منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرووهی تحت نام «جبهه آزادی» اعلام کرد که به پاسگاه طالبان در منطقه ۱۱ شهر کابل حمله کرده است و در این حمله چهار تن از نیروهای طالبان کشته و شش تن دیگر زخمی شده‌اند.
وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن یک نظامی این کشور در شمال عراق خبر داد.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
منابع محلی سودان از کشته شدن شش افسر اطلاعاتی و امنیتی ارتش این کشور در درگیری با نیروهای پشتیبانی سریع در منطقه ام درمان خارطوم خبر دادند.
وزارت شرایط اضطراری روسیه اعلام کرد که شرایط نامساعد جوی و طوفان باعث کشته و زخمی شدن ده‌ها تن در این کشور شد.
بر اثر جاری شدن سیل در کره‌جنوبی، تا کنون ۲۰ نفر کشته، ۱۰ تَن مفقود و هزاران نفر آواره شده‌اند.
در حالی که مقامات استان «بلگورود» روسیه از زخمی شدن هشت نفر در حملات اوکراین خبر دادند، شهردار «کی یف» از مقابله با ۱۰ فروند موشک «اسکندر» روسیه و کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد.
ایران نوشت:شامگاه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ راننده‌هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می‌کردند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.
آتش‌سوزی شبانه در یک هاستل در پایتخت نیوزیلند منجر به کشته شدن دست‌کم ۱۰ نفر شد.
وزیر دفاع ترکیه با اعلام کشته شدن هشت تروریست در شمال سوریه به‌دست نیروهای ارتش کشورش گفت که مجموع تروریست‌های کشته شده در شمال سوریه در ۱۰ روز اخیر به ۵۰ نفر رسیده است.
امروز دوشنبه دو حادثه انفجار مین به جا مانده از گروه تروریستی داعش در شهر سلمیه سوریه، باعث کشته شدن ۱۰ شهروند سوری شد.
مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.
وقوع تیراندازی مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا به کشته شدن دست کم ۱۰ نفر منجر شد.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
تحقیقات داخلی سنتکام حاکی از آن است که فرضیات و محاسبات اشتباه و مغرضانه تحلیلگران آمریکایی، به حمله پهپادی سال ۲۰۲۱ در کابل و کشته شدن ۱۰ غیرنظامی از جمله هفت کودک منجر شده است!
منابع کامبوجی از کشته شدن حداقل ۱۰ نفر بر اثر آتش سوزی در هتلی در شهر مرزی با تایلند خبر دادند.
«روزنامه جهان صنعت» پس از انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان درباره کشته شدن «کیان پیرفلک» - کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای - که در آن مطلبی از صادق زیباکلام نیز منتشر شده بود، توقیف شد.
طرح‌های تهاجمی روسیه، نشان می‌دهد که ارتش انتظار داشت صد‌ها مایل در سراسر اوکراین ورود کرده و ظرف چند روز پیروز میدان جنگ شود. به افسران گفته شد که اونیفورم‌ها و مدال‌های خود را در انتظار رژه نظامی در کی‌یف، پایتخت اوکراین بسته‌بندی کنند. اما پوتین به‌جای آن پیروزی مهیب، با کشته شدن ده‌ها هزار نفر از نیروهایش و نابودی بخش‌هایی از ارتشش پس از نزدیک به ۱۰ ماه جنگ، با چیز دیگری مواجه است: بزرگ‌ترین فاجعه انسانی و استراتژیک کشورش از زمان فروپاشی شوروی.
موج اعتراضات دست کم در ده‌ها شهر پس از آتش سوزی در منطقه در شین جیانگ در غرب کشور آغاز شد. آتش سوزی‌ای که باعث کشته شدن ۱۰ نفر شد تلفاتی که بسیاری باور دارند مرتبط با محدودیت‌های ناشی از شیوع کووید بوده که مردم را در خانه‌ها محدود کرده و مانع از رفت و آمد عادی در فضای اجتماعی می‌شود.
گفته‌می‌شود علت توقیف روزنامه جهان صنعت انتشار مطلبی در روز ۲۸ آبان در باره کشته شدن کیان پیرفلک کودک ۱۰ ساله ایذه‌ای بوده‌است و در این گزارش مطلبی به نقل از صادق زیباکلام در باره عملکرد نیروی انتظامی آمده‌بود.
وزارت دفاع روسیه در گزارش آخرین تحولات میدان نبرد با اوکراین از کشته شدن ده‌ها نظامی اوکراینی خبر داد.
منابع خبری از انفجارهایی در موگادیشو پایتخت سومالی و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
ارتش سومالی از کشته و زخمی شدن ۱۶ نفر از اعضای گروهک تروریستی الشباب در مرکز و غرب این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ