رسیدن طوفان ایان به ایالات متحده آمریکا، سبب اتخاذ تدابیر ویژه ای شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی وقوع طوفان در مناطق شرقی این کشور، دست‌کم ۲ نفر جان باختند.
طوفان شن درآمریکا ۶ کشته و ۳۰ زخمی برجای گذاشت که حال برخی از مجروحان وخیم اعلام شده است.
منابع محلی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد سهمگین در آمریکا به ۳۲ نفر خبر می دهند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد شدید در ایالت های مختلف این کشور به ۲۶ نفر خبر دادند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد شدید در ایالت های غربی و جنوبی این کشور به ۱۱ نفر خبر می دهند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان ویرانگر در ایالت آرکانزاس به ۵ کشته و ۵۰ مصدوم خبر می دهند.
پیچند یا تورنادو پدیده‌ای است که در اکثر مناطق دنیا و بویژه در آمریکا و غرب آفریقا مشاهده می‌شود. فراوانی پیچند در فصل بهار بیش از سایر فصول است.
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که بر اثر وقوع طوفان و بارش سنگین برف در روزهای اخیر در مناطق شمال‌شرقی این کشور شماری جان باختند و برق هزاران نفر نیز قطع شده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس آمریکا تصاویری از ویرانی های شدید ناشی از سیل و طوفان در ایالت کالیفرنیا را منتشر کرد.
منابع آمریکایی آمار جدیدی از تلفات طوفان برف و کولاک در این کشور ارائه دادند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر سرمای شدید و طوفان زمستانی در مناطق مختلف این کشور، تاکنون ۶۰ نفر کشته شده‌اند.
در پی پیامدهای وقوع طوفان زمستانی و بدی شرایط آب‌وهوایی، رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که امروز یک‌شنبه بیش از ۲ هزار پرواز لغو شده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که آمار قربانی‌های طوفان زمستانی و سرمای شدید در مناطق مختلف این کشور به 23 نفر افزایش یافته است.
طوفان شدید زمستانی که اوایل این هفته در مناطق مختلف آمریکا آغاز شد، تا به امروز ۹ کشته برجای گذاشته و موجب قطع برق بیش از یک میلیون آمریکایی در ۲۵ ایالت شده است.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع پدیده طوفان سنگین برف در این کشور، تاکنون دست‌کم 9 نفر کشته و برق بیش از یک میلیون نفر هم قطع شده است.
نایت‌هاوک با عملکرد خوبی که در طوفان صحرا داشت به عملیات ناتو در یوگوسلاوی پیوست. این پرنده پنهان‌کار پرواز‌های بسیاری را در این عملیات انجام داد، اما در یکی سرانجام به دام پدافند افتاد، آن هم پدافند قدیمی سام ۳ که در دوران شوروی سابق طراحی و ساخته شده بود.
«انتخابات اخیر میاندوره‌ای کنگره آمریکا این نکته را روشن کرد که اقبال به ترامپ و رویکرد‌های وی در سطح ملی، به مراتب کمتر از اقبالی است که به او در درون حزب جمهوریخواه وجود دارد. مساله‌ای که در نوع خود زنگ خطر را برای جریان همراه با ترامپ و البته منتقدان وی در حزب جمهوریخواه به صدا درآورده که اگر قرار باشد ترامپ یا فردی مورد حمایت او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند، این امکان کاملا محتمل است که جمهوری‌خواهان متحمل شکست شوند.»
کره جنوبی و آمریکا مانورنظامی خود را با عنوان طوفان هوشیار به پایان رساندند.
رویترز گزارش داده است در پی خشکسالی شدید تابستان گذشته و طوفان «ایان» محصولات کشاورزی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و قیمت‌ها ممکن است تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.
مقامات آمریکا اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان قدرتمند ایان در ایالت‌های کالیفرنیا و کارولینای شمالی و جنوبی از ۸۰ نفر عبور کرده و این آمار افزایش خواهد یافت.
براساس تازه ترین گزارش ها از آمریکا، تعداد تلفات طوفان یان در فلوریدا و کارولینای شمالی از ۷۰ نفر گذشته است.
رسانه‌های آمریکا به نقل از مقامات دولتی اعلام کردند در پی طوفان قدرتمند و مرگبار ایان، تاکنون ۴۵ نفر در ایالت فلوریدا جان خود را از دست داده‌اند.
کشتی‌ها و هواپیماهای مستقر در پایگاه دریایی مای‌پورت در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، به دلیل نزدیک شدن طوفان «ایان» ​​​​​تخلیه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ