هواداران استقلال در پایان بازی علیه بازیکنان این تیم شعار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق انتظار جدیدترین خرید سپاهان برای تقویت بخش میانی این تیم آمده است.
اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویۀ 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اقامه دین، شرط توفیق و سعادت است، گفت: مردم عاقل‌تر از این هستند که دنبال هر شعار عاری از دین راه بیفتند. قیام ۳۰ تیر این حقیقت را بر ما ثابت کرد. در مسئولیت‌های کشور و موقعیت‌های مختلف هم تا زمانی که پرچم دین برافراشته باشد، دشمن بر ما مسلط نمی‌شود، خدا پشتیبان شماست، شما را هدایت می‌کند و به‌پیش می‌روید، اما اگر شما دین را رها کردید، اولین نقطه سقوط و شکست فرامی‌رسد بنابراین باید به این نکته توجه داشت که افراد در زاویه با دین و ولایت در عرصه‌های نظام قدرت ظهور نداشته باشند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب برای اولین بار موفق به شناسایی غبار کربنی شبه الماس در ستاره‌های کم عمر و جوان کیهان شد.
این فسیل، اولین فسیل یافت شده‌ای است که صحنه نبرد یک پستاندار و یک دایناسور را نشان می‌دهد.
باشگاه استقلال به کتک زدن یکی از هواداران این تیم از سوی یک لیدر قدیمی که حاشیه های زیادی را هم داشته است، واکنش نشان داد. این باشگاه همچنین در مورد شعار علیه سرپرست باشگاه هم توضیح داد.
آکادمی پرسپولیس استارت رسمی خود را برای حضوری موفق در فصل آتی را زده و به دنبال جذب ستاره‌ها و استعدادهای آتی فوتبال ایران است.
«روزنامه ترقی» تحت عنوان «محاکمه فاتح وردن» به تبلیغ چاپ شرح محاکمه مارشال پتن در شماره آتی‌اش پرداخت و «تهران مصور» به «آخرین روز‌های جنگ و اولین روز‌های متارکه» روی خوش نشان داد. مجله «ویکتوری» شماره سومش را با «۲۵۰ عکس» منتشر کرد و نشریه «فردا» موشکافی «علت روحی غلبه انگلستان و شکست آلمان» را برعهده گرفت با این شعار: «با سه ریال و نیم بخرید و بخوانید و اگر نپسندیدید بفرستید، ۵ ریال بگیرید»!
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
سمنان- استان سمنان در ارزیابی وزارت کشور از عملکرد استان‌ها در اولین سال از تحقق بخشی به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داد.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: با توجه به شعار سال اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه این جشنواره بین المللی و جشنواره جوان خوارزمی اضافه شد.
عبدی نوشت: عدم تحقق وعده ایجاد شغل ناشی از علل گوناگونی است، اولین و مهم‌ترین آن همان وزیر سابق بود که می‌خواست با یک میلیون تومان یک شغل درست کند و پس از ۸ ماه با کم کردن تعداد مشاغل و هزینه‌های فراوان، از وزارتخانه رفت یا برکنار شد. پس رکن اساسی برای تحقق این شعار آوردن نیرو‌هایی است که مساله را خوب بشناسند، سپس راه‌های مناسب را برای تحقق آن پیشنهاد کنند و در نهایت با سازماندهی موثر آن را اجرایی کنند. یقین بدانید با ادامه این وضع احتمال اینکه سال آینده بهتر از امسال باشد اندک است.
مسائلی که در نشست موتلفه اسلامی مطرح شد، به‌وضوح نشان می‌دهد یکی از ریشه‌دارترین احزاب اصولگرا، در چه نسبتی با آنچه در خیابان مطالبه می‌شد، قرار دارد. به نظر می‌رسد در همین اولین جلسه موتلفه اسلامی به‌وضوح جایگاه سیاسی خود را به‌نوعی تعریف کرد که می‌توان چنین برداشت کرد، این جریان در نقطه مقابل آنچه در کف خیابان به‌عنوان شعار مطرح شده قرار دارد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
هواداران تیم منچستریونایتد بعد از جدایی تلخ رونالدو، شعار معروف او را تغییر دادند.
هواداران پرشمار عربستان بعداز پیروزی شگفت‌آور مقابل آرژانتین در اولین بازی گروهی جام‌جهانی قطر، شعار جالبی ساختند که شهرت جهانی پیدا کرد.
چهارمین بازی سعید عزت‌اللهی در جام‌جهانی می‌رفت که اولین گل او را در پی داشته باشد.
دو تیم استقلال و ملوان که هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر را با شکست آغاز کرده اند، به مصاف هم رفته اند.
دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در اولین نشست استانی کمیته فرهنگی-آموزشی اربعین حسینی گفت: محصولات فرهنگی با محوریت شعار سال اربعین در حال آماده سازی است.
جنگجویان خوشحال طالبان در خارج از سفارت سابق آمریکا در کابل اولین سالگرد به قدرت رسیدن جنبش را جشن گرفتند را جشن می‌گیرند، در حالی که این رژیم حقوق زنان را زیر پا گذاشته و ملت به سمت فقر و بدبختی حرکت می‌کنند.
امیر سراج، اختر فیزیکدان جوان دانشگاه هاروارد آمریکا با ارائه طرحی عجیب قصد دارد تا یک جرم بین ستاره‌ای را با استفاده از یک آهن ربای بزرگ از دل اقیانوس خارج کند.
کافه بازار ماجرا را به‌زبانی ساده توضیح می‌دهد و می‌گوید پس از به‌روزرسانی، با اینکه ظاهرا نسخه اپلیکیشن کاربر دچار تغییر نشده است، اما در حقیقت مایکت زیرکانه «درگاه پرداخت درون برنامه‌ای» آن را به نفع خود تغییر داده است
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، بر زبده‌گزینی در شعر، صدا و آهنگ در سرودها و انتخاب موضوعات اسلامی، انقلابی و ملی تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ