فراجا در اطلاعیه ای تاکید کرد: پلیس در عین حال که با شادی و شادمانی اجتماعی مخالف نیست اما وظیفه ذاتی اش است تا در صورت برهم خوردن نظم و آرامش عمومی وارد میدان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسنی اژه‌ای گفت: از مبارزه با فساد و برهم‌زنندگان امنیت جامعه غافل نشوید.
اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و کشور به شدت برخورد می‌کند.
اژه ای گفت: اینطور نیست که هر کس هر مطلبی در راستای برهم زدن امنیت روانی مردم گفت، به زندان برود؛ گاهی اقدامات دیگری نیاز است؛ البته در مواردی که لازم است، حتماً باید از اقدامات قضایی و قهریه در برابر برهم زنندگان امنیت روانی مردم بهره گرفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان ذیربط قضائی توجه و اهتمام داشته باشند که رسیدگی به پرونده های مرتبط با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در نهایت دقت و سرعت باشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان ذیربط قضائی توجه و اهتمام داشته باشند که رسیدگی به پرونده های مرتبط با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در نهایت دقت و سرعت باشد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مصدومیت ۱۳۰ نفر از شهروندان در حوادث چهارشنبه آخر سال از دستگیری ۱۷ نفر از برهم زنندگان امنیت عمومی در این استان خبر داد.
سخنگوی قوه قضائیه در باره ماجرای مسمومیت در مدارس گفت: ابتدا بهتر است از کلمه بدحالی به جای مسمومیت استفاده کنیم. در استان فارس ۸ نفر بازداشت شده‌اند و مرتبطین احتمالی هم تحقیقات در مورد آن‌ها انجام و نتایج اعلام می‌شود. قوه قضائیه هیچ مسامحه‌ای با سر حلقه‌های احتمالی این موضوع نخواهد داشت و با برهم زنندگان امنیت روان مردم و کسانی که مواد مرتبط با این مسأله را تهیه می‌کنند با قاطعیت برخورد و اشد مجازات بر اساس تصمیم دادگاه خواهند داشت.
سمنان- معاون دادستان مرکز استان از برخورد جدی با برهم زنندگان نظم و آرامش جامعه در شب چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: دستگاه قضایی برخورد بدون مماشاتی با متخلفان دارد.
گرمسار- فرمانده انتظامی گرمسار از کشف ۲۵ هزار مواد اولیه محترقه خطرناک در این شهر خبر داد و گفت: با برهم زنندگان امنیت و سلامت مردم برخورد می‌شود.
یک کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به تغییر موضع غرب نسبت به برجام با پایان اغتشاشات، گفت: آخرین تیری که آمریکایی‌ها و غربی‌ها داشتند بر هم زدن ثبات داخلی ایران برای امتیازگیری بود.
اصل ماجرا این است که در سفر هیئت اعزامی رهبری به سیستان و بلوچستان، حساب مردم از حساب تحریک‌کنندگان جدا و با هر کدام رفتار متفاوتی انجام شد. با مردم رحماء و با تحریک‌کنندگان و برهم زنندگان آرامش استان، اشداء؛ این امور است که برخی را عصبانی کرده است، وگرنه هم از مردم دلجویی شد و هم حرف‌شان زده شد.
در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آ‌ن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۱۱۰ نفر از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ در فارس دستگیر شدند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده اغتشاشگران و برهم‌زنندگان امنیت در دادگاه انقلاب تهران و در پی تشکیل جلسات دادگاه متهمان در حضور وکلای آن‌ها، حکم بدوی سه نفر دیگر از اغتشاشگران صادر شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز، خبر داد.
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با کنار رفتن غبار فتنه و مشخص شدن عوامل اصلی ایجاد اغتشاش در کشور، دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با برهم زنندگان نظم عمومی نخواهد داشت و با سخت‌ترین کیفر مواجه می‌شوند.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مطالبه عمومی، برخورد جدی با عوامل دشمن و برهم زنندگان امنیت کشور است. لازم است هر چه سریع‌تر این اقدام صورت گیرد.
رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.
ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن تسلیت درگذشت مرحومه مهسا امینی به خانواده وی، در عین حال به گروهک‌های معاند و ضد انقلاب و عوامل داخلی ضدانقلاب هشدار می‌دهد که هرگونه تعرض و ناامنی را تحمل نخواهد کرد و با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مردم در چند روز گذشته انزجار خود را از آشوبگران نشان داده‌اند، افزود: حساب مردم از اغتشاشگران جدا بوده و برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب‌زنندگان به بیت‌المال و برهم‌زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات از دستگیری ۴۶ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت: پلیس ۵۴ قبضه سلاح گرم و سرد از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، کشف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ