تظاهرکنندگان در شهرهای مختلف استرالیا در حمایت از مسکو و مخالفت با ناتو تظاهرات کردند و شعار سر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدها تن از مردم بحرین در شهرهای مختلف این کشور با برگزاری تظاهرات حمایت خود را از زندانیان سیاسی که دست به اعتصاب غذا زده اند، اعلام کردند.
هزاران تن از مردم نیجر با برگزاری تظاهرات نزدیک پایگاه نظامی فرانسه در پایتخت این کشور خواهان بیرون راندن این نظامیان از کشورشان شدند.
هزاران صهیونیست تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن تجاوزهای رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم نوار غزه در شهر لندن در حال برگزاری است.
در جریان برگزاری تظاهرات مردمی در شهر «آتن» در اعتراض به حادثه برخورد ۲ قطاردر یونان، تا کنون ۱۴ پلیس کشته و زخمی شدند.
تعداد زیادی از مردم و گروه های ضدجنگ امروز با برگزاری تظاهراتی گسترده علیه ناتو و ارسال تسلیحات به اوکراین شعار دادند.
شماری از حامیان صلح در اعتراض به برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ خواستار توقف ارسال سلاح به اوکراین شدند.
رسانه ها از برگزاری بزرگترین اعتصابات وتظاهرات مردمی ۱۰ سال اخیر در مرکز پایتخت انگلیس خبر می دهند.
هواداران والنسیا با برگزاری تظاهراتی مقابل دفتر این باشگاه به مدیریت والنسیا و اخراج جنارو گتوزو، سرمربی سابق این تیم، اعتراض کردند.
مردم یمن با برگزاری تظاهراتی گسترده در شهر صعده، اقدام موهن اخیر در سوئد را ناشی از فعالیت لابی صهیونیستی در این کشور دانستند.
رسانه های پاکستان از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز حامیان «عمران خان» در این کشور خبر می دهند.
کوزوو شامگاه گذشته شاهد بزرگترین تظاهرات اعتراضی از سال ۱۹۹۹ بوده است.
ساکنان پایتخت انگلیس با برگزاری تظاهرات، به اوضاع بد معیشتی و سیاست های اقتصادی دولت اعتراض کردند.
هزاران نفر در شهر مادرید اسپانیا روز پنج شنبه درپی فراخوان دو اتحادیه اصلی کارگری در این کشور و مطالبه برای افزایش حقوق و دستمزدها تظاهرات کردند.
تظاهرات مسالمت آمیز در بحرین در محکومیت برگزاری انتخابات پارلمانی نمایشی ادامه دارد و تظاهرکنندگان با حمل پلاکارد و سر دادن شعار خواستار تحریم این انتخابات شدند.
تهران- عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در استان تهران خبر داد.
تظاهرات گسترده ۵۰ هزار نفری در کیشیناو پایتخت مولداوی در حال برگزاری است؛ تظاهرکنندگان خواستار استعفای رئیس جمهور کشورشان هستند.
کمیته سازماندهی تظاهرات وابسته به هیئت چارچوب هماهنگی امروز چهارشنبه از آمادگی برای برگزاری تظاهرات در راستای فشار به گروههای سیاسی به منظور تشکیل کابینه جدید دارای اختیارات کامل خبر داد.
تظاهرات گسترده ای در کیشیناو پایتخت مولداوی در حال برگزاری است؛ تظاهرکنندگان خواستار استعفای رئیس جمهور کشورشان و برگزاری انتخابات زودهنگام هستند.
کمیته سازماندهی تظاهرات چارچوب هماهنگی شیعیان عراق با صدور بیانیه ای تظاهرات مردمی در حمایت از مشروعیت قانون را خواستار شد.
جریان صدر عراق در تازه‌ترین فراخوان خود، خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در مرکز بغداد شد.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.
رسانه های عراقی اعلام کردند که به دنبال فراخوان کمیته تنظیم تظاهرات دفاع از نهادهای مشروع حکومت هزاران تن از شهروندان عراقی در بغداد و موصل و بصره راهپیمایی برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ