اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تیم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می‌کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
پس از تسویه حساب با سرمربی اسپانیایی، باشگاه نساجی با آداما نیان، مهاجم اهل مالی خود نیز خداحافظی کرد.
استقلال تهران برای فصل آینده دنبال خانه تکانی اساسی است و قصد دارد عذر بعضی بازیکنان را بخواهد.
وجود دارو‌های اضافی و مازاد مصرف در خانه‌ها، یکی از معضلات روز‌های خانه تکانی ایرانی‌ها است. بدانید که گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است به داروی شما آسیب برساند. دارو‌های خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال، آن را در کشوی کمد یا کابینت آشپزخانه خود دور از اجاق گاز، سینک و هر وسیله گرمایی نگهداری کنید. شما همچنین می‌توانید دارو را در یک جعبه ذخیره سازی، در یک قفسه، یا در یک گنجه نگهداری کنید
مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت:۲۰ تا ۲۵ درصد مصرف آب در اسفند ماه بیشتر شده است.
لزوم مصرف بهینه آب هنگام ایام خانه تکانی
شهردار منطقه ۱۴ تهران از اجرای طرح خانه تکانی بهاری در این منطقه با جمع آوری پسمانده‌های آخر سال شهروندان و آموزش‌های محیط زیستی و ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبدا بین اهالی محلات خبر داد.
شاید فکر کنید همه جای خانه را تمیز کرده اید و گوشه و کنار خانه برق می‌زند. اما وقتش رسیده دوباره فکر کنید، زیرا حتما این سه فضا را فراموش کرده اید. البته، فقط نباید تا موقع خانه تکانی صبر کرد. شما باید هر چند وقت یکبار این فضا‌هایی که در ادامه نام می‌بریم را تمیز کنید.
مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با آغاز خانه تکانی ها، مصارف آب در استان تهران به سه برابر ورودی سدهای پنجگانه آن رسیده و آب مشترکانی که مصارف نادرستی داشته باشند، قطع خواهد شد.
با نزدیک شدن به ایام نوروز و خانه تکانی ها، مصرف آب در تهران صعودی شده است و هر روز به رکورد های جدید می رسد با این حال آبفای تهران نسبت به بد مصرفان هشدار جدی داده است.
یکی از سنت‌های رایج در میان خانواده‌های ایرانی، خانه تکانی منازل در روز‌های پایانی سال است؛ نکته مهم آن است که توجه ویژه به نکات ایمنی هنگام نظافت منزل ضروری است؛ چرا که هر سال با شروع خانه تکانی آمار مسمومیت‌های ناشی از مصرف شوینده‌ها افزایش می‌یابد.
اصفهان- سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: مصرف آب در اصفهان در ایام خانه تکانی بین پنج تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد و در پیک مصرف روزهای پایانی سال تا ۲.۵ مترمکعب بر ثانیه کمبود آب داریم.
اگر شما فردی هستید که تمایل دارید ظروف را در سینک انباشته کنید تا از شستن آن‌ها اجتناب کنید، این مطلب را بخوانید.
با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سنت خانه‌تکانی، مصرف آب در تهران از روز پنجشنبه به طور چشم‌گیری افزایش یافته است.
در اینجا چند راهکار ساده آورده شده است که با کمک ان‌ها می‌توانید خانه خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید. هنگامی که یک برنامه منظم ایجاد می‌کنید، به عادتی تبدیل می‌شود که خانه تمیزتر، منظم‌تر و سالم‌تر را ترویج می‌کند.
یکی از نکاتی که در خانه تکانی اهمیت دارد تمیز کردن شیرآلات است. با چند روش بسیار ساده می‌توان شیرآلات را تمیز و براق کرد.
یکی از گزینه‌های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره‌هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره‌ها را تمیز می‌کنید در واقع آب در هاون می‌کوبید، چون شست‌وشوی قسمت بیرونی پنجره‌ها هم اهمیت بسیار دارد.
رسانه‌ها از خانه تکانی جدید در تیم آبی شهر لندن خبر می‌دهند.
خانه تکانی فولاد در نیم‌فصل با خروج چند بازیکن اسمی!
مالک جدید شبکه توئیتر شماری از مدیران ارشد این شبکه را از کار برکنار کرد.
با توجه به پایان قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بانوان ایران کادر فنی جدید فردا مشخص خواهد شد.
رئیس جمهور شیلی پس از شکست همه پرسی قانون اساسی برای انجام اصلاحات مورد نظر خود، کابینه این کشور را تغییر اساسی داد.
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حاشیه های زیادی هم بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جال بود.
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک که با حاشیه های زیادی هم بالاخره برگزار شد، منجر به کنار رفتن تمامی ارکان مدیریتی این کمیته و روی کار آمدن افراد جدیدی شد که در نوع خود جال بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ