اظهارات عجیب فرمانده گارد ملی سوئد در گفت‌وگو با یک نشریه سوئدی، واکنش تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت؛ اظهاراتی که برخی آن را معادل «آدمخواری» توصیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چیپس سیب زمینی و فامیل مشهورش سیب زمینی سرخ کرده، از غذا‌هایی هستند که زیاد هوسشان به سراغ افراد می‌آید، اما تمام کردن کل یک بسته در یک چشم بهم زدن می‌تواند نشانه کمبود چربی‌های سالم در بدن باشد.
یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل پخت این غذا، مرحله سرخ کردن سبزی قورمه است. در این مطلب شما یاد می‌گیرید با رعایت چند نکته ساده یک قورمه سبزی خوش‌عطر و خوش رنگ بپزید و میل کنید.
تیم هاوکینز، سخنگوی ناو پنجم به خبرگزاری فرانسه گفت: «این یگان‌ها انعطاف‌پذیری و قابلیت عملیاتی قابل‌ توجهی را برای جلوگیری از فعالیت‌های بی‌ثبات کننده و خنثی کردن تنش‌های منطقه‌ای ناشی از آزار و اذیت ایران در توقیف کشتی‌ها تجاری ایجاد می‌کنند.»
هر روغنی برای سرخ کردن کاربرد ندارد و باید فقط از روغن‌هایی استفاده کنید که تحمل درجه حرارت بالا را داشته باشند.
محمد مهدی احمدی پس از سپری کردن یک نیم فصل به طور قرضی در نفت مسجد سلیمان دوباره لباس پرسپولیس را به تن کرد.
روغن‌های مفید برای قلب مانند روغن گیاهان و روغن سبوس برنج عالی هستند، زیرا می‌توانند دمای سرخ کردن تقریباً ۵۰۰ درجه فارنهایت را تحمل کنند. همچنین اگر در دمای ۴۵۰ درجه فارنهایت سرخ می‌کنید، می‌توانید به روغن بادام‌زمینی و روغن آفتابگردان یا روغن کانولا و سبزیجات هم فکر کنید.
یکی از شهروندان در الازیع ترکیه شروع به سرخ کردن سوسیس‌ها کرد که با منظره عجبی روبرو شد. انگل از سوسیس‌ها بیرون آمد.
گاهی اوقات شما تصمیم می‌گیرید برای صرفه‌جویی در مصرف روغن، از روغنی که قبلاً استفاده کرده‌اید مجدد استفاده کنید. این کار یکی از رایج‌ترین دلایل کف کردن روغن موقع سرخ کردن است و برای سلامت شما بسیار مضر است.
خوردن سیب زمینی سرخ کرده در فضا ممکن است به لطف یک دستگاه جدید امکانپذیر باشد.
سیب‌زمینی‌های سرخ‌کرده، مخصوصا انواعی که در روغن‌های هیدروژنه با روش سرخ کردن عمیق آماده می‌شوند، سرشار از چربی‌های ترانس هستند. این چربی‌ها مستقیما کلسترول بد خون (LDL) را افزایش می‌دهند و سطح کلسترول خوب خون (HDL) را پایین می‌آورند.
بیشتر ما عادت داریم که انواع سوسیس را پیش از مصرف، حتما سرخ کنیم. بعضی‌هایمان هم عادت به سرخ کردن کالباس داریم. بهترین روش سرخ کردن به نظر میرسد با این حال، سرخ کردن عمیق معمولا منجر به سوسیس خشک با سفت شدنش می‌شود. پخت سوسیس نیز ایده‌آل نیست، زیرا طعمی را که معمولاً در سرخ کردن دارد ارائه نمی‌کند.
سرخ کردن در هواپز یا پخت در فر هر دو روش خوبی برای طبخ غذا‌های سالم مانند ماهی، مرغ، سبزیجات و سیب زمینی هستند.
کوکو بدون نیاز به روغن یکی از روش‌های پخت کوکو است که برای پخت آن نیازی به سرخ کردن نیست و در این روش کوکو داخل فر پخته می‌شود.
شاید بتوان ادعا کرد این روز‌ها یکی از پرمصرف‌ترین ماهی‌ها به خصوص در شهر‌های دور از دریا، قزل‌آلاست که معمولا آن را با نمک، فلفل و زعفران یا زردچوبه طعم‌دار کرده و در روغن سرخ می‌کنند.
کارشناسان معتقدند آکریل آمید(acrylamide) که یک ماده شیمیایی است که هنگام سرخ کردن و پختن غذاهای نشاسته‌دار مانند سیب زمینی در دمای بالا ایجاد می‌شود؛ ممکن است با التهاب در مغز مرتبط باشد.
برای اینکه روغن موقع سرخ کردن مواد غذایی کف نکند و یا کمتر کف کند راهکار‌هایی وجود دارد که در زیر می‌خوانید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ساوتهمپتون می‌گوید شیاطین سرخ برای فراموش کردن شکست تلخ مقابل لیورپول به قدرت روحی و عملکردی فوق‌العاده نیاز دارند.
لازم است برای سرخ و برشته کردن انواع غذا صرفاً از روغن‌های مخصوص سرخ کردن که در مقابل دمای بالا دارای پایداری بیشتری هستند استفاده شود هرچند استفاده مکرر از این نوع روغن به صورتیکه باعث تغییر در رنگ آن شود، مجاز نیست.
صورت سرخ حمید مطهری پس از شنیدن سوت پایان بازی با پرسپولیس نشان می‌دهد که او چه فشاری را تحمل می‌کند.
پخت مرغ با فر یکی از انواع طبخ مرغ است که در آن مرغ با روشی سالم و بدون نیاز به سرخ کردن و استفاده از روغن پخته می‌شود که بسیار خوشمزه و مجلسی است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی و گلزن منچسترسیتی، برای درخشش در دربی مقابل شیاطین سرخ آماده است.
امام جمعه بوشهر گفت: فردی به هر دلیل فوت می‌کند و مراجع قانونی نیز در حال پی‌گیری مساله هستند اما دشمن با سوء استفاده از شرایط جریانی را طراحی کرده و مردم و نیروی انتظامی را دچار زحمت می‌کند این درحالی است که در کشورهای اروپایی هر روز شاهد فساد، فحشا، ظلم و جنایت هستیم و روزی نیست که سرخ پوست‌های آمریکایی کشته نشوند.
پیاز قرمز دارای پوست بنفش یا قرمز و لایه‌های داخلی سفید و بنفش است. این پیاز محبوب طعمی قوی دارد و مطمئنا می‌تواند اشک شما را در بیاورد. پیاز بنفش برای سرخ کردن عالی است و پوست آن هم تخم‌مرغ‌های شب عید را به خوبی رنگ می‌کند. طعم شیرین شگفت انگیز این پیاز حاوی ۱۰ درصد ویتامین C و ترکیبات آنتی اکسیدانی است و در تهیه ترشی هم نتیجه جذابی ایجاد می‌کند.
سرمربی هلندی منچستریونایتد دلیل باخت خانگی شاگردانش مقابل برایتون و به میدان نفرستادن رونالدو در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در نخستین هفته از فصل جدید لیگ برتر انگلیس را توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ