عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: «طرح مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، در دستورکار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسسه ccs پیش‌بینی کرده است که تا سال ۲۰۲۷ بازار تلفن‌های همراه دارای قابلیت پیام رسانی ماهواره ای، نزدیک به ۱۸ میلیارد دلار درآمد داشته باشند و به بیش از ۴.۸ میلیارد نفر در سراسر جهان خدمات ارائه کنند.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به 5G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
اخیرا تماس‌هایی با برخی کاربران پیرامون تغییر سیم‌کارت خود به ۵ G و پرداخت هزینه‌ای حدود ۶۰۰ هزار تومان برای انجام این اقدام انجام شده، اما پیگیری‌ها از اپراتور‌های تلفن همراه حاکی از آن است که چنین تماس‌هایی کلاهبرداری است.
۵ G اصطلاحی است که برای نسل پنجم فناوری شبکه تلفن‌های همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند از اینترنت پهن باند پرسرعت با تاخیر کم پشتیبانی کند. برخلاف نسل‌های قبلی فناوری شبکه تلفن همراه، شبکه ۵ G ظرفیت شبکه عظیمی دارد و تجربه کاربری یکسانی را ارائه خواهد داد.
شرکت T&AT طیف رادیویی را به AST SpaceMobile اجاره می‌دهد تا بتواند اینترنت ماهواره‌ای را بدون هیچ گونه تغییری در تلفن همراه مشتریان، برای آن‌ها ارسال کند.
تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان از سایت خرید و فروش اینترنتی افرادی که طلا‌های خود را آگهی کردند شناسایی و به صورت تلفنی قرار ملاقات حضوری با آن‌ها گذاشته که در آنجا با نشان دادن رسید جعلی اقدام به سرقت طلا‌های مالباختگان کرده است.
شهرستان مرزی ساحلی دشتیاری از جمله مناطق مرزی سیستان و بلوچستان است که ۹۰ درصد جمعیت آن در روستاها زندگی می کنند و در بعضی از مناطق روستایی این شهرستان هیچ گونه ارتباط اینترنتی وجود ندارد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح مسدودسازی خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب که توسط برخی رسانه‌ها مطرح شده است، در دستورکار مجلس نبوده، نیست و نخواهد بود.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
کاربران آیفون می‌توانند با باز کردن برنامه، انتخاب «Recents» و سپس ضربه زدن روی نماد «i» بررسی کنند که تماس‌های FaceTime چقدر داده مصرف می‌کند. این مقدار داده تلفن همراه استفاده شده توسط هر تماس را نشان می‌دهد.
اینترنت طبقاتی و از دسترس خارج کردن اینترنت بین‌الملل برای بخش بزرگی از مردم، برخلاف اصل ۲۵ و ۷۹ قانون اساسی است. در اصل ۲۵ آمده است: «بازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است، مگر به حکم قانون.»
از بعدازظهر دیروز این پیامک برای گوشی‌های تلفن همراه با اپراتور‌های مختلف ارسال شد. مسوولان برگزاری آزمون سراسری مدعی هستند که اینترنت گوشی‌های تلفن همراه در مناطق برگزاری آزمون در ساعات صبح پنجشنبه و جمعه دچار اختلال و قطعی می‌شود در حالی که بسیاری از دریافت‌کنندگان پیامک هیچ حوزه آزمونی در محل سکونت ندارند.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
در حالیکه مرجع رسمی معرفی خدمات پس از فروش معتبر، سامانه جامع گارانتی «www.Irangs.ir» است؛ اما با جستجو در اینترنت و تماس با سامانه تلفنی ۱۱۸، انبوهی از مراکز نامعتبر به افراد معرفی می‌شود.
رئیس جمهور اوکراین گفت: مراکز شکست ناپذیری ویژه در سراسر اوکراین برای تامین برق، گرما، آب، اینترنت، اتصالات تلفن همراه و داروخانه به صورت رایگان و شبانه روزی ایجاد خواهد شد.
از ساعتی پیش اینترنت بین الملل اپراتورهای تلفن همراه قطع شده و ظاهرا فقط دسترسی به اینترنت داخلی میسر است.
از زمانی که خدمات شبکه ۳G در سال ۲۰۰۸ آغاز شد، تعداد کاربران به ۶.۵ تا ۷ میلیون نفر افزایش یافته است که بیش از یک چهارم جمعیت ۲۵ میلیونی کره شمالی است.
از عصر چهارشنبه، اینترنت محدودیت‌های جدی را تجربه کرد. ابتدا همراه اول و سپس سایر اپراتور‌های تلفن همراه پوشش دهی ال تی‌ای را از دسترس خارج کردند.
رحیمی درباره این‌که اینترنت در سقز قطع است، اظهار کرد: اینترنت تلفن همراه قطع است، اما اینترنت خانگی وصل است اما قرار است تا ساعاتی دیگر اینترنت موبایل هم وصل شود.
آذری جهرمی در پاسخ به اظهارات رئیسی نوشت: توسعه نسل سوم و چهارم تلفن همراه را خلاف شرع می‌پنداشتند.
شاتل موبایل به مناسبت پنجمین سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه شاتل، هدایای ویژه‌ای برای مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود در نظر گرفته است.
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه بحث فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها باید تامین شود تا سرعت آن چند صد برابر شود، توضیح داد: وقتی تا خانه مردم فیبرنوری کشیده شود، مشترکان می‌توانند از طریق وای‌فای به تلفن همراه خود متصل و از سرعت بالای اینترنت لذت ببرند.
هزینه اوراق تسهیلات مسکن نسبت به هفته قبل اندکی رشد داشته و بر این اساس متاهل های ساکن پایتخت برای تهیه این اوراق باید بیش از ۱۳۴ میلیون تومان پرداخت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ