که بتوانیم با تمام امکانات به شرایط قابل قبول برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد و تیم ایران در گروه A با تیم‌های کره، تایلند و چین همگروه شد.
پرسپولیس پنج‌شنبه و جمعه پیش رو، در دو بازی تدارکاتی به مصاف حریفان لیگ برتری خواهد رفت.
رودری، ستاره تیم ملی اسپانیا، تاکید کرد که تیمش با هدف قهرمانی مقابل کرواسی به میدان می رود.
قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات جام ملت‌های دختران آسیا انجام شد.
آشنایی با حریفان شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
با برگزاری قرعه‌کشی جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا شانزده تیم حاضر در مرحله نهایی حریفان خود را شناختند.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، در بازگشت به ورزشگاه خانگی سابقش با یک استقبال معکوس مواجه شد.
تیم ملی والیبال ایران ایران حریفان خود را در انتخابی المپیک شناخت.
مدیرعامل استقلال خوزستان با ابراز خوشنودی بابت عملکرد تیمش طی این هفته و برد مقابل دریای بابل از حمایت‌ مجموعه برای به سرانجام رسیدن مسیر صعود خبر داد.
پس از موضع‌گیری سفت و سخت رسانه های اسپانیایی علیه اقدام جدید دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در میزبانی از حریفان خود در کوپا دل ری، رئال بیانیه‌ای صادر کرد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
تیم های حاضر در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی حریفان خود در این مرحله را شناختند که قرعه استقلال سخت تر از رقیب سنتی شد.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام جهانی سخت است گفت: با این که حریفان قدرتمندی داریم اما صعود از مرحله مقدماتی غیرممکن نیست و باید با تمرکز بازی کنیم.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
ریاض محرز که در جریان پیروزی 4-0 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون اولین گل فصل خود را برای تیمش به ثمر رساند می‌گوید همه حریفان سیتی باید از ارلینگ هالند بترسند.
کی‌روش: در قطر بازی را برای حریفان سخت می‌کنیم
بازی سختی را مقابل بهترین تیم آسیا انجام دادیم. پیش از این شاهد بوده ایم که ایران بازی‌های خوبی را مقابل حریفان بزرگ انجام داده است. در این دیدار سعی کردیم برنده شویم، اما به تساوی بسنده کردیم.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل نیوکسل از بازیکنانش تقدیر کرد و گفت نیوکسل به یکی از دشوارترین حریفان تبدیل شده است.
دروازه بان اسبق استقلال می گوید برای اظهارنظر درخصوص کیفیت فنی ساپینتو باید چند هفته دیگر صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ