مربی جدید تیم ملی ایتالیایی خواهد بود، دستیاری که سابقه حضور در جام جهانی همراه با تیم ملی سوییس را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب‌قهرمان سابق کشتی جهان تاکید کرد که هرچند حرص مدال را نمی‌خورد اما برای حضور در چرخه انتخابی المپیک تمریناتش را از سر خواهد گرفت.
سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی حضور ۴۱ هزار تیم در مسابقات مینی فوتبال محلات را یک رکورد بی سابقه در ورزش ایران دانست.
سالم الدوساری، ستاره الهلال که سابقه بازی در لالیگا با پیراهن ویارئال را دارد امشب در فینال جام باشگاه‌های جهان مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرد.
جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.
خورخه والدانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی توانایی حضور در جام جهانی 2026 را هم دارد.
مهاجم اسبق تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی 2006 آلمان را نیز در کارنامه دارد، ابراز امیدواری کرد برای نیمکت ایران بهترین تصمیم اتخاذ شود.
سرمربی آرژانتینی و سابق عربستان گفت: در خصوص حضورم در تیم ملی عربستان، اشتباه کردم که قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ از این تیم جدا شدم. ما در مرحله انتخابی این رقابت‌ها شکست نخوردیم و فقط یک گل دریافت کردیم.
وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق تیم ملی مراکش، عصبانیت خود را از عدم حضور روی نیمکت این تیم در جام جهانی 2022 قطر ابراز کرد.
انگلیس در شرایطی از دقایقی دیگر به مصاف سنگال خواهد رفت که ستاره جوان این تیم به جوانترین بازیکن سه شیرها بعد از مایکل اوون تبدیل شده که سابقه حضور در مرحله حذفی جام جهانی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.
تصاویری از رونالدو حضور ستاره سابق فوتبال برزیل در مراسم افتتاحیه جام جهانی فوتبال را مشاهده می‌کنید.
هالند، صلاح و مانه از بزرگترین نام‌هایی هستند که حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست دادند.
متاثر از وضعیت چند وقت اخیر کشور، ماجرای رد دعوت فیفا برای حضور در قطر، از سوی اسطوره‌های سابق تیم ملی فوتبال سطحی قابل توجه از واکنش‌ها را به همراه داشته است. در اواسط هفته جاری (دوشنبه /۲۳ آبان) بود که علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در پستی اینستاگرامی، از رد پیشنهاد حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به همراه خانواده‌اش خبر داد
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: ایران از حریفان سخت انگلیس در جام جهانی است و «فیل فودن» باید مقابل ایران بازیکن آزاد در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید، میلان و رم گفت عدم حضور تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برای دومین دوره متوالی، مردم این کشور را نا امید کرده است.
ژورکائف ری‌آسکو که همنام یوری ژورکائف، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، است، در فهرست نهایی اکوادور برای جام جهانی حضور دارد.
سه بازیکن تیم ملی اعزامی به جام جهانی قطر با قرار گرفتن در فهرست نهایی این تیم رکورد بیشترین تعداد حضور در جام های جهانی را با یک ملی پوش سابق شریک شدند.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در آخرین بازی این تیم پیش از حضور در جام جهانی انگیزه خاصی دارد و می‌تواند آمار گل و پاس گل خود را در پورتو به صد برساند.
چند روز دیگر مدت زمان غیبت علی کریمی از تیم ملی به 2 سال تمام می رسد و او امیدوار به حضور در جام جهانی است.
سرمربی سابق فجر سپاسی معتقد است اصل دغدغه این تیم بعد از حضور در لیگ و مسائل مالی خواهد بود.
لژیونر سابق فوتبال ایران تمام تلاشش را برای حضور در لیست تیم ملی برای جام جهانی به کار گرفته است.
با دعوت از روزبه چشمی، اکنون 17 نفر از بازیکنان فعلی تیم ملی، سابقه حضور در جام جهانی 2018 روسیه را در کارنامه دارند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که می‌توان امیدوار بود این تیم از مرحله مقدماتی جام‌جهانی صعود کند گفت: کی‌روش از زمان بازگشتش به تیم ملی تاثیرات مثبتی ایجاد کرده است.
دستیار اسکوچیچ معتقد است برخلاف خودش، سرمربی کروات سابق تیم ملی ناامیدی زیادی را پس از گرفتن رویای حضور در جام جهانی تجربه می‌کند.
حمید درخشان می‌گوید بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی کمکی نخواهد کرد و رئیس جدید فدراسیون باید تصمیمات بهتری اتخاذ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ