کوین کمپل، بازیکن لایپزیش، پس از گلزنی مقابل آگزبورگ در چارچوب مرحله بیست و هشتم بوندسلیگا به اصطلاح پنیک کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
مهرداد محمدی پس از پیوستن به استقلال گفت: به استقلال آمده‌ام تا دل هواداران را شاد کنم و به تیم ملی برسم بنابراین نگران هیچ موضوعی نیستم.
میان بازیکنان استقلال، اما مهدی قایدی از بعد فنی یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان است و به همین دلیل او در فاز هجومی تبدیل به تکیه‌گاه فنی استقلال شده است. در بازی‌های اخیر مهدی قایدی به عالی‌ترین شکل ممکن نقش خود را به‌عنوان یک بازیکن طراح و گلزن در استقلال پیاده کرده که مؤید آن نمایش فوق‌العاده او مقابل تراکتور است.
جدایی دو بازیکن پرسپولیس برای فصل بعد حتمی خواهد بود.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
هافبک سنندجی استقلال بعد از مدت‌ها مقابل آلومینیوم به ترکیب اصلی این تیم برمی‌گردد.
بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۴۴۱ روز دوباره برای سرخ‌پوشان موفق به گلزنی شد.
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد هلند بعد از گلزنی برای این تیم و پیروزی مقابل تیم آلکمار تاکید کرد که فاینورد مهمترین سه امتیاز فصل را به دست آورده است.
گل مردود بازیکن اتلتیکومادرید بعد از تعویضش توسط VAR پذیرفته شد تا او از روی نیمکت خوشحالی کند.
رناتو داسیلویرا پس از پیوستن به تیم نووریزونتینو از حضور مجدد در سری بی برزیل ابراز خوشحالی کرد.
مهاجم منچستریونایتد بعد از جام جهانی بهترین عملکرد را در گلزنی داشته است.
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما پس از سه هفته غیبت در مسابقات این تیم، با گلزنی به رقابت‌های لیگ اسپانیا بازگشت.
آلوارو موراتا با گلزنی در دیدار امشب اسپانیا مقابل ژاپن بعد از 72 سال به دومین بازیکن اسپانیایی تبدیل شد که موفق می‌شود در هر سه بازی مرحله گروهی جام جهانی گلزنی کند.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
سردار آزمون بعد از غیبت در ترکیب اصلی دیدار برابر انگلیس در تقابل با ولز به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی ایران به مدان می رود.
طلسم بازیکن تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به اسپانیا سرانجام شکست و این بازیکن فردا به تیم واین آلبالی در لیگ اسپانیا اضافه می‌شود.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران تنها چند روز بعد از آنکه فیفا از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یاد کرده بود، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
کنش‌های مهدی طارمی بعد از گلزنی یا واکنش‌های این بازیکن در پاسخ به ابراز احساسات هواداران پورتو او را محبوب‌تر کرده است.
بازیکن افریقایی آژاکس بعد از گل زیبایی که به رنجرز زد، شب گذشته نیز توانست مقابل لیورپول گلزنی کند.
باشکوه، خوش‌تکنیک، باشکوه و سرگرم‌کننده؛ آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، در اولین بازی خود برای این تیم نمایشی درخشان داشت تا یک‌شبه به بازیکنی محبوب بین هواداران شیاطین سرخ تبدیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ