رییس پلیس راهور تهران بزرگ، طرح انتظامی ترافیکی گرامیداشت روز جهانی مقاومت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ نفر در نخستین مرحله این طرح دستگیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه در استان خبر داد و گفت: دستگیری ۷۲ سارق و مالخر در زمره بخش‌های این طرح بوده است.
کیهان درخصوص طرح نیروی انتظامی درباره حجاب نوشت: چند روزی است که، پلیس برای مهار این «حرام شرعی و حرام سیاسی» وارد میدان شده و با لطیف‌ترین ادبیات و محترمانه‌ترین تعابیر، از آن معدود افرادی که بر خلاف قانون و احکام شرعی - و احتمالا از سر ناآگاهی- رعایت نمی‌کنند درخواست کرده، رعایت کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی از اقدامات اثرگذار فرماندهان و کارکنان در اجرای طرح های امنیت اجتماعی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح بازدید از سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های شهرری خبرداد.
نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در اجرای طرح رعد سه در زاهدان برپا شد.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند
دادستان انتظامی قضات گفت: اجرای طرح نشان بر عهده دادسرای انتظامی قضات بود که در قالب ۴ فرم اطلاعات همکاران قضائی قابل گردآوری است و ما این فرم‌ها را به استان‌ها ارائه کردیم.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای موفقیت آمیز طرح فتح۲ در استان خبر داد و گفت: در این راستا یک باند مسلح گروگانگیر شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با ادامه‌دار بودن طرح عفاف و حجاب گفت: همه مأموریت‌های پلیس تا رفع دغدغه مردم ادامه دارد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌های شهر سمنان از وجود معتادان و هنجارشکنان برای رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۷۱ متهم به سرقت، مالخری و خرده فروشی مواد مخدر در جریان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند.
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور، از اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه خبر داد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر و تحویل آنان به مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان خبر داد.
شهریار- رئیس پلیس راهور غرب استان تهران از آغاز طرح ترافیکی نوروزی در غرب این استان خبر داد و معابر پر تردد شش شهرستان این حوزه انتظامی را اعلام کرد.
رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در طرح نوروزی به همکاران ابلاغ کردیم که خودروهای حامل خانواده‌ها به خاطر جریمه سه و چهار میلیون تومانی متوقف نشوند.
رشت- ۱۵ طرح عمرانی نیروی انتظامی استان گیلان با حضور فرمانده فراجا به صورت همزمان در شهرستان انزلی به بهره برداری رسید.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: همزمان با ۶ استان کشور، طرح ویژه پلیس برای مقابله با سرقت در خوزستان آغاز شد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ـ ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز طرح زمستانه پلیس برای گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز طرح زمستانه پلیس برای گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی کل انتظامی طرح تحول کلانتری ها و پاسگاه ها را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ