سازمان ملل از افزایش موارد ابتلا به وبا در سوریه خبر داد و اعلام کرد که شمار افراد مبتلا به وبا به ۱۶ هزار نفر رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از افزایش شمار شهیدان انفجار تروریستی در زینبیه دمشق به ۶ نفر خبر دادند.
صیادی گفت: پنج مسموم متانول در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان قرار دارند و چهار نفر آن‌ها نیز اینتوبه (لوله‌گذاری نای برای تنفس) شدند که یک نفر آن‌ها امروز جان باخت.
بر اثر تصادف سه قطار مسافربری و باری در در هند تا کنون ۲۸۸ نفر کشته و دست‌کم ۹۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
هلال احمر اعلام کرد: شمار جانباختگان در سیلاب خراسان شمالی افزایش یافته و جست‌وجوی مفقودین در فاروج ادامه دارد.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه خبر می‌دهند.
آتش سوزی در بیمارستان «چانگ فنگ» در پکن تا کنون ۲۹ کشته برجای گذاشته است.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
تحقیقات نشان می‌دهد که ورزش هوازی با شدت متوسط تا زیاد ممکن است به افزایش سطح هورمون تیروئید شما کمک کند. به نوبه خود، این ممکن است به سرعت بخشیدن به متابولیسم شما کمک کند. افراد مبتلا به کم کاری تیروئید نیز ممکن است از افزایش مصرف پروتئین سود ببرند. تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم‌های پروتئینی بالاتر به افزایش سرعت متابولیسم شما کمک می‌کند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۴۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۱۰۷ تن از ایشان وخیم است.
این هشتیمن موج همه گیری کرونا در ژاپن است. طبق آمار‌های دولتی، طی روز گذشته ۲۰۶۹۴۳ مورد ابتلا به کرونا در ژاپن ثبت شده است. از ۲۵ اوت تا کنون این برای اولین بار است که شمار مبتلایان به کرونا از مرز ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در چین روندی افزایشی را در پیش گرفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷ تن از ایشان وخیم است.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: از هفته گذشته شاهد افزایش مراجعه بیماران به مراکز درمانی و بستری ها در استان هستیم و بررسی ها نشان می دهد که شمار مبتلایان به آنفلوآنزا و سرما خوردگی از کرونا سبقت گرفته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۳۱۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۶۷ تن از ایشان وخیم است.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش شمار مبتلایان به آبله میمونی خبر داد و اعلام کرد که با ابتلای ۱۱ نفر دیگر به این بیماری، شمار مبتلایان به ۲۰۸ نفر رسیده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۳۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۵ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۷۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۷۲ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۸۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۹ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۱۳ تن از ایشان وخیم است.
امروز نماد فارس بازگشایی شد و با رشد قیمت مواجه شد. فارس به تنهایی ۱۰۳۲۳ واحد شاخص کل را بالا کشید و بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشت. تابلوی امروز فارس در اولین روز کاری آن بعد از یکماه توقف چگونه بود؟
مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: برنامه‌ای برای تغییر دامنه نوسان بررسی و به هیات مدیره سازمان بورس پیشنهاد شد
احتمال لغو ویزا در سفر زمینی اربعین از سوی عراق
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۱۱۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۸ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۶۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۲۳۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۱۰ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲۷ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ