رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح فتح سه در استان خبر داد و گفت: دستگیری ۷۲ سارق و مالخر در زمره بخش‌های این طرح بوده است.
معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از دستگیری ۱۶ مخل نظم و امنیت در سومین روز از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام به طور همزمان در سراسر استان های کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۰ نفر سارق دستگیر و ۱۱۹ فقره سرقت کشف شد.
دماوند- با اجرای طرح امنیت اجتماعی پلیس در سطح شرق استان تهران یک نفر از اراذل و اوباش سطح یک تهران در منطقه مهرآباد رودهن دستگیر شد.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از اجرای طرح صاعقه ۲ با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و گفت: در این طرح ۵۱۸ نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شدند
جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۲۳۰ متهم با اجرای طرح تشدید برخورد با سارقین خبر داد.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت در محدوده کلانتری ۱۲۸ تهران نو و دستگیری ۲ خرده فروش موادمخدر خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق زورگیر با اجرای طرح مهار، در کمتر از چند ساعت خبر داد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان ۱۱۹ معتاد متجاهر و ۸۰ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.
اردستان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از اجرای طرح دستگیری و طرد اتباع بیگانه غیر مجاز توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان اردستان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۲۵ هزار نفر سارق و کشف ۳۰ هزار و ۵۵۷ فقره انواع سرقت شد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با قاچاق کالا و کشف بیش از ۳ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در کشور خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۱۱۴ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در مشهد جمع آوری و دستگیر شدند.
سردار مهدی حاجیان: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی،گفت: در اجرای این طرح ۹۶ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از اجرای طرح دستگیری دلالان و برهم زنندگان نظم بازار ارز، خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از طرح ضربتی مبارزه با قاچاق خبر داد و گفت: در این راستا ۱۷ باب انبار پلمب، ‎‌۱۴ دستگاه خودرو توقیف و تعداد ۴۶ نفر بازداشت .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ