بدن یوزپلنگ در درازای چندین میلیون سال به گونه‌ای پیشرفت پیدا کرده‌است که این جانور بتواند به‌طور معمول توانایی حرکت با سرعتی برابر با ۱۱۰ کیلومتر در ساعت را داشته باشد و البته برای مدت کوتاه با سرعتی برابر با ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت هم توانایی دویدن را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
صفر تا صد کیلومتر این خودرو تنها ۲.۵ ثانیه به طول خواهد انجامید و بالاترین سرعت به ثبت رسیده از آن ۵۳۱ کیلومتر بر ساعت بوده‌است.
از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، هموطنان‌مان در سال‌های دور در هر نقطه از کشور، با توجه به آداب و رسوم گذشته آبا و اجدادی خود، به گونه‌های مختلف به عزاداری می‌پرداختند.
تیل اسلاید یا سُر دادن دُم یک مانور آکروباتیک است که از پرواز موازی با زمین، با یک چهارم گردش به یک عمودی و بلند می‌انجامد که با صددرصد قدرت موتور انجام می‌شود و تا جایی که هواگرد تکانه را انجام می‌دهد. هر چه سرعت هواگرد به صفر رسید و بلند شد، خلبان هواگرد خود را تا جای ممکن در حالت معلق در هوا نگه‌می‌دارد. درصورتی که هواگرد دارای فناوری جهت دهی رانش باشد، این مرحله بسیار آسانتر می‌شود. مرحله حفظ حفظ در نقطه اوج، در جنگنده‌های نوین بهتر انجام شود.
تا این لحظه تمرینات استقلال با حضور چهار مهاجم تخصصی دنبال شده است.
لامبورگینی اونتادور یک خودروی اسپورت موتور وسط است که توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی تولید می‌شود. مطابق با سنت لامبورگینی، اونتادور از یک گاو نر جنگنده اسپانیایی نامگذاری شده‌است که در سال ۱۹۹۳ در ساراگوسا، آراگون جنگید.
نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
رئال مادرید در ورزشگاه میراندیا پیروزی آسانی را در مقابل کادیز با نتیجه دو بر صفر کسب کرد اما آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی با جنجال و درگیری از زمین خارج شد.
شماره هشت مس رفسنجان در تمام بازی‌های ثابت خود همراه این تیم توپی درون دروازه تیمش ندیده است.
بارسلونا با برتری یک بر صفر برابر ویارئال در لالیگا جایگاهش را در صدر جدول محکم‌تر کرد.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل برایتون و ادامه روند ناامید کننده لیورپول، یورگن کلوپ چاره‌ای نداشت جز این که نزد هواداران تیمش رفته و شخصا از آن‌ها عذرخواهی کند.
هافبک نروژی آرسنال بعد از باز کردن دروازه حریف، یک شادی جالب انجام داد.
دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.
شاگردان کارلوس با قبول شکست یک بر صفر مقابل آمریکا حذفی غمبار از رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 داشتند.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش ضعیف در برابر انگلیس، مقابل ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.
تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدارش در جام جهانی قطر از گروه B به مصاف تیم ملی فوتبال ولز رفت. در این دیدار تیم ملی ایران نمایشی بی نظیر ارائه کرد که حاصل آن دو گل از روزبه چشمی و رامین رضاییان بود تا یاران گرت بیل با شکست دو بر صفر ورزشگاه را ترک کنند.
پنالتی نیمه اول یورگن لوکادیا باعث شد پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و قهرمان ۱۴ دوره لیگ برتر ایران را با تفاضل گل به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند.
شکست یازده بر صفر امید وحدت خراسان مقابل فجرسپاسی اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از آن عبور کرد.
دیدار پیکان و آلومینیوم انواع موقعیت های گل را داشت ولی بدون گل به پایان رسید.
رکورد جهانی برگزاری یک مسابقه فوتبال در ارتفاع ۶۱۶۶ متری و با جاذبه صفر، توسط لوئیس فیگو و تعدادی از ورزشکاران دیگر شکسته شد.
سایت معتبر اوپتا آنالایست به برتری یک بر صفر ایران مقابل اروگوئه در اولین بازی دوستانه فیفادی واکنش نشان داد و از قدرت ایران صحبت کرد.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
مشهد ـ مدیر اجرایی دومین جشنواره بین المللی عکس، نقالی، فیلم کوتاه و مستند خراسانگرد گفت: ارسال آثار زائران پیاده اربعین حسینی و امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر تا ۱۰ مهرماه تمدید شد.
بازی‌سازی از کنار دروازه، برنامه‌ای است که احتمالا در لیگ بیست و دوم بارها از پرسپولیس خواهیم دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ