یک مقام روس با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به روسیه به اهمیت این سفر پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها، اخبار را تولید و تحلیل کند، یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
روایتگران و تصویرسازان از وقایع و رخدادها وظیفه مهمی بر دوش دارند. آن‌کسی که باید در دنیای امروز با همه پیشرفت‌ها اخبار را تولید و تحلیل کند یک انسان است و او باید اطمینان‌ساز و اعتمادساز باشد.
ادواردو کاماوینگا انتقال به رئال را بهترین تصمیم زندگی خود می داند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:باید از همه ظرفیت‌های ملی، بین المللی و بخش خصوصی برای نجات تالاب انزلی استفاده شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:باید از همه ظرفیت‌های ملی، بین المللی و بخش خصوصی برای نجات تالاب انزلی استفاده شود.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در دومین فصل حضورش در تیم اصفهانی، به دنبال آن است که اتفاقات خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.
معاون اول رئیس جمهور، گفت: همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
رضا عنایتی به انتقادهایی که نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.
صفحات هوادارای و خبرنگاران نزدیک به باشگاه الهلال، به شدت از عملکرد این تیم انتقاد کردند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا خانه انتظامی را آباد کنیم و امنیت و آرامش را به مردم تقدیم کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: باید دستگاه‌های متولی، نظارتی، اجرایی و قوه قضائیه اهتمام ویژه‌ای برای مبارزه با فساد داشته و با همکاری و همفکری در این مسیر گام بردارند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً هر چه دامنه عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌ها شفاف‌تر باشد، در جلوگیری از وقوع تخلف و فساد مؤثرتر خواهد بود.
سرمربی الهلال می‌گوید این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موانع زیادی را پشت سر گذاشته است.
معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه لازم است همه زندانیان را از اشتغال منتفع کرد، گفت: باید به سمت جذب شرکت‌های خصوصی و سایر نهادهای کارآفرین رفت.
مواجهه با آنچه در جامعۀ ما «بی‌حجابی» نامیده می‌شود باید کاملاً هوشمندانه و واقع‌بینانه باشد. چنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند ضعف حجاب بعضی از بانوان را نباید به معنای بی‌اعتقادی آنان به مبانی دینی و مخالفت آنان با انقلاب و جمهوری اسلامی دانست
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ۱۳ آبان امسال نیز فرصت دیگری است تا استقلال خود را به جهانیان نشان دهیم و با همه مظاهر دخالت‌های آمریکا مبارزه کنیم.
نماینده مردم کرمان و راور و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا گستاخی غربی‌ها را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت گفت: البته همه مشکلات بر دوش جریان خارج کشور نیست؛ در داخل هم باید درموضوعات مختلف گفتمان سازی و مشکلات را حل کنیم.
پورابراهیمی اظهار کرد: اروپایی ها گستاخانه وارد عرصه میدانی جمهوری اسلامی شدند و ملت ایران نیز قطعا جواب آنها را خواهند داد و بدانند که دولت و مجلس جواب این دخالت ها را خواهند داد و این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد ضمن آنکه باید به این نکته نیز اذعان داشت که همه این مشکلات بر دوش جریان خارجی نیست.
فرهاد ظریف معتقد است که نباید همه تقصیرهای حذف از قهرمانی جهان را گردن سرمربی تیم انداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ