کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور به دلیل شدت مصدومیت سه هفته از میادین دور شد.
بازیکن تیم فوتبال تراکتور به دلیل شدت مصدومیت سه هفته از میادین دور شد.
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید به دلیل مصدومیت سه چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
رئیس دولت سیزدهم قرار است در ششمین سفر از دور دوم سفر‌های استانی خود دوشنبه و سه‌شنبه (۲۶ و ۲۷ تیر) راهی استان کهگیلویه و بویراحمد شود. سفری که بنا بود آخر هفته گذشته صورت پذیرد، اما به دلیل سفر رئیسی به سه کشور آفریقایی، به اواسط این هفته موکول شد.
«موسی مارگا» ستاره تیم فوتبال الهلال که دو گل از هفت گل صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
ستاره جوان دورتموند به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش طی سه هفته آینده نخواهد بود.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن که امشب در دیدار مقابل لیل آسیب دید احتمالا یک تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.
از روز دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی بیشینه دما دور از انتظار نخواهد بود، اما با توجه به بارش در روز چهارشنبه برای این روز کاهش نسبی دمای روزانه پیش‌بینی می‌شود.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
ابراهیم کوناته به دلیل مصدومیت در بازی برابر برایتون، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی رفت برابر رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
شهرداری ارومیه در پانزدهمین هفته لیگ برتر والیبال به نخستین برد خارج از خانه خود دست یافت و پیکانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه الوکره قطر سه هفته دیگر از میادین دور خواهد بود.
احتمالا آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه همسترینگ پشت است و در صورت پارگی حداقل دو الی سه ماه از میادین دور خواهد بود. کشیدگی همسترینگ سه هفته باعث خانه‌نشینی و فیزیوتراپی می‌شود.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید شیخ دیاباته سه هفته از میادین دور خواهد بود.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید شیخ دیاباته سه هفته از میادین دور خواهد بود.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید سازمان لیگ والیبال بدون مشورت با تیم‌ها سه هفته زودتر از موعد، پایان نیم‌فصل لیگ برتر را اعلام کرده است و باید در این زمینه جلسه‌ای برگزار شود.
در پایان شب اول هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سرنوشت صعود 8 تیم به دور یک هشتم نهایی مشخص شد.
رافائل واران، مدافع فرانسوی منچستریونایتد، به علت مصدومیت سه الی چهار هفته از میادین دور خواهد بود‌.
نبرد پالایش نفت آبادان و پیکان برای صدرنشینی ادامه دارد، نصر با هفت امتیاز و سه تیم شش امتیازی دیگر در تعقیب پالایش و پیکان هستند.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
کریم بنزما به دلیل مصدومیت، سه هفته دور از میادین خواهد ماند و بازی برابر اتلتیکو مادرید را نیز از دست خواهد داد. او در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.
احتمال دارد روملو لوکاکو سه هفته از میادین دور مانده و بازی های مهم اینتر را از دست بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ