معاون امور زنان ریاست جمهوری توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات جدید زنان توسط این معاونت ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فرماندهی عملیات کربلا از کنترل کامل مرزهای اداری و مناطق صحرایی استان کربلا برای تامین امنیت زائران مراسم اربعین امام حسین(ع) خبر داد.
مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:متهم پرونده ضرب و جرح بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در زندان نظامی است
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
رئیس تیم مطبوعاتی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق، به جزئیاتی از این انتخابات پرداخت.
رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
بعد از آنکه بازیکن مدنظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با سپاهان قرارداد بست، یحیی گل‌محمدی جویای وضعیت این بازیکن شد.
محموله ارزشمند اشیای تاریخی توسط پلیس پیشگیری از فردی که در چمدان آن‌ها را جاسازی کرده‌بود، کشف شد؛طبق گفته کارشناسان این آثار حدود ۱۰۰ میلیارد ارزش دارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران جزئیات نشست چاره‌اندیشی برای مخاطرات بازار را تشریح کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری عامل درگیری و حمله به اعضای خانواده‌ای در محله پیروزی تهران خبر داد و گفت: این درگیری ۲ مصدوم در پی داشت.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کلانشهرها توضیحاتی ارائه داد.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
مدیرعامل بیمه تجارت نو که به عنوان آخرین مخاطب تلفنی شهید آیت‌الله سلیمانی بود، گفت: حاج آقا راجع‌به پیگیری کار یک نفر در سیستان و بلوچستان تماس گرفت که موضوع آن نیز بحث جذب در بیمه تجارت نو بود که آن فرد سیستانی در مصاحبه استخدامی شرکت کرده بود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره مفاد لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار داد.
سفیر ایران در کنیا که پیگیر ماجرای آزادی ماهیگیران ایرانی از سومالی بود؛ ماجرای رهایی ۱۴ ایرانی و ۶ پاکستانی را پس از ۸ سال با وجود قطع ارتباط ایران و سومالی شرح داد.
در روزهایی که سیاوش یزدانی خود را برای حضور در ترکیب اصلی سپاهان آماده می کند، او به دنبال پیگیری مطالباتش از استقلال است.
بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار سنندج، مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه آن هستیم. مسئولان محترم کشور آذربایجان کاملا در جریان جزئیات این پیگیری‌ها هستند و تعامل دوجانبه نزدیکی در این زمینه در جریان است. ما هیچ نشانه‌ای از تروریستی بودن این موضوع به دست نیاورده ایم. با این حال، لازم می‌دانم تاکید کنم تصمیم‌های احساسی درباره روابط دو کشور خواسته دشمنان مشترک و بدخواهان جهان اسلام خصوصا رژیم صهیونیستی است و باید درباره هرگونه تصمیم که می‌تواند تبعات بلند مدت نیز داشته باشد هشیار و دقیق بود.
وکیل روژین یوسف‌زاده گفت: در حال حاضر ما پیگیر هستیم تا ببینیم از طریق دادگاه تجدیدنظر می‌توانیم کاری کنیم که وثیقه را بپذیرند و پیش از قطعیت حکمش بیرون بیاید یا نه. در ابتدا امیدوار هستیم که در مرحله تجدیدنظر وثیقه را بپذیرند و خانم یوسف‌زاده تا قبل از قطعیت حکمش از زندان بیرون بیاید.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: این ماده شیر یک ساله که در یک باغ شخصی پیدا شد در وضعیت جسمانی مناسبی قرار دارد و در باغ وحش اصفهان نگهداری می‌شود. اما باقی مسائل در خصوص جزئیات پرونده و مالک آن در حال انجام و پیگیری است و مشروح این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال احمر دستور لازم را برای پیگیری و تسریع در روند درمان امدادگران حادثه دیده در مرند را صادر کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا، به منظور دریافت جزئیات و پیگیری برنامه‌ جمهوری‌خواهان جهت استیضاح رئیس جمهور کنونی این کشور، متحدان عالیرتبه خود در کنگره را تحت فشار قرارداده است.
در روز دهم از جشنواره سی و نهم فیلم فجر، فیلم‌های منتخب این دوره که توجه بیشتری به خود جلب کرده‌اند به نمایش درآمد و در همین چارچوب فیلم ساعت 14، فیلم بی همه چیز (محسن قرایی) و ساعت 17 فیلم یدو (مهدی جعفری) برای اهالی رسانه به نمایش درخواهد آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ