هزاران نفر از نظامیان ذخیره رژیم صهیونیستی پیام فراخوان برای آماده باش نظامی دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران نفر در نیامی، در پاسخ به فراخوان یکی از بزرگترین جنبش‌های مدنی در نیجر در حمایت از نظامیان و مخالفت از دخالت احتمالی نظامی «اکوواس» در کشورشان در میدان «کنسرتیون» تجمع کردند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
یک مقام سوری اعلام کرد: در پی تصمیم صادره از سوی عربستان، حدود یک هزار و ۲۰۰ کامیون یخچال‌دار همچنان در مرز نصیب سرگردان هستند.
فرمانده نیروی هوای ارتش رژیم صهیونیستی به آسیب‌ شدید وارده به نیروی هوایی ارتش این رژیم در پی امتناع از خدمت هزاران نظامی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی، اذعان کرد.
هزاران تن از مردم نیجر با برگزاری تظاهرات نزدیک پایگاه نظامی فرانسه در پایتخت این کشور خواهان بیرون راندن این نظامیان از کشورشان شدند.
روسای ستاد کل ارتش کشورهای غرب آفریقا اعلام کردند که در حال آماده‌سازی هزاران نیرو برای حمله نظامی احتمالی به کشور نیجر هستند.
رسانه‌های عبری زبان به تبعات حمله موشکی احتمالی حزب الله لبنان علیه اراضی اشغالی و نابودی زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی در این حملات اشاره کردند.
طبق اعلام لندن، نخست‌وزیر انگلیس بسته جدید حمایت نظامی از اوکراین را ارائه می‌کند که هزاران مهمات تانکی و ده‌ها نفربر زرهی در ماه‌های آتی را شامل می‌شود.
بنا به اعلام ارتش آلمان، هزاران نظامی دیگر اوکراینی طی سال میلادی جاری در این کشور آموزش می‌بینند.
رئیس سندیکای کارگری لبنان زنگ خطر را درباره عدم پرداخت حقوق هزاران کارمند دولتی، نظامی و بازنشسته به صدا درآورد.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
هم‌زمان با تاجگذاری پادشاه انگلیس، هزاران نفر با تجمع در شهر لندن علیه نظام سلطنتی تظاهرات کردند، اما مقام ارشد حزب حاکم می‌گوید هر کس خاندان سلطنتی را دوست ندارد، از این کشور مهاجرت کند.
مهاجری نوشت: اپوزیسیون، ناکارآمدی نظام سیاسی و اقتصادی کشور است. این ناکارآمدی هزاران برابر بزرگ‌تر از ضدانقلاب خارجی است و کنار گوش‌مان هم هست. به جای حرف و تبلیغ، عمل می‌کند. جلوی برجام می‌ایستد؛ در مقابل گفت‌وگوی مقتدرانه با دنیا مقاومت می‌کند و از ملت ایران، ملتی ترسو و فراری از گفتگو معرفی می‌کند.
رئیس جمهور لهستان می گوید کشورش برای بهرمندی از حمایت ناتو، هزاران سربازان آمریکایی را در خاک خود میزبانی می کند.
روزنامه تایمز انگلیس مدعی شد روسیه قصد دارد برای یک حمله همه جانبه در بهار هزاران نیروی نظامی دیگر را بسیج کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد کشورهای غرب از آغاز عملیات نظامی ویژه مسکو در اوکراین، هزاران تسلیحات نظامی را راهی اوکراین کرده اند.
اسماعیلی با تاکید بر اینکه نسل جدید بسیار بهتر از نسل گذشته است گفت: یک سرود سلام فرمانده هزاران نفر را کنار هم جمع و موجی را در دنیا ایجاد کرد پس با یک اجتماع ۴۰ یا ۵۰ نفری نمی توانند در مقابل این عظمت خودنمایی کنند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
خبرنگار و کارشناس مسائل نظامی رژیم صهیونیستی گفت که در جنگ آینده هزاران فروند موشک از مرزهای شمالی به سمت اراضی اشغالی شلیک خواهد شد.
ارتش اوکراین ساعاتی پیش مدعی شده بود که نیرو‌های این کشور ورودی‌های شهر «لیمان» در منطقه دونتسک رسیده اند و هزاران نظامی روس در این شهر هم اکنون در محاصره قرار دارند.
مقامات اوکراین مدعی شدند که ارتش این کشور به دروازه‌های شهر لیمان رسیده‌اند و هم‌اکنون هزاران نظامی روس در این شهر در محاصره قرار گرفته‌اند.
در غزه هزاران نفر در تشییع خالد منصور یکی از بانفوذترین اعضای جهاد اسلامی شرکت کردند که در حمله هوایی اسرائیل همراه با هفت دیگر به شهادت رسید. یک روز پس از ترور خالد منصور در حمله هوایی اسرائیل، تعداد زیادی از فلسطینی ها در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند. فرماندهی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که در عملیات اخیر اسرائیل در نوار غزه ۱۲ رزمنده این جنبش به شهادت رسیدند. در این میان به طور خاص از دو فرمانده ارشد جهاد اسلامی، تیسیر الجعبری، فرمانده بخش شمالی گردان‌های قدس، و خالد منصور فرمانده بخش جنوبی نیز نام برده شده است. رأفت الزاملی، سلامه عابد، زیاد المدلل نیز از دیگر فرماندهان گردان‌های قدس هستند که در این عملیات جان خود را از دست داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ