مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از روند تیمش گفت: تغییرات زیادی داشتیم و روز به روز شرایط بهتری را تجربه می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
با پشت سر گذاشتن عرضه گلکسی Z Fold ۵ و Flip ۵، شایعات در مورد سری گلکسی S ۲۴ سامسونگ افزایش یافته است. اخیرا، گزارش شد که گلکسی S ۲۴ پلاس می‌تواند دارای صفحه نمایش کمی بزرگتر از گلکسی S ۲۳پلاس باشد و گلکسی S ۲۴ اولترا ممکن است چیز‌های جدید زیادی ارائه دهد.
خودروی تیم مرسدس بنز در سال 2024 با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد.
سرمربی ملوان می‌گوید که این تیم تغییرات زیادی در نقل و انتقالات داشته است.
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: دوومیدانی در این سال‌ها زمان‌های زیادی را از دست داده و اگر در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیریم مقصر کسانی هستند که کار را به اینجا رسانده اند.
انتظار می‌رود که استقلال با تغییرات زیادی نسبت به دربی، به مصاف پارس جنوبی جم برود.
تعداد زیادی از مردم در پایتخت انگلیس هم اکنون در حال برگزاری تجمع گسترده‌ای مقابل پارلمان این کشور با موضوع تغییرات آب و هوایی هستند.
چهره علی دایی در دو دهه اخیر تغییرات زیادی داشته است.
مطالعات و بررسی‌های زیادی روی تغییرات ژنتیکی که منجر به قرمز یا درکل روشن‌شدن مو‌ها می‌شود، انجام شده است.
فولاد خوزستان در حالی به مصاف الفیصلی عربستان خواهد رفت که تعداد زیادی تغییر در لیستش نسبت به دور گروهی داشته است.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.
سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه می‌گوید تیمش تغییرات زیادی برای بازی با فولاد داشته است.
یک تیم تحقیقاتی از مدل‌سازی رایانه‌ای برای بررسی تاثیر تغییرات آب و هوایی بر انتشار و توزیع گرده‌های برخی گیاهان استفاده کرده و گفته است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۵۰ میزان گرده‌ها افزایش زیادی داشته باشد.
ریکاردو ساپینتو در هفته سیزدهم لیگ برتر در ترکیب تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کرده بود.
مس رفسنجان این هفته پس از اینکه تغییرات زیادی را به خود دید، با آرامش دربی بزرگ کرمان را به نفع خود تمام کرد.
ترکیب تیم ملی ایران مقابل ولز با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.
ترکیب تیم ملی ایران مقابل ولز با تغییرات زیادی همراه خواهد بود.
هیأت کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران در حالی دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی شده که تجربه نشان می‌دهد احتمالا این اتفاق در آینده با حواشی زیادی همراه خواهد بود.
هیأت کشتی استان مازندران به عنوان مهد کشتی ایران در حالی دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی شده که تجربه نشان می‌دهد احتمالا این اتفاق در آینده با حواشی زیادی همراه خواهد بود.
علیرغم اینکه انتظار داشتیم شاهد تغییرات زیادی در گوشی گلکسی S23 بعدی سامسونگ باشیم، اما به نظر می‌رسد این چنین نباشد. به گفته افشاگر معروف دنیای فناوری «Ice Universe» گلکسی S23 و +S23 سامسونگ بسیاری از مشخصات فنی گلکسی S22 و +S22 فعلی را به ارث خواهند برد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشتیم و برای هماهنگی بهتر نیاز به بازی‌های بیشتری داریم و فقط به کسب سه امتیاز در اراک فکر می‌کنیم.
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اینکه برای بقا در لیگ برتر نمی جنگیم، گفت: هدف ما این است که امسال با بازی‌های زیبا به پیشرفت و موفقیت برسیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ