ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی موفق شد کفش طلا را از آن خود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 فوتبال اروپا معرفی شدند.
با اعلام یوفا، لیونل مسی، ارلینگ هالند و کوین دی‌بروینه، به عنوان نامزدهای بهترین بازیکن فصل 23-2022 لیگ قهرمانان اروپا معرفی شدند.
منچسترسیتی با گل کل پالمر در نیمه دوم از شکست مقابل سویا گریخت.
هلند هرگز قهرمان جهان نشده اما جام ملت‌های اروپا را برده است.
تیم ملی نروژ شب گذشته در حالی که به نظر برنده بازی می‌رسید، برابر تیم ملی اسکاتلند شکست تلخی خورد
کیلیان امباپه با سناریوهای یک سال اخیر شاید یک برنده روی کاغذ لقب بگیرد اما در میدان مسابقه از رقبای بزرگی چون ارلینگ هالند خیلی عقب افتاده است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در اولین فصل حضورش در منچسترسیتی موفق شد کفش طلا را از آن خود کند.
ارلینگ هالند رسما برنده کفش طلای لیگ برتر فصل 2022-2023 لیگ برتر انگلیس شد.
ارلینگ هالند که چند هفته پیش به عنوان بهترین بازیکن سال از سوی انجمن نویسندگان فوتبال انتخاب شده بود جایزه خود را دریافت کرد.
یک برند معروف لباس با رقم قابل توجه اسپانسر ارلینگ هالند، ستاره سیتی، شد.
کارشناس اسکای اسپورت از برنده چالش فرضی بین هالند و مالدینی می گوید.
برناردو سیلوا، هافبک سیتی، عقیده دارد که ارلینگ هالند می تواند مثل رونالدو با درخشش در لیگ برتر جایزه توپ طلا را به دست آورد.
وین رونی،‌ اسطوره منچستریونایتد، تمجید ویژه‌ای از مهاجم نروژی تیم منچسترسیتی داشته و می‌گوید او باید برنده بعدی توپ طلا باشد.
ارلینگ هالند سرانجام تصمیم گرفت بار دیگر با برند نایکی به عنوان اسپانسر ادامه دهد و از این پس، رقم 23 میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد.
منچستریونایتد امشب بازی‌ای که ابتدا از سیتی عقب افتاده بود را به پیروزی تبدیل کرد تا به یک امتیازی تیم پپ گواردیولا برسد. دو ستاره تهاجمی این دو تیم اما امشب شرایطی کاملا متفاوت داشتند.
نخست وزیر هلند امروز در سخنانی به دلیل نقش تاریخی کشورش در تجارت برده عذرخواهی کرد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه این ضیافت تاریخی به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
آرژانتین در بازی دراماتیک مقابل هلند، بازی دو هیچ برده را در دقیقه ۱۰۰ با تساوی عوض کرد و کار را به پنالتی کشاند اما از سرنوشت غمبار برزیل فرار کرد و در آخرین ضربه به نیمه‌نهایی صعود کرد تا حریف کرواسی باشد.
با درخشش ارلینگ هالند در انگلیس مشخص بود که دیر یا زود او را به عنوان مدل تبلیغاتی خواهیم دید. اولین پروژه مدلینگ ستاره نروژی تبلیغ برای یک برند ساعت‌ساز لوکس است.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، از نمایش هجومی تیمش برابر منچستریونایتد لذت برده است.
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم والیبال ایران و هلند نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
پشت خط زن تیم ملی والیبال هلند گفت: قدرت دو تیم نزدیک است، اما ما برنده می‌شویم.
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ