معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر جزییات حادثه آتش‌سوزی هتل محل اقامت زائران ایرانی در نجف اشرف را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادامه آتش سوزی در جزایر قناری باعث شد تا مقام‌های محلی از ۴ نفر دیگر از ساکنان تنریفه بخواهند خانه‌های خود را ترک کنند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک گاراژ و تعمیرگاه خودرو در شرق تهران خبر داد.
طبق گزارش آتش نشان ارشد فرانسه، ۹ جسد در ویرانه های آتش گرفته یک خانه تعطیلات برای افراد معلول در شرق فرانسه، پیدا شده است.
رسانه‌ها از قوع حریق گسترده در کارخانه مواد شیمیایی در منطقه «چرکزکیو» در «تکیرداغ» ترکیه خبر می‌دهند.
در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.
رسانه‌های ترکیه از وقوع آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی شهر بورسا خبر می‌دهند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به بروز آتش سوزی روز گذشته، سه شنبه در شبه جزیره میانکاله گفت که آتش سوزی منشاء انسانی دارد، اما عمدی یا غیرعمدی بودن آن در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.
فرهادی گفت: کانون حریق طبقه منفی چهار و در قسمت موتورخانه این هتل بود که با تلاش آتش نشانان در مجموع ۵۰ نفر از مسافران و ۵۰ نفر از خدمه این هتل که در طبقات بالایی گرفتار دود ناشی از آتش سوزی شده بودند، تخلیه و به مکان امن منتقل شدند.
طبق اطلاعات رسیده آتش مناطق وسیعی را به سرعت در برگرفته و حجم آتش در برخی مناطق به 10 متر هم می‌رسد و عملا مهار آتش با سختی روبروست.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۷۰ زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه شهر مقدس نجف اشرف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیروهای امدادی برای مداوا راهی بیمارستان حکیم این شهر شدند.
سازمان آتش نشانی نجف اطفای حریق و خارج کردن زوار را آغاز کرده و تاکنون ۱۶۰ زائر از هتل خارج شده اند. منبع: دانشجو
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در پشت بام یک ساختمان دوطبقه - که طبقه زیرین آن باشگاه بانوان بود - وسایلی مثل چوب، تخته و از این قبیل وسایل وجود داشت و این وسایل دچار حریق شده بود، خوشبختانه آتش‌نشانان سریعا حریق را اطفا کردند.
آتش‌سوزی که گمان می‌رود عمدی باشد و البته کسی در آن آسیب ندید، باعث شد تا بازیکنان و کادر تیم ملی نیوزیلند هتل خود را ترک کنند.
با گسترش آتش‌سوزی‌ها در مناطق جنگلی در یونان، هزاران نفر مجبور به ترک محل اقامت خود شدند.
شریفی پور، با اشاره به اینکه طی این سه روز چندین بارآتش سوزی مهارشده و دوباره شعله ور شده است تشریح کرد: دلایلی، از جمله صعب العبور بودن مسیر و پوشش گیاهی بسیار بالا کار را برای اطفاءحریق دشوار ساخته است.
معترضان عراقی که قصد داشتند به سفارت دانمارک در بغداد نزدیک شوند با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
گسترش آتش‌سوزی در منطقه جنگلی کووارا نزدیک شهر آتن در یونان، شهرک‌های مسکونی اطراف آن را تهدید می‌کند.
منابع محلی از آتش سوزی گسترده در مناطق جنگلی استان حماه در غرب سوریه خبر می‌دهند.
خودروی رییس هیئت فوتبال شهرستان ساوه در استان مرکزی به آتش کشیده شد.
آتش سوزی گسترده در یک ساختمان ۳۶ طبقه در شمال امارات متحده عربی رخ داد. آتش سوزی بیشتر آسمان خراش را فرا گرفت، اما تعداد قربانیان هنوز مشخص نیستند.
انفجار کپسول‌های گاز باعث آتش‌سوزی شدیدی در بازارچه امین‌نقده شد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، یک انبار نفتی در یکی از شهرهای روسیه دچار حریق شد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت که در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ