خیلی ها سیتی را از حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می بینند ولی مارکو روزه، مربی لایپزیش، برای شگفتی سازی در اتحاد برنامه های خاص خودش را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی نخبگان مهاجرت می‌کنند، معنایش از دست دادن همه سرمایه‌گذاری ها‌ی انسانی و اقتصادی برای رشد و کمال نخبگان و در اختیار گرفتن آسان و ارزان آن‌ها توسط دیگر کشورهاست.
یک اتحاد ویژه در نهایت منجر به بازگشت باشکوه استقلال خوزستان به لیگ برتر شد.
سرمربی استقلال خوزستان تا یک ساعت دیگر رسما به لیگ برتر برمی‌گردد.
سرمربی سابق رئال مادرید به سکان‌دار کنونی هدایت این تیم توصیه کرد پیشنهاد برزیل را بپذیرد.
فابیو کاپلو و پائولو دی‌کانیو، هر دو معتقدند بهتر است اینتر در فینال لیگ قهرمانان با منچسترسیتی بازی کند تا رئال مادرید.
فابیو کاپلو، سرمربی افسانه‌ای سابق میلان، کارشناس اسکای اسپورت برای دیدار دربی دلامادونینا بود.
کمال قلیچدار اوغلو از سیاستمدارانی است که هر سال، لیست اموال خود را به طور رسمی برای رئیس پارلمان ترکیه می فرستد و نسخه ای از آن را در اختیار رسانه ها می گذارد.
فابیو کاپلو، سرمربی کهنه‌کار ایتالیایی، به سوال پرتکرار این روزهای دنیای فوتبال پاسخ داد و مهاجم مورد علاقه خود را از زوج ارلینگ هالند و کریم بنزما انتخاب کرد.
گئورگی گولسیانی و کمال کامیابی‌نیا امروز هم با تیم یحیی گل‌محمدی تمرین نکردند.
دو بازیکن پرسپوليس به دلیل مصدومیت دیدار فردا مقابل گل گهر را از دست دادند.
کوین کمپل، بازیکن لایپزیش، پس از گلزنی مقابل آگزبورگ در چارچوب مرحله بیست و هشتم بوندسلیگا به اصطلاح پنیک کرد!
پرسپولیس درحالی سه‌شنبه شب ۹۰ دقیقه در ورزشگاه کاظمی تمرین کرد که دو بازیکن مصدوم این تیم در تمرینات گروهی حاضر بودند.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق میلان و یوونتوس، معتقد است که تیم‌های ایتالیایی خوش شانس بودند که در لیگ قهرمانان با چنین قرعه‌ای روبرو شدند.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
فابیو کاپلو، مربی ایتالیایی، معتقد است که لیونل مسی، پله و دیه‌گو مارادونا بازیکنان دست نیافتنی دنیای فوتبال هستند.
فابیو کاپلو معتقد است رونالدو مقصر اصلی گرفتار شدن در شرایط بد کنونی‌اش است و باید خودش را سرزنش کند.
فابیو کاپلو می‌گوید جام جهانی قطر رسما پایان تیکی‌ تاکا را اعلام کرد و نشان داد مالکیت توپ بدون سرعت و خلاقیت هیچ ارزشی ندارد.
فابیو کاپلو، سرمربی سابق و پرافتخار فوتبال ایتالیا، اذعان داشت کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از منچستریونایتد گرفته است.
سرمربی تیم کاستاریکا لیست نهایی تیمش برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.
کادرفنی تیم ملی باید تا پایان مهر لیست ۳۵ تا ۵۵ نفره را تحویل فیفا بدهد که به نظر می‌رسد این لیست متشکل از ۲۴ بازیکن لیگ برتری حاضر در مینی کمپ و ۱۶ لژیونر دعوت شده باشد که فهرست چهل نفره را در اختیار کی‌روش قرار می‌دهد
فابیو کاپلو از هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمین تاریخ یاد کرده و می‌گوید انگلیس با در اختیار داشتن ستاره کارآمدی مثل او یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی است.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.
فابیو کاپلو، سرمربی اسبق و ایتالیایی یوونتوس، از عملکرد این در شروع فصل ناامید شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ