وزارت کشور در بیانیه‌ای در خصوص اهانت به قرآن کریم تاکید کرد: جهان اسلام در مقابل اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس قرآن خواهد ایستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی طائب، رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: امام راحل با شجاعت در مقابل حکومت طاغوت و استکبار جهانی، توانست معادلات قدرت را در دنیا تغییر دهند.
رئیس جمهور دلیل مخالفت‌های نظام سلطه با ایران را تسلیم‌ناپذیری در برابر سلطه‌طلبی عنوان کرد و گفت: شرایط جهان به نفع مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان جهان اسلام در حال تغییر است.
رومن ولاسوف که در جریان لیگ پادوبنی مقابل قهرمان قرقیزستانی وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان شکست خورد، در اولین واکنش نسبت به این شکست اعلام کرد که رقابت بین او و آکژول محموداف ادامه‌دار است.
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس اصلی‌ترین نماد هوشیاری جهان اسلام در مقابل رژیم صهیونیستی و هم‌دستانش است.
عبدالله ویسی یازده بازیکن اصلی خود را برای مصاف با سپاهان مشخص کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در‌ها را به روی خود بستن، با طرف مقابل حرف نزدن و انزوای بین‌المللی اختیار کردن، نه‌تنها مقاومت نیست بلکه لجبازی سیاسی است. در جهان امروز، لجبازی سیاسی علاوه بر اینکه جواب نمی‌دهد، باعث تضییع حقوق مردم نیز می‌شود.
رئیس جمهور نتیجه اطلاعات نادرست را محاسبات غلط دانست و با ابراز نگرانی از حمایت برخی کشور‌های اروپایی از تحرکات اسلام‌ستیزانه و تروریستی، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تمایل دارد که مسائل با رویکرد همکاری‌جویانه حل شود، البته به شرطی که طرف مقابل نیز چنین رویکردی را انتخاب کند.
نماینده تهران در مجلس گفت: انقلاب اسلامی تئوری جدیدی مبتنی بر ایمان به خدا، صبرو استقامت در برابر سختی ها و دفاع از کل مستضعفان جهان، به دنیا عرضه کرد. آمریکا و همه ابرقدرت‌های جهان در مقابل این تئوری شکست خورده اند و چاره ای جز ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهان غرب با فرهنگ جاهلیت مدرن خود می‌خواهد با فرهنگ نورانی قرآن مقابله کند که به جایی نخواهد رسید.
اردنی‌ها در مقابل سفارت سوئد در امان تحصن کرده و سوزاندن قرآن توسط راسموس پالودان اسلام ستیز افراطی را محکوم کردند. تحصن‌کنندگان اردنی که مقامات سوئدی را مسئول اجازه دادن به راست‌گرایان برای سوزاندن قرآن می‌دانستند، از دولت سوئد خواستند از مسلمانان سراسر جهان عذرخواهی کند و بر لزوم بازدارندگی تاکید کردند.
رئیس‌جمهور در دیدار شب یلدایی با خانواده شهید امنیت آرمان علی‌وردی گفت: خداوند متعال به این شهید گرانقدر صبر داد که قبل از شهادتش در مقابل هجمه‌های دشمنان و معاندین بایستد.
ترکیب تیم ملی فوتبال کرواسی مقابل مراکش در رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
تیم ملی کره با حضور ستاره و کاپیتان خود مقابل اروگوئه قرار می‌گیرد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در این ۴۴ سال نتوانستند حی یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند، همه جهان را پر می‌کردند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مهم‌ترین جغرافیای زمان و جهان یک انقلابی شکل گرفت و نظامی مستقر شد که این نظام با صراحت اعلام کرده که در کنار مظلومان و در مقابل ظالمان عالم خواهد ایستاد.
ترکیب انگلیس برای اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ایران اعلام شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال انگلیس برای بازی مقابل ایران در جام جهانی مشخص شد.
نفرات منتخب فلیکس سانچز در مسابقه افتتاحیه جام جهانی مشخص شدند.
رئیسی، جمهوری اسلامی ایران را دوست روز‌های سخت برای همسایگان خود خواند و با اشاره به اقدامات انسان‌دوستانه ایران در پناه دادن به مهاجران افغانستانی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به‌عنوان خطری بزرگ برای منطقه و جهان، گفت: در مقابل، رهاورد ناتو و آمریکا در منطقه ما جنگ، ویرانی، اشغالگری و کشتار بوده است.
دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه باید از همه فرصت‌ها برای اعلام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره برد، گفت: امیدواریم رییس جمهور محترم از این فرصت برای دفاع از حقوق مردم مسلمان ایران استفاده نمایند؛ ایشان سخنگوی ملتی است که هرگز بر سر عزت خود معامله نخواهد کرد و در مقابل جهان سلطه سر فرو نخواهد آورد.
رهبر انقلاب فرمودند: پیروان اهل‌بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژدهای هفت سر نظام سلطه،سینه سپر کرد و به اعتراف خود مستکبران،بسیاری از نقشه‌های آنان را به شکست کشانده است.
تیپ جنین در گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره تعرض به بسام السعدی از رهبران این جنبش به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ