صعود کره جنوبی به مرحله ی یک چهارم نهایی جام ملت های نوجوانان آسیا و انتخابی جام جهانی در گروهی که ایران قرار دارد، قطعی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم بسکتبال ایران نوین، دومین بازی خود در جام ویلیام جونز را مقابل نماینده کره جنوبی با شکست پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران معتقد است ‌که مسابقه مرحله نیمه‌نهایی با سخت‌ترین حریف بود.
تیم ایران در دیدار مقابل کره جنوبی به گفته سرمربی تیم ۱۸ دفاع انجام داد که البته در آمار بازی ۱۷ امتیاز ثبت شده است.
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به این‌که راه‌های دیپلماتیک برای باز پس گیری طلب ایران از کره جنوبی به نتیجه نرسیده است ما چاره‌ای جز پیگیری مطالبات از طریق داوری نداریم لذا دولت لایحه‌ای را به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به تصویب مجلس هم خواهد رسید.
رئیس جمهور «لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کره به داوری» را به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران پس از بازی با کره‌جنوبی ریکاوری کرد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی جذاب ایران و کره جنوبی در جام ملت‌های زیر ۱۷ سال آسیا ۲۰۲۳ گزارشی منتشر کرد.
تیم نوجوانان ایران از ساعت 17:30 در آخرین بازی مرحله ی گروهی به مصاف کره جنوبی می رود.
تیم نوجوانان ایران آخرین بازی در مرحله ی گروهی جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی را در استادیوم پاتوم تانی انجام می دهد.
آخرین تمرین تیم فوتبال نوجوانان ایران قبل از بازی با کره جنوبی برگزار شد.
تیم فوتبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا برابر قطر با نتیجه تساوی متوقف شد تا صعودش به مرحله بعد به بازی با کره جنوبی گره بخورد.
قطبی گفت: زمانی که در سال ۲۰۰۷ سرمربی کره جنوبی بودم، با ایران بازی داشتیم. در دبی به دلیل نداشتن پاسپورت ایرانی جلوی من را گرفتند. من یک شهروند جهانی هستم که بی خانمانم!
ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و معلولین ایران به مرحله فینال ماده تفنگ بادی ایستاده در جام جهانی کره جنوبی صعود کرد.
تنها نماینده باقی مانده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرنداسمش به منظور صعود به جدول ۳۲ نفره این رقابت‌ها به مصاف حریفی از کره‌جنوبی می‌رود.
ساعاتی پس از آن که وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد در واکنش به اظهارات رئیس جمهور کره جنوبی سفیر این کشور در تهران را احضار کرده است، سئول نیز سفیر جمهوری اسلامی ایران را فراخواند.
واترپلوئیست‌های ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا کره جنوبی را شکست دادند.
شاید کریم باقری در دقایق آخر بازی ایران به کره به این فکر می کرد، گلش به کره جنوبی را ماندگارترین روز تاریخ فوتبالش معرفی کند، ولی ...
الناز رکابی سنگنورد ایران نسبت به حواشی بازی فینال سنگنوردی کره جنوبی واکنش نشان داد.
گلاره ناظمی و زری فتحی، دو بانوی ایرانی در تیم داوری دیدار تیم‌های ژاپن و کره جنوبی قرار داشتند و این مسابقه را در جام ملت‌های آسیا قضاوت کردند. این بازی با برتری شش بر صفر ژاپن به پایان رسید
هر دو بانوی ایرانی با اقدامی جالب و با رعایت مسائل اسلامی از دست دادن انصراف، اما به بازیکنان ادای احترام کردند.
زری فتحی به عنوان داور اول، بازی حساس تیم های ژاپن و کره جنوبی در دور گروهی جام ملت های فوتسال آسیا را قضاوت کرد.
در ادامه رقابتهای جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نمایندگان ایران امروز(شنبه ۲۹ مرداد) در تفنگ بادی درازکش موفق به کسب مدال برنز شدند.
پاسخ کوتاه اینکه: «به همان دلیل که خودروسازهای ایرانی، هیوندای نمی‌سازند!» خلق یک محصول جهان نیاز به تفکر جهانی در همه سطوح و عدم ترس از رقابت با مدعیان دارد. آیا می‌توان انتظار داشت ایرانی‌ها بازی مرکب را بسازند که با تفاسیر داخلی مشمول «ترویج خشونت، نمایش غیرواقعی جامعه، طمع کاری مردم، عدم امیدواری به دستیابی به موفقیت و تحقق عدالت» و ده‌ها برچسب دیگر می‌شود و کوشش مسئولان کره جنوبی در خلق یک جامعه آرمانی را زیر سوال می‌برد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ