رئیس هوندا جزئیات مرگ راننده ایرلندی این تیم در رالی کرواسی را بیان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه گفت: موضوع اتهامی نیلوفر حامدی و الهه محمدی ارتباطی با تهیه گزارش از مرگ خانم مهسا امینی و حرفه خبرنگاری آنها ندارد.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام‌احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.
شهرت هانی کرده، با شایعه مرگش اوج گرفت. شب دوم دی ماه سال ۱۳۹۸ خبر درگیری هولناک یکی از گنده‌لات‌های تهران در محله شاپور و مرگ او منتشر شد. پلیس فردای آن روز جزئیات درگیری «هانی کرده» را تشریح کرد.
قرار داشتن محل کسب و کار محمدامین هماوند در نزدیکی یک نزاع دسته جمعی به طرز عجیبی منجر به مرگ او شده است.
در‌ازه بان پارسی سن ژرمن اصلا اوضاع خوبی ندارد و علائم حیاتی‌اش کاهش یافته است.
پلیس سمنان جزئیات تازه‌ای از مرگ زهرا برناکی را تشریج کرد.
پدر نوزاد گفت: فرزندم ۱۰ ساعت در سردخانه بوده و چه بسا اگر زودتر عملیات احیا انجام می‌شد، او زنده می‌ماند. رضا خدایاری این را هم گفت که نیت کرده بودم نام پسرم را فرشاد بگذارم؛ نام افسر پلیسی که صدای مرا به کادر پزشکی رساند و برای نجات فرزندم تلاش زیادی کرد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
عصر امروز نزاع بر سر جای پارک در شهرک افشین باعث مرگ یک پدر و پسر شد.
جزئیات مرگ یک پلنگ در ارتفاعات واریان
جونز-امبرسون ۱، طی چند هزار سال آینده از صحنه کیهانی محو خواهد شد. با وجود این، ستاره کوتوله سفید داغ و مرکزی آن میلیارد‌ها سال طول خواهد کشید تا سرد شود.
مردم روستای نرگی ارومیه این روز‌ها عزادار مرگ یکی از اهالی خیر و خوشنام روستا هستند. صاحب یک مغازه طلافروشی در ارومیه که همه اهالی او را به نیکوکاری می‌شناختند و برای همین هم بود که روز گذشته، مراسم خاکسپاری وی تبدیل به یکی از پرجمعیت‌ترین مراسم‌هایی شد که روستای نرگی به‌خود دیده بود.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حال بررسی جزئیات مرگ بیش از ۳۰۰ کودک در سه کشور جهان است که گفته می‌شود با مصرف برخی از برند‌های شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است.
کارفرمایانی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند و باعث مرگ کارگر شده‌اند، در بهترین حالت در دادگاه، با اتهام قتل شبه عمد مواجه می‌شوند یا از بیمه مسئولیت مدنی خود استفاده می‌کنند.
سام فاتحی که از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران بود در یک حادثه دلخراش در ترکیه درگذشت.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تشریح جزئیات جدید از جزئیات جدید از فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در این ماجرا‌ با سناریوسازی‌ها، داستان‌سرایی‌ها و روایت‌های تحریف‌شده زیادی از سوی رسانه‌های معاند روبه‌رو بودیم.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
محمدبیگی گفت: طبق سی تی اسکن ارائه شده، شکستگی داخل جمجمه و خونریزی داخل مغز وجود ندارد لذا نتیجه جلسه دیروز با توجه به مستندات ارائه شده این بود که «هیچ ضرب و جرحی صورت نگرفته است و مرگ ایشان در اثر عوامل دیگری است».
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بود، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است. لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ