اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی با حضور رئیس جمهور
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: برای هفته خانواده یک رویداد در نظر گرفته‌ایم، این در واقع یک ابر رویداد است که با هدف نشاط، پایداری و حمایت از خانواده برگزار می‌شود.
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۷۵ نفر از نمایندگان مجلس را به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه قرائت کرد.
حواشی آئین گرامیداشت هفته ازدواج با حضور رئیس‌جمهور و دانش‌جویان متاهل را در این فیلم مشاهده می‌‍کنید.
مراسم گرامیداشت هفته ازدواج «جشن وصال» به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع)‌ و حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
همزمان با گرامیداشت هفته محیط زیست ۳ پروژه محیط زیستی افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
هفته سوم رقابتهای چوگان گرامیداشت سرتیپ امیری با قهرمانی تیم نوروزآباد به پایان رسید.
مراسم گرامیداشت هفته کارگر با حضور وزیر کار
تربت حیدریه ـ مدیر آموزش وپرورش شهرستان زاوه از برگزاری ۱۴ برنامه همزمان با هفته معلم در شهرستان زاوه خبرداد.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس آغاز شد.
مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشکران برتر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در محل مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
وزیر اقتصاد با صدور پیامی هفته ملی آمار را گرامی داشت و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی، گام‌های مهمی در راستای ارتقای سطح کیفی آمارهای خود برداشته است.
هفته اول رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام خمینی (ره) و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در گروه B امروز در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی؛ پلیس امنیت ساز و مردمی را مظهر اقتدار کشور و موجب افتخار ملت عظیم‌الشأن ایران دانست.
بازدید از موزه‌های سراسر کشور در دو روز پایان این هفته، به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در ایران، رایگان شد.
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس پهپاد آموزشی «شهاب» در نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه یکم شکاری شهید لشگری رونمایی شد.
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس پهپاد «شهاب» در نمایشگاه اقتدار هوایی نیروی هوایی ارتش در پایگاه یکم شکاری شهید لشگری رونمایی شد.
همزمان با مراسم گرامیداشت هفته دولت در وزارت ارتباطات پروژه‌های ۵G همراه اول در تبریز، اهواز و کیش افتتاح شد.
وزیر اطلاعات ضمن گرامیداشت هفته دولت، گفت: دولت در این مدت یک‌ساله، منشأ تحولات قابل توجهی بود که به اذن حضرت احدیت، آثار مبارک آن از این پس، بیشتر و عمیق‌تر دیده خواهد شد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، دستاوردهای یک ساله اداره کل دامپزشکی استان تهران را در سال نخست دولت سیزدهم تشریح شد.
هفته گرامی‌داشت هنر افغانستان، شنبه 22 آذرماه(قوس) به صورت مجازی افتتاح می‌شود و تا 28 آذرماه(قوس) ادامه دارد. عبدالغفور لیول سفیر افغانستان، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و محمد عثمان بابری رییس دانشگاه کابل، مهمانان برنامه افتتاحیه این هفته خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ