با بازگشت وحدت حنانوف و گئورگی گولسیانی، حالا سینا اسدبیگی تنها بازیکن غایب پرسپولیس به دلیل سرماخوردگی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری صدا و سیما با انتقادی کم‌سابقه به محمدجواد ظریف، گفت: «شما از جیب مردم سکه هدیه گرفتید که متن برجام را بخوانید، اما بر اساس صوتی که از خودتان منتشر شده است مشخص شد آن را به درستی نخوانده‌اید و حتی از ضمیمه‌ها بی‌خبر بودید.» او در بخش دیگری از انتقاداتش گفت: «آقای دکتر ظریف مگر قرار نبود برجام تا مشکل آب خوردن مردم را هم حل کند؟» و ادامه داد: «ما مورد به مورد به تعهداتمان عمل کردیم، اما شما حتی یک برگ تضمین از طرف مقابل نگرفتید تا اگر آمریکایی‌ها از برجام خارج شدند اینقدر آسیب به منافع ملی ما نخورد.»
بررسی آخرین تحولات لیگ بیست‌ و دوم در گفتگو با پژمان راهبر و پوریا نبی، مربی ایرانی تیم بریزبن رور استرالیا
مطالعه اخیر منتشر شده در مجله مغز، رفتار و ایمنی بدن نشان می‌دهد که التهاب مکرر ناشی از تجویز یک سم باکتریایی به موش‌های میانسال منجر به یکنوع نقص شناختی می‌شود.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
ابطحی گفت: قاضی مرتضوی از من وصیت‌نامه و امضا برای اعدام گرفت و من را برای اعدام آماده کردند! یقین پیدا کردم که من را اعدام می‌کنند و این بازی روانی نیست. حین جابجایی من سرم ضربه خورد و ناگهان کسی گفت مراقب این‌ها باشید و فردا که آزاد شوند از کاه کوه می‌سازند و فهمیدم اعدام یک فریب بود.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
حواشی انتخابات پرحرف و حدیث اسکواش با وجود گذشت یک ماه از تشکیل مجمع و به دلیل تعلل در صدور حکم همچنان ادامه دارد، تعللی که «سرما و آلودگی هوا» و تعطیلات ناشی از آنها دلیل آن عنوان شده است.
یک فوق تخصص روماتولوژی گفت: در فصل سرما، خون رسانی کمتر است و درد بیشتری در عضله و استخوان‌ها احساس می‌شود؛ لذا، باید در منزل ورزش‌های هوازی انجام داد.
سرماخوردگی علائم زیادی مانند تب و آبریزش بینی و خستگی مفرط دارد که فرد را از انجام کار‌های روزمره باز می‌دارد. همه ما دوست داریم سریع‌تر از شر سرما خوردگی راحت شویم و آن را درمان کنیم.
سرما از یک سو و آلودگی هوا از سوی دیگر بازهم فعالیت مدارس برخی شهرها را غیرحضوری کرد، همچنین در بعضی از استان‌ها نیز ادارات و مدارس با یک ساعت تاخیر کار خود را آغاز می‌کنند.
ویدویی از یک مرد مسن منتشر شده است که از کپسول ۲۰۰هزارتومانی و سرما در تربت‌جام صحبت می‌کند.ویدئو حداقل برای ۲۴ ساعت قبل در تربت‌جام است، گفته شده تعدادی خود را به تربت جام رسانده‌اند تا کنار مردم باشند، اما یادمان باشد در بحران‌ها اولین کسانی که رنج می‌برند دست پینه بسته‌ها هستند./فرهیختگان
شکست استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر در صورت تکرار در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی می‌تواند تبعات سنگینی برای تیم آبی پایتخت داشته باشد که سهم مرد پرتغالی بیشتر از دیگران است.
یک متخصص پوست و مو، در خصوص علل ریزش مو در آقایان وخانم ها، توضیحاتی ارائه داد.
با فرارسیدن فصل سرما، ویدیویی از تلاش یک گربه برای رهایی از زیر برف در روسیه متشر شده که واکنش‌های زیادی را در بر داشته است.
مراحل سرمازدگی از خفیف تا شدید متغیر است و حتی مرحله خفیف نیز یک وضعیت اضطراری است. کمک‌های اولیه، مستلزم رساندن فرد به یک مکان گرم و خشک و جدا کردن هر گونه لباس خیس از او است.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که سرما تولید گاز را در آمریکا کاهش داده است به طوریکه بدترین افت یک روزه را طی 10 سال گذشته به ثبت رساند.
با سرد شدن هوا سرماخوردگی نیز بین کودکان و بزرگسالان شیوع پیدا می‌کند. همانطور که می‌دانید کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند بیشتر دچار سرماخوردگی می‌شوند بنابراین قبل از آمدن فصل سرما و ابتلا به سرما خوردگی برنامه غذایی سالمی را رعایت کنید و خود را ایمن گردانید. اما اگر دچار سرماخوردگی شدید با راهکار‌هایی که در ادامه مطلب آورده ایم می‌توانید سرما خوردگی خود را ۲۴ ساعته پایان بخشید.
اگر می‌خواهید بدنتان در روز‌های سرد سال کم‌آب نشود، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی ساده، ساعات نوشیدن آب را به این صورت تنظیم کنید: ۱ لیوان آب بلافاصله بعد از بیدار شدن، یک لیوان آب حدود یک ساعت قبل از هر وعده غذایی (مانند ناهار و شام)، یک لیوان آب همراه با میان‌وعده‌ها و یک لیوان آب حدود ۲ ساعت قبل از خواب.
ویتامین سی یک ماده مغذی محلول در آب است که در بعضی غذا‌ها یافت می‌شود. ما انسان‌ها برخلاف بسیاری از حیوانات قادر به ساخت ویتامین سی نیستیم؛ در حالی که این ویتامین یک ماده غذایی ضروری برای ما به حساب می‌آید.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.
کادر فنی فولاد خوزستان برای دیدار امروز هفت بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی قطعا در اختیار نخواهد داشت.
شریعتمداری برخوردهای عجیب برخی سلبریتی‌ها گفت: فلان هنر پیشه سالها از صدا و سیما خورده است و الان وارانه عمل می کنند! یا فلان ورزشکار از بغل همین مملکت میلیاردها به دست آورده و تنها یک خانه اش ده ها میلیارد می ارزد. باید خسارت هایی که در اغتشاشات به کشور زده شده از اموال اینها گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ